خانه صنعتی / archstudio گل میخ + pilinkiewicz


خانه صنعتی / archstudio گل میخ + pilinkiewicz

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© آدام میوز

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی خارجی، آجر، نماخانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی خارجی، آجر، نماخانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی داخلی، آجر، نماخانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی داخلی، پرتوخانه صنعتی / archstudio stud + pilinkiewicz - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی خارجی، آجر، نما
© آدام میوز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه به ،وان انباری معاصر با لهجه های صنعتی در نظر گرفته شده بود. یک انبار مدرن دیگر؟ چنین راه حلی می تواند با چشم انداز اولیه روستایی سیلسیا مطابقت داشته باشد. اما ما نوع معماری را با ارجاع مستقیم به میراث صنعتی، مشخص‌تر و معاصر منطقه پیشنهاد کردیم. بدنه یک طبقه و کشیده ساختمان، پوشیده شده با سقف سوله ای دوتایی، با اشاره به ساختمان های کارخانه ای که تعداد زیادی از آنها در سیلسیا وجود دارد، با نمای آجری قرمز، مجسمه ای معاصر با مفاهیم بدون ابهام ایجاد کرده است.

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی خارجی، آجر، نما، پنجره
© آدام میوز
خانه صنعتی / archistudio Dobrzeek + pilinkiewicz - تصویر 13 از 19
طرح طبقه همکف
خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجره، پاسیو
© آدام میوز

ساختار افقی خانه در راستای توسعه اطراف، در امتداد جاده دسترسی، در زمینی باریک در طرح شرقی-غربی قرار گرفته است. شیب زمین به سمت شرق، باعث می شود که ساختمان در بالای زمین در آن منطقه قرار بگیرد. ،یب ساختمان از دو ،مت تشکیل شده است که بخش مس، غالب با یک اتاق نشیمن تک فضایی، سقف بلند، اتاق غذاخوری و پیشرو و همچنین اتاق خواب هایی بر فراز زمین موجود است. ،مت دوم، کوچکتر، گاراژ، اتاق ابزار، و همچنین آشپزخانه را در خود جای داده است که به تراس بزرگ و سرپوشیده و اتاق نشیمن در فضای باز با آشپزخانه متصل است.

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی داخلی، آجر، نما
© آدام میوز

تراس خارجی، واقع در ضلع ج، غربی، شکافی را در ساختار ساختمان ایجاد می کند که با فشار دادن لعاب به عمق سطح نما ایجاد می شود. ،اصر سوراخ شده دیوارهای بیرونی که با آجر کلینکر تکمیل شده اند، نما را بیشتر می کنند. بافت آجری یکنواخت فرورفتگی ج،ی در نما، به شکل یک برآمدگی و تراس، بر انتقال سیال بین بیرون و داخل ساختمان تأکید دارد. نماهای شمالی و شرقی کمتر به نظر می رسد و در نگاه اول بدون پنجره طراحی شده است. تنها دهانه ای که به وضوح قابل مشاهده است ورودی ساختمان است. پنجره های رو به شمال با سوراخ آجری ساخته شده اند.

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© آدام میوز
خانه صنعتی / archistudio Dobrzeek + pilinkiewicz - تصویر 14 از 19
پلان نیم طبقه
خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره
© آدام میوز

،یب صنعتی هم در فرم و هم در مواد تکمیل کننده نمای بیرونی و داخلی ساختمان منع، می شود. آجر قرمز، پانل‌های مشکی که درب گاراژ را پنهان می‌کنند و پنجره‌های آلومینیومی مشکی با ،اصر و تج،ات تکمیل داخلی مطابقت دارند که همگی در یک ویژگی حفظ می‌شوند.

خانه صنعتی / archistudio studniarek + pilinkiewicz - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© آدام میوز




منبع: https://www.archdaily.com/1000818/industrial-،use-archistudio-studniarek-plus-pilinkiewicz