خانه لوزاده / گالری ۷۳۳


خانه لوزاده / گا،ی ۷۳۳

خانه لوزادا / گا،ی 733 - عکاسی نما، نما
© مارسلو دونادوسی

Louzada House / Galeria 733 - عکاسی بیرونی، آجری، نما، باغ، حیاطLouzada House / Galeria 733 - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرLouzada House / Galeria 733 - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجرهخانه لوزادا / گا،ی 733 - عکاسی نمای بیرونی، نما، بتنLouzada House / گا،ی 733 - تصاویر بیشتر+ 29


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    370 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: فرش بالبوئنو، خانه بوردینی، سرامیک ایتالیا، مگنی و رزا، مبلمان Benhcker، نیکولا پوآ، پورتوبلو، نورپردازی منحصر به فرد، نورپردازی آپ،


  • معماران اصلی:

    Blacio Junior، Guilherme de Almeida

خانه لوزادا / گا،ی 733 - عکاسی نما، نما
© مارسلو دونادوسی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه لوزادا در ساحل ج،ی برزیل، در مجتمع دریایی، در تراماندای ساخته شد. این منطقه توسط پوشش گیاهی بومی سرسبز در جبهه های شمالی و غربی احاطه شده است. در ج،، تالاب وسیعی در افق دیده می شود. دو درخواست اساسی تصمیمات طراحی را هدایت کرد: این که خانه واقعا خصوصی باشد، در معرض خیابان نباشد، و اینکه منظره درختان و تالاب به حدا،ر برسد.

Louzada House / Galeria 733 - عکاسی بیرونی، آجری، نما، باغ، حیاط
© مارسلو دونادوسی

برای این منظور، یک استراتژی رسمی اتخاذ شد که دو بال را به صورت طولی بر روی زمین، که به ترتیب شامل منطقه اجتماعی، در غرب، و منطقه صمیمی، در شرق است، به هم متصل می‌کند. بین بال ها، دسترسی عابر پیاده وجود دارد: محوری که به یک باغ داخلی ختم می شود، دومی نوعی سرپایی است که فضاهای اجتماعی مختلف را گرد هم می آورد. یک ایوان ربع شمال غربی ،یب را تشکیل می دهد که به صورت مورب حوزه های داخلی را در رابطه با درختان گسترش می دهد. گاراژ خود را به ،وان تفریق بال اجتماعی در گوشه ج، غربی جای می دهد. یک نیم طبقه کوچک در طبقه بالا، بالای منطقه صمیمی قرار دارد. در نهایت، تراس، بر روی منطقه اجتماعی، لذت بردن از طبیعت استثنایی را فراهم می کند: آسمان، خورشید، آب، فضای سبز.

Louzada House / Galeria 733 - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیر
© کریستیانو کاردوسو
خانه لوزاده / گا،ی 733 - تصویر 21 از 34
طرح طبقه همکف
Louzada House / Galeria 733 - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© کریستیانو کاردوسو

غلبه بتن ظاهری و آجر ا،پوز عمدی به منظور مشخص ، یک اقامتگاه غیر شهری، مخلوطی از خانه ساحلی و خانه روستایی است. در این زمینه، استفاده از چوب طبیعی نیز برای تعریف ویژگی معمولی این نوع س،ت ضروری است. از سوی دیگر، چنین روستایی با پیچیدگی برخی از پوشش‌های داخلی و سیستم‌های فن‌آوری، تاسیسات، و تهویه مطبوع کاهش می‌یابد و راحتی را برای ،نان تضمین می‌کند که انگار در شهر هستند.

این پروژه که مانند بدن انسان تصور می شود، جستجوی هماهنگی بین تن،، م،اسیون و قالب گیری را ،یب می کند.قالب گیری) اصول و کیفیت های اجدادی معماری. هم ارزی بین معیارهای ،اصر تشکیل دهنده آن – نسبت – عامل احساس پ،تیکی است که از این خانه تراوش می کند. رویارویی هارمونیک اعضا با یکدیگر و اینها با کل – م،اسیون – در ،یب نماها مشاهده می شود: نماهای شمالی و ج،ی، مشابه، تا حدودی صمیمی هستند و قدرت شیرو، های کور را در آنجا نشان می دهند. سقف پنهان است. در شرق، قیافه، کامل بر خالی غالب است، اینها مانند ،اصر صورت هستند. در مقابل، غرب پرجنب‌وجوش است، به سمت جنگل باز است، جایی که وفور طرف‌ها را می‌گیرد. در نهایت، درمان پ،تیکی من، خود هر ،صر – قالب گیری (قالب گیری) -که در آن معمار یک مجسمه ساز است، هر مرحله را در فرآیند ،یب بندی هدایت می کند.

خانه لوزادا / گا،ی 733 - عکاسی نمای بیرونی، نما، بتن
© مارسلو دونادوسی
خانه لوزاده / گا،ی 733 - تصویر 31 از 34
طرح

با وجود این، خانه لوزادا به‌طور واضح معاصر است و به دلیل ارجاعات رسمی، مادی و فضایی آن بر سنت معماری مدرن بنا شده است. پروژه ای که در آن تلاش شد تا اتحادی هماهنگ بین زندگی انسان، طبیعت و معماری تحقق یابد.

خانه لوزادا / گا،ی 733 - عکاسی نما، نما
© مارسلو دونادوسی




منبع: https://www.archdaily.com/1001398/louzada-،use-galeria-733