خانه معمولی من / معماران h3o


خانه معمولی من / معماران h3o

خانه همیشگی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، در
© خوزه هویا

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، پنجره، در، تیرخانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، کمد، پنجره، درخانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلیخانه معمولی من / معماران h3o - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© خوزه هویا
خانه همیشگی من / معماران h3o - تصویر 20 از 27
طرح سایت
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، کمد، پنجره، در
© خوزه هویا

چرخش یک خانه مدرنیستی در گراسیا. Upcycling یک روند پایدار در دنیای مد است که شامل جان تازه‌ای به آنچه در حال حاضر وجود دارد از طریق بهبود و بهره‌گیری از تمام بخش‌هایی است که ،صر مورد نظر را تشکیل می‌دهند. در معماری، این مفهوم نه تنها بر استفاده مجدد برای بهبود عملکرد شی است، بلکه بر تغییر شکل برای ارتقای ویژگی‌های فضایی و زیبایی‌شناختی جدید است.

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، پنجره، در، تیر
© خوزه هویا
خانه همیشگی من / معماران h3o - تصویر 21 از 27
ساختار
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، چوب، ویندوز
© خوزه هویا

بالا بردن دوچرخه با احترام به میراث. خانواده پوچ از زمان ساخت آن در پایان قرن نوزدهم همیشه در یک خانه زندگی می ،د. این خانه که در انتهای Pasaje Frigola قرار دارد، دستخوش تغییرات متعددی شده که آن را مثله کرده است. این خانه که در ابتدا به ،وان یک خانه تابست، در میان باغ ها تصور می شد، در بین ساختمان های بلند محصور شد و در دهه 1960 با ساخت یک ساختمان آپارتم، غول پیکر، حیاط خلوت خود را از دست داد و آن را تحت الشعاع قرار داد.

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، پنجره، در، طاق، تیر
© خوزه هویا
خانه همیشگی من / معماران h3o - تصویر 22 از 27
کفپوش
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، پنجره، طاق، پرتو
© خوزه هویا

بنابراین، در حالی که محیط اطراف آن تغییر کرده است تا آن را محدود کند، فضای داخلی آن پیکربندی فضایی اصلی را حفظ کرده است: اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه در پشت – قبلاً رو به باغ بزرگی بود و اکنون غرق شده و تاریک است – و اتاق‌های خواب در جلو. ، اتصال آنها به پاسیو دسترسی حفظ می شود.

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، طاق، ستون، تیر
© خوزه هویا
خانه همیشگی من / معماران h3o - تصویر 23 از 27
درها
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، در، پنجره، تیر
© خوزه هویا

مارتا، نسل جدید خانواده پوچ، در حال برنامه ریزی برای ادامه سنت خانوادگی با زندگی در خانه قدیمی خود است. برای بهبود آن، او درخواست می کند تا لذت از دست رفته از بیرون را بازیابی کند، ارزش میراث را حفظ کند و از ،اصر آن استفاده کند.

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، میز، پنجره، چوب، صندلی
© خوزه هویا
خانه همیشگی من / معماران h3o - تصویر 26 از 27
نمودار ایزومتریک
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، کانتر
© خوزه هویا

بازی اتاق. ما خانه را وارونه کردیم تا اتاق نشیمن-ناهارخوری پیوند خود را با نمای بیرونی بازیابد. ما فضای مک، را از طریق یک سری بازشو به روز کردیم که مانند پله های بزرگ بین اتاق ها، یک فضای سیال منفرد را پیکربندی می کند که به لطف احترام به سقف، کف و دیوارها می تواند جوهر اتاق های قدیمی را حفظ کند.

خانه همیشگی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، در
© خوزه هویا
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، پرتو
© خوزه هویا

افزایش چرخش ،مت جلویی – آشپزخانه به ،وان یک فعال کننده. آشپزخانه شخصیت اصلی این ارتباط جدید بین اتاق های باز به باغ است. عمل خانگی پخت و پز و اشتراک گذاری در فضای داخلی باز به باغ که برای شخصیت خانه ارزش قائل است، تأکید می شود. آشپزخانه بر روی پاهای بالای پیاده‌روی هیدرولیک قرار گرفته است و تداوم بین اتاق‌های قدیمی را برجسته می‌کند.

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی
© خوزه هویا
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© خوزه هویا

با کشف ارتفاع سقف اصلی که قبلا پنهان شده بود، شکوه حمام را فعال می کنیم. رنگ‌های ، مداخله در تجربه آب به رنگ آبی در می‌آیند که در اطراف قوس اصلی پیچیده شده‌اند.

خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، حمام، سینک
© خوزه هویا
خانه همیشگی من / معماران h3o - تصویر 24 از 27
کلاژ
خانه معمولی من / معماران h3o - عکاسی داخلی، حمام، سینک
© خوزه هویا

بالا بردن چرخه ناحیه پشت – رمز و راز به ،وان یک تجربه. ما تجربه فضایی را با رمز و راز ناشی از مجموعه جدیدی از درها که از اشکال اصلی پیروی می کند، با پله ها و پنجره هایی که می توانستند همیشه وجود داشته باشند، افزایش می دهیم. ما به دو در جان تازه ای می دهیم، یک نیمه ماه را جابجا می کنیم و اضافه آن را می بریم تا دو در متقارن جدید تولید کنیم که پشت آن حمام و دسترسی به پشت بام پنهان است. بنابراین، پشت خانه، سایه دار و پنهان، هویت جدیدی به خود می گیرد که توسط رمز و راز برانگیخته شده توسط تنش بین مراحل و اشکال مختلف تعیین می شود. ما خانه قدیمی را پویا می کنیم و به خانه ای پویا و آماده برای زندگی جدید خود تبدیل می کنیم.

خانه معمولی من / معماران h3o - ویندوز، نما، آرچ
© خوزه هویا




منبع: https://www.archdaily.com/1000968/my-usual-،me-h3o-architects