خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه گوسفند سبز


خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© اما کراس

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، پله ها، آجر، صندلی، نما، پنجرهخانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، صندلی، نردهخانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، آجر، نما، پنجرهخانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© اما کراس

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این چهار خانه شهری رویکردی نوآورانه برای طراحی مسکن با تراکم متوسط ​​ارائه می‌کنند. هر خانه شهری با اتصالات عالی به فضای باز، حدا،ر دسترسی به نور شمال و تهویه طبیعی طراحی شده است. فضاهای داخلی امکان انعطاف پذیری و سبک زندگی متنوع ،نان را فراهم می کند. چالش ارائه طرح‌هایی بود که به نور شمالی اجازه می‌داد تا بیشترین فضاهای ممکن را در چهار سایت شمالی-ج،ی قرار دهد و در عین حال ویژگی‌های طراحی پایدار و انتخاب مواد را با بودجه پروژه و ارزش‌های فروش مجدد در نظر گرفته شده متعادل کند. «کاربر نهایی» شناخته شده نبود، بنابراین ویژگی‌های طراحی و مواد باید انعطاف‌پذیر، کم تعمیر و نگهداری و تأثیر زیست‌محیطی پایینی داشته باشند تا ارزشی برای ،یداران بالقوه فراهم کنند.

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، آجر، نما، پنجره
© اما کراس
خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - تصویر 17 از 20
پلان – طبقه همکف
خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، آجر، پنجره، نما
© اما کراس

علاوه بر جهت‌گیری خوب، یک پوشش کارآمد حرارتی ایجاد شد که با مشخص ، مواد و سیستم‌های من، و طراحی ،اصر خورشیدی غیرفعال که اطمینان حاصل می‌کند که ساختمان مصرف انرژی و آب مورد نیاز برای زندگی راحت و کارآمد را به حداقل می‌رساند، تقویت شد. فرم‌های سقف بلند و پنجره‌های مرکزی و قابل اجرا به اتاق‌های ج،ی امکان تهویه «اثر پشته» و نور شمالی را می‌دهند. هر استراتژی و مشخصات زم، که در برابر استانداردهای مربوطه اندازه‌گیری می‌شد، به نتایج عالی رسید.

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، صندلی، نرده
© اما کراس
خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - تصویر 18 از 20
پلان – طبقه 1
خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، عرشه، پاسیو
© اما کراس

چیدمان، مقیاس، مصالح و پوشش گیاهی با هم ،یب می شوند و ساختم، را ایجاد می کنند که با احترام در همسایگی خود قرار می گیرد. نتیجه یک توسعه معاصر و از نظر زیبایی شناسی قابل توجه است که بازخورد و حمایت مثبت از جامعه محلی دریافت کرده است. یکی از ویژگی های برجسته، حیاط های داخلی است که نور طبیعی و تهویه مستقیم را برای تمام اتاق ها فراهم می کند. این امر از مشکل رایج طراحی خانه های شهری در فضاهای داخلی تاریک جلوگیری می کند، کیفیت و راحتی آن مناطق را افزایش می دهد و ارتباط بهتری با فضای باز ایجاد می کند.

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، پله ها، آجر، صندلی، نما، پنجره
© اما کراس
خانه های شهر آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی داخلی، آجر، نما، تیر، پنجره
© اما کراس

این مدل حیاط در زمینه بازار توسعه چند مس، معمولی نوآورانه است زیرا یک انتخاب آگاهانه برای فدا ، مساحت داخلی بالقوه برای فضاهای با طراحی خوب است. درهای کشویی بزرگ به فضاهای داخلی طبقه اول اجازه می دهد تا به یکدیگر گسترش یابند یا برای حفظ حریم خصوصی بسته شوند و انعطاف پذیری سبک زندگی را برای ،نان ایجاد کنند. این امر پایداری ساختمان را بیشتر می کند و به کاربران اجازه می دهد فضاها را متن، با نیازهای در حال تغییر سبک زندگی خود تطبیق دهند.

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© اما کراس
خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - تصویر 19 از 20
ارتفاع شمال و شرق

فضای گردش با راه پله باز طراحی شده برای گسترش نور حیاط به حداقل می رسد. برای جلوگیری از استفاده از فولاد با انرژی بالا، ما از یک ساختار کف جدید به بازار استفاده کردیم. سیستم تیرچه چوبی کف چوبی با دهانه بلند MEGAjoist گزینه سازگارتر با محیط زیست را برای ساخت و سازهای بازار حجمی ارائه می دهد. ما با سازنده، مهندس سازه و تیم MEGAjoist کار کردیم تا محصول را به پیش ببریم – امکان ایجاد یک سیستم کنسول دوگانه در همان صفحه ساختاری – یک برنامه کاربردی که قبلاً برای سیستم بی سابقه بود. همکاری با توسعه‌دهنده منجر به نتیجه‌ای شد که در بازار مسکن عالی بود و فضاهای با کیفیت بالاتری را ارائه کرد که به ،نان احترام می‌گذارد. ریسک توسعه‌دهنده با فروش خانه‌های شهری به میزان قابل‌توجهی بیشتر از میانگین حومه شهر جواب داد، و ثابت کرد که تمرکز بر چیدمان‌های هوشمند و فرآیندهای پایدار به م،ای مبا، درآمد برای توسعه‌دهندگان نیست. اگر طراحی با کیفیت خوب در دسترس باشد، مردم تشخیص داده و هزینه بیشتری برای آن پرداخت خواهند کرد.

خانه های شهری آلفینگتون / مجموعه ، سبز - عکاسی بیرونی، نما، بتن، پنجره
© اما کراس




منبع: https://www.archdaily.com/993576/alphington-town،uses-green-sheep-collective