خانه Acuerdo / زندگی مثبت


خانه Acuerdo / زندگی مثبت

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، حمام، در
© مرسدس پرز

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، پنجره، صندلیAcuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، درAcuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، ویندوزخانه Acuerdo / زندگی مثبت - عکاسی داخلی، حمام، سینکخانه Acuerdo / زندگی مثبت - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    753 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: AutoDesk، هاگر، ایکیا، پوشش دادن، سنجاب، هادسون رید، من باور دارم، لا ردوت، حنجره، ، شب تاب، آقای وی،، فریاد بزن، سوپرهرمتیک، خانه زارا
Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، در
© مرسدس پرز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه در ساختم، قرار دارد که در سال 1893 توسط معمار Juan Bautista Lázaro ساخته شد. این ساختمان با ساختار ،یبی از دیوارهای باربر و دال‌ها با سازه ف،ی و طاق‌های جداشده (volta catalana) است که توسط معمار در مادرید پس از اقامت در بارسلون در سال 1888 معرفی شد. محافظت شده، از جمله نما و راه پله اصلی.

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، در
© مرسدس پرز

واقع در یک کورالای قدیمی محافظت شده (نوعی مسکن که در مادرید قدیم یافت می شود)، 70 متر2 س،ت، ارتفاع آزاد اصلی 4 متر را در کل سطح خود حفظ می کند و به آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. حجم عالی داخلی خالی و بدون هیچ افزودنی ارائه شده است. با پلان موازی، با 6.35 متر جلو به نمای اصلی و عمق، رو به حیاط کورالا 12.70 متر واقع شده است. این، جهت گیری دوگانه شرقی/غربی و تهویه متقابل را تضمین می کند.

خانه Acuerdo / زندگی مثبت - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر
© مرسدس پرز
خانه Acuerdo / زندگی مثبت - تصویر 19 از 19
طرح
Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© مرسدس پرز

این پروژه با این ایده متولد شد که خانه را از تمام لایه‌هایی که در طول عمرش به آن اضافه شده‌اند خلاص کنیم و آن را به ،وان یک ظرف خالی بگذاریم. پس از تخلیه، فضای داخلی توسط یک ،صر به شکل یک دیوار نصب شده مرتب می شود. این ،صر منفرد با توجه به دیوارهای اصلی مهم، کمی چرخانده شده است. این ژست به دو چیز می رسد. اولی بزرگ ، فضای عمومی مسکن و دومی به ،وان مرزی بین عمومی و خصوصی عمل می کند.

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی
© مرسدس پرز
Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© مرسدس پرز

عمداً این دیوار مجهز جدید 2.70 متر ارتفاع دارد و تا سقف 4 متر نمی رسد که تداوم فضایی در خانه را تضمین می کند. به این ترتیب مفهوم ظرف خالی از بین نمی رود.

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، ویندوز
© مرسدس پرز

بازسازی خانه بر اساس معیارهای انرژی و پایداری با استفاده از رنگ‌های تنفس‌پذیر زیست‌محیطی، ادغام شیشه‌های Climalit کم انتشار در پنجره‌های چوبی اصلی و ساخت یک دال کف عایق‌شده و ضد آب برای تضمین راحتی داخلی انجام شده است. علاوه بر این، دیوارهای خانه با پایه گر،تی یکپارچه در نمای اصلی بیش از 70 سانتی متر، اینرسی حرارتی بی نظیر را تضمین می کند.

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، در، پنجره
© مرسدس پرز
Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، در
© مرسدس پرز
Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره
© مرسدس پرز

در سطح برنامه، خانه دارای یک اتاق نشیمن-ناهارخوری بزرگ و روشن با پنجره های بزرگ به بیرون، آشپزخانه کاملاً مجهز و حمام با دوش و توالت است. راهرو توزیع حمام و دو اتاق خواب رو به حیاط داخلی بزرگ دسترسی و لذت بردن از خانه است. کل خانه دارای 4 متر ارتفاع آزاد است و کاملاً قابل دسترسی است زیرا هیچ پله ای از درب ورودی به ساختمان وجود ندارد.

خانه Acuerdo / زندگی مثبت - عکاسی داخلی، حمام، سینک
© مرسدس پرز

این ملک در همسایگی Conde Duque، بسیار نزدیک به میدان افسانه ای Plaza de las Commendadoras، جایی که صومعه ای که نام خود را به آن داده است، و مرکز فرهنگی Conde Duque واقع شده است.

Acuerdo House / Positive Livings - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، حیاط
© مرسدس پرز




منبع: https://www.archdaily.com/992466/acuerdo-،use-positive-livings