خانه Belaku / معماران 4سایت


خانه Belaku / معماران 4سایت

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Studio Recall

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه Belaku / 4site architects - عکاسی داخلی، ویندوزخانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی داخلی، پلهخانه Belaku / 4site architects - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    290 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: زایمان کرد، سنت گوبین، آلوپ،، لنگر توسط پاناسونیک، آشیرواد، رنگ های آسیایی، لوله های CPVC آسترا، اتوکد، بیرلا سفید، EBCO، فینول،، لام سبز، هافل، هتیچ، JSW Neosteel، جکوار، کاجاریا، کراکول، لمینت های مرینو، طرفداران شرق، +5پاسولیت، پیدیلیت، صبوری پلی، تریمبل، Ultratech-5

  • معمار اصلی:

    چاندراکانت کانتی،ی


خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Studio Recall

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Belaku که به م،ای “خانه نور” است، یک پروژه مس، در حومه بنگالورو است. یک خانه مستاجر 2BHK و یک خانه دوبل، توسط مشتری ما درخواست شد. خانه باید دارای نور کافی و نور طبیعی در سراسر آن باشد. هم هزینه پروژه و هم انطباق Vaastu Shastra باید قابل قبول باشد.

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Studio Recall

ما با برنامه ریزی برای ورود نور زیادی با برش دهانه های گسترده در سمت شمال و شرق شروع کردیم. ما تعداد محدودی از دهانه های تهویه “Stack Effect” داریم. ما با در نظر گرفتن مستاجرین بالقوه در قطعه شهری محدود، پروژه را با اعطای فضایی به عرض 4 فوت برای روشنایی و تهویه در کل نمای شمالی ساختمان، آینده نگر ساخته ایم.

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Studio Recall
House Belaku / 4site architects - تصویر 22 از 27
آ،و

درب اصلی باید در گوشه شمال شرقی، اتاق خواب اصلی در ج، غربی، و آشپزخانه در ج، شرقی، طبق گفته سنتی هندی “Vaastu Shastra” باشد. اتاق اصلی خانه، اتاق نشیمن و غذاخوری برهماستان، دارای ارتفاع دو برابر است. فضای دو ارتفاع به یک باغ چشم انداز متصل می شود، با پوشش امنیتی باغ بالکن که به بیرون کشیده شده است تا پرده های ،نده بتوانند آن را بپوشانند. اتاق خواب اصلی گوشه SW که به یک باغ خصوصی متصل می شود جایی است که مشتریان ما در آن اقامت می کنند.

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی داخلی، پله
© Studio Recall
خانه Belaku / 4site architects - عکاسی داخلی، ویندوز
© Studio Recall

کفپوش با چرم سیاه، سنگ سیاه صیقلی، و پاشیدن گر،ت زرد تیره شده بود تا نور طبیعی را منع، کند. منطقه خانواده در فضای ناهار خوری جریان دارد و حس وحدت را در خانواده تقویت می کند و دو اتاق خواب پسران مشتری را به هم گره می زند.

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی داخلی، درب، پنجره
© Studio Recall

اتاق خواب در گوشه ج، غربی به باغ شمالی باز می شود. اتاق خواب جلو در ضلع شرقی نیز باید دارای بالکن باشد. برای تمام بالکن های باغ اصلی اتاق خواب ها، ما یک دیوار صفحه نمایش آجری داریم. دیوار آجری اسکرین به طور کامل شمال و شرق اتاق خواب را برای حفظ حریم خصوصی در بر می گیرد. هدف از پاکت C شکل دلالت بر ارتباط بین دو محل س،ت است. هدف از جلی آجری (پرده سوراخ دار) که نور پراکنده را به داخل منطقه می دهد اما از ورود آب باران جلوگیری می کند، منسجم جلوه دادن ساختمان بود.

خانه Belaku / معماران 4سایت - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Studio Recall




منبع: https://www.archdaily.com/993796/،use-belaku-4site-architects