خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری


خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© Studio Marsh

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی خارجی، نماخانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، میز، پنجرهخانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، ویندوزخانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی بیرونی، جنگل، باغخانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی خارجی، نما
© Studio Marsh

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. وقتی برای اولین بار با مشتری صحبت کردم، آنها چیزی به من گفتند که تأثیر ماندگاری بر جای گذاشت: “من می خواهم با گیاهان زندگی کنم.”

این سایت در یک منطقه پرجمعیت نزدیک به مرکز شهر میازاکی واقع شده بود، که چالشی منحصر به فرد را ایجاد کرد زیرا مشتری من یک فضای زندگی پر از سبز می خواست. ما با طراحی خانه ای با سه حیاط بر این چالش غلبه کردیم.

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی بیرونی، جنگل، باغ
© Studio Marsh
خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، میز، پنجره
© Studio Marsh

باغ اصلی، واقع در ضلع ج،ی اتاق نشیمن، شبیه یک انبوه است، در حالی که حیاط فرعی که بین اتاق نشیمن و اتاق خواب قرار دارد، به ،وان باغ فرعی عمل می کند. سومین بارگاهی با حمام در فضای باز است. هر حیاط از نظر طراحی متمایز است و نقش خاص خود را دارد.

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، ویندوز
© Studio Marsh
خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - تصویر 17 از 20
پلان – طبقه 1
خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، حمام
© Studio Marsh

این سایت طول، و باریک بود و در جهت شمال به ج، با جاده ای به سمت ج، حرکت می کرد. این خانه که از کنار جاده شروع می شود دارای یک پارکینگ، یک ورودی، یک اتاق مهمان به سبک ژاپنی، یک باغ اصلی، یک اتاق نشیمن، یک باغ فرعی، یک اتاق خواب و در نهایت یک محوطه آبی است. باغ های اصلی و فرعی منظره ای بدون وقفه از کل ملک، از باغ اصلی در ج، تا اتاق خواب در شمال، ارائه می دهند.

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پرتو
© Studio Marsh
خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© Studio Marsh
خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - تصویر 19 از 20
ارتفاعات پشت و کنار

این خانه به گونه ای طراحی شده است که طبیعت را در آغوش بگیرد و روز در شمالی ترین اتاق خواب شروع می شود، جایی که می تو،د از خواب بیدار شوید تا خورشید از لابه لای درختان باغ ثانویه عبور کند. اتاق نشیمن بیرونی پوشیده از آلاچیق در مجاورت باغ اصلی فضای من،ی را برای لذت بردن از فضای باز و استراحت ارائه می دهد. مشتری در شب قبل از استراحت در خلوت کامل در محوطه حمام، غذا آماده می کند و از مهمانان پذیرایی می کند.

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی خارجی، نما، باغ، حیاط
© Studio Marsh
خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی داخلی، در، شیشه، پنجره
© Studio Marsh

انسان ها میل ذاتی به نزدیک شدن به طبیعت دارند، تمایلی طبیعی که در DNA ما از ده ها هزار سال شیوه زندگی شکارچی-گردآورنده ریشه دوانده است. در واقع ممکن است ادامه زندگی در شهرهای بدون دسترسی به فضای سبز برای ما غیرطبیعی باشد. با این حال، حتی در مناطق روستایی، به دلیل راحتی، مردم به طور فزاینده ای به شهرهای بزرگتر مانند پایتخت های استان ها نقل مکان می کنند. با تداوم پیری جمعیت و کاهش نرخ زاد و ولد، ایجاد محیط های زندگی که به ما امکان می دهد با گیاهان و طبیعت حتی در مناطق شهری همزیستی کنیم، به موضوع مهمی تبدیل می شود که باید در آینده به آن بپردازیم.

ما مستقیماً در محوطه سازی باغ و انتخاب گیاهان نقش نداشتیم.

خانه FORT7 / معماری تاکشی ایشیودوری - عکاسی بیرونی، در، پنجره، باغ، جنگل
© Studio Marsh




منبع: https://www.archdaily.com/1000512/fort7-،use-take،-i،odori-architecture