خانه Veldhuis / دفتر LMNL


خانه Veldhuis / دفتر LMNL

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی خارجی، پنجره، در، نما
© Loes van Duijvendijk

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی خارجیخانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی بیرونی، پنجره، باغخانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی داخلی، باغ، حیاط، پاسیوخانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پرتوخانه Veldhuis / دفتر LMNL - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    2022 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    350


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آکویا، برای اجرا، بوم مهد کودک، نهالستان درخت Ebben، گچ کاری سفالی، گوت،، ایزوشلپ، رویال تیکلار مکم، نه تنها سفید، او،ام وی اف، پترسن تگل، کارخانه آجرپزی وگلنسنگ، کوره های کاشی تیگچلار، پول، سقف های کاهگلی روباه

  • معماران اصلی:

    اریکا کلادووا، رابرت ون در پول




خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی خارجی
© دفتر LMNL

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Veldhuis واقع در جاده ای تاریخی که در کنار مزارع قدیمی قرار دارد، به دنبال آن است که یک خانه مدرن مرتبط با بافت با ارجاعات سنتی باشد. نوع شناسی انبار معمولی هلندی، دیوارهای آجری با سقف کاهگلی، متن، با نیازهای خانواده اصلاح شده است. شکل Veldhuis یک خانه مزرعه هلندی کهن الگویی است که ارتفاع و عرض آن در ،مت عقب کمتر شده است و سه طبقه در ،مت جلوی خانه (اتاق خواب، مطالعه و اتاق زیر شیرو،) و یکی در عقب (نشستن و غذاخوری) امکان پذیر است. ).

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی خارجی، پنجره، نرده، نما
© دفتر LMNL
خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© Loes van Duijvendijk

مرکز خانه از آشپزخانه، اتاق مرطوب و گاراژ تشکیل شده است. به منظور آوردن نور بیشتر به وسط فضاهای نشیمن، سقف بریده شده و به سمت بیرون منتقل می شود. آشپزخانه به داخل باغ کشیده می‌شود، ایوان پیچیده‌شده را شکافته و امکان تماشای کل باغ را فراهم می‌کند. یک آرایه خورشیدی در سقف ایوان یکپارچه شده است. نمای پشتی Veldhuis کاملاً لعاب‌دار است و منظره با بسترهای کاشت چند ساله و درختان چند ساقه که چشم‌ها را به علفزار گل‌های وحشی و مزارع فراتر از آن جلب می‌کند، قاب شده است.

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - تصویر 19 از 23
پلان – سایت
خانه Veldhuis / دفتر LMNL - تصویر 21 از 23
پلان – طبقه همکف

ساختار چوبی متقاطع چند لایه، عایق الیاف چوبی و کاهگل هلندی محلی که با همکاری متخصصان توسعه یافته است، به طور کامل در برابر بخار نفوذپذیر است، و اولین نمونه در نوع خود در جهان است. ساختار چوبی انبوه پیچیده در آلمان پیش ساخته شد و تنها در 12 روز در محل نصب شد – با استفاده از 128 متر مکعب چوب – با جبران کل CO2 80000 کیلوگرم. در طول خانه، یک دیوار آجری خاکی عظیم به ،وان ،صر گرمایش/خنک کننده تابشی عمل می کند و همچنین سطح رطوبت را در داخل خانه کنترل می کند.

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پرتو
© Loes van Duijvendijk

انتخاب‌های مواد با هم از طریق قابلیت تنفس و ویژگی‌های تنظیمی به حفظ آب و هوای راحت داخل خانه کمک می‌کنند. این بدان م،است که ساختمان کمتر به فناوری نصب و راه اندازی و بیشتر به فناوری مواد متکی است – فضای طبیعی راحت و قابل توجهی را ارائه می دهد. یک پمپ حرارتی منبع زمینی گرمایش و سرمایش را فراهم می کند.

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی داخلی، پنجره، باغ
© Loes van Duijvendijk
خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، عرشه، پاسیو، حیاط
© Loes van Duijvendijk

آجرهای بیرونی، کوچکترین فرمت IJsselsteen، از خاک رس محلی در یک آجرساز مجاور ساخته شده است. اطراف درها و پنجره‌ها، به‌ویژه آجرهای لعاب‌دار، «دریچه‌های» رنگی را برجسته می‌کنند که قابل باز شدن هستند. پنجره‌ها ثابت، سه جداره، و در قاب‌های پنجره بلوط جامد سفارشی قرار می‌گیرند که با روکش شفاف مهر و موم شده‌اند تا دانه‌های چوب قابل مشاهده باشد.

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی داخلی، باغ، حیاط، پاسیو
© Loes van Duijvendijk

فضای داخلی Veldhuis از یک پالت رنگی ظریف استفاده می کند: دیوارهای گچی خاک رس سفید و CLT سفید در تضاد با کف بلوط و قاب پنجره ها. هندسه سازه فضاهای شگفت انگیز و متنوعی را هنگام حرکت در خانه ایجاد می کند. چیدمان خانه منعطف است: این امکان وجود دارد که در دوران بازنشستگی تنها در طبقه همکف زندگی کنید، خانه را برای ساختن یک آپارتمان جداگانه جدا کنید، یا حتی قطعات ،یبی را جدا کنید و در آینده خانه دیگری در زمین مجاور ایجاد کنید. طراحی ضد آینده باغ (که قبلاً یک چمنزار ،ی بود) در اطراف دوازده درخت بزرگ و بالغ تازه کاشته شده طراحی شده است. این شامل بسترهای گیاهان چند ساله، چمنزار، آبنمای کوچک، باغ میوه و علفزار گل وحشی است.

خانه Veldhuis / دفتر LMNL - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© Loes van Duijvendijk




منبع: https://www.archdaily.com/994116/veldhuis-،use-lmnl-office