خرید باربیکیو ارزان خرید باربیکیو ارزانتربن باربیکیو

خرید باربیکیو ارزان خرید باربیکیو ارزانتربن باربیکیو

همچنین در مورد باربیکیو های ثابت باید به این نکته توجه داشته باشید ، که محصولات در مکان مورد نظر شما ساخته می شوند . این نوع کباب پز ها دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشند ، که می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی محیط اطراف داشته باشد . اما کم یا زیاد شدن حرارت در کباب پز های برقی کمی زمان بر می باشد . همچنین اگر حرارت شما کمتر از میزان مورد نیاز باشد ، زمان مورد نیاز برای پخت کباب طولانی تر خواهد شد ، حتی گاهی اوقات موجب می شود تا کباب شما به طور کامل پخته نشود . دسته دوم میز باربیکیوهای ایستاده می باشند ، که شما می توانید انواع مختلف خانگی و صنعتی آنها را در خود مشاهده کنید . اما در طی سالیان اخیر باربیکیوهای دیگری نیز طراحی و تولید شده است ، از انرژی برق برای تولید گرما و پخت انواع غذا در آن استفاده می شود .

  • علت قیمت بالای باربیکیوهای صفحه استیل ضدرنگ این است که دارای جنس و طول عمر بسیار خوبی نیز هستند.
  • ارتفاع این نوع کباب پز ها به طور میانگین در حدود ۱۲۰ سانتیمتر می باشد ، که تقریباً یک ارتفاع استاندارد برای کباب پز می باشد .
  • البته باربیکیو های رومیزی صرفاً بر روی میز قرار نمی گیرند ، و بیشتر اوقات آنها را بر روی زمین قرار میدهند .
  • این کباب پز‌ها از جنس فلز و همچنین رویه‌ی آلمینیومی ساخته شده‌اند.
  • اگر تصور می کنید که این امکانات برای شما چندان کارآمد نیست، می توانید به سراغ مدل های ساده تر بروید.
  • بسته به نیاز خود می توانید یک مدل صنعتی، حرفه ای یا خانگی را بر حسب بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید.

کباب پز فوق قابلیت اتصال به گاز مایع را نیز دارد که در سفر هم قابل استفاده می باشد.این مدل کباب پز از مدل های جدید شرکت هانیستا می باشد که امکان پخت 9 سیخ کباب را در یک زمان فراهم می کند. باربیکیو مدل جامی جزو ارزان تربین باربیکیو های خانگی موجود در بازار است. اگر نمیخواهید فضای زیادی از بالکن یا حیات خانه تان اشغال شود خرید این مدل میتوان هوشمندانه ترین انتخاب باشد.

تمامی حقوق متعلق به گروه تولیدی صنعتی رینوشاپ ( دنپاسر کباب پز ) محفوظ میباشد. از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید. به هیچ عنوان از کاردک یا جسم تیز برای تمیز کردن بدنه استفاده نشود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت گازاکس می باشد.

باربیکیو 60 سانت گازی

باربیکیو شوانگچی مدل SC03200-GA1 از لحاظ ظاهری با سایر باربیکیو های خانگی متفاوت است. حداکثر توان مصرفی این مدل ۳۲است و و قابلیت اتصال به گاز شهری را دارد. این مدل دارای ویژگی تنظیم حرارت دارد و همچنین دارای شعله پلو پز میباشد. وزن محصول تنها ۲۲ گرم است و نسبت به سایر مدل های موجود از وزن سبک تری برخوردار میباشد. باربیکیو خانگی مدل ۱+۹ دارای ویژگی هایی چون؛ ۹ عدد ناودانی، ۱عدد خوارک پز، یک عدد باکس جهت زغالی کردن باربیکیو، ۱عدد شلف ۵۴ سانت در ۲۷ سانت و یک میز ۳۰ در ۴۰ در کنار باربیکیو میباشد. این مدل با گاز شهری کار میکند و درصورت تغییر ِِژیگلور به گاز مایع تبدیل میشود.

باربیکیو صنعتکاران مدل sanb 80

اگر دنبال خرید بهترین باربیکیو خانگی هستید، این مدل با دارا بودن ویژگی هایی چون توان مصرف پنج وات و همچنین قابلیت اتصال به گاز شهری جزو بهترین گزینه هاست. ظاهر محصول بسیار زیبا میباشد و باتوجه به ابعاد ۵۰۰x۴۸۰x۱۲۰۰ سانتی‌متری که دارد برای بالکن هایی با ابعاد کوچک نیز مناسب است. شما میتوانید قیمت روز و سایر مشخصات این باربیکوی خانگی را در لینک زیر مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم باربیکیو گازی را باربیکیو ذغالی مقایسه کنیم. ویژگی ها و مزایا و معایب هر کدام را بررسی کرده تا شما بتوانید با آگاهی از آنها خرید باربیکیو را به صورت مطمئن انجام دهید.

باربیکیو سفری مدل 1057-B

یکی دیگر از مزیت های باربیکیو گازی این است که تمیز کردن آنها آسان است و به این خاطر است که باربیکیو ذغالی خاکستر تولید می کنند. باربیکیوهای گازی به شما اجازه می دهند تا تقریبا بلافاصله پخت و پز را شروع کنید. همچنین تنظیم حرارت در مدل گازی راحت بوده و اکثر آنها دارای پیچ تنظیم شعله هستند و به این ترتیب باربیکیو گازی سریع تر از مدل ذغالی غذا را خواهد پخت.

یکی از موضوعات مهم در مورد کباب پز امکان کنترل حرارت می باشد ، در غیر این صورت شما نمی توانید در شرایط مطلوب غذای خود را آماده کنید . یکی از محبوب ترین نوع کباب پز های زمینی ، کباب پز های مسافرتی می باشند که دارای ابعاد کوچک و وزن پایینی هستند . کباب پزهای ایستاده موجب می‌شوند که شما تسلط بیشتری بر روی باربیکیو داشته باشید . دسته بندی دیگر باربیکیو ها مربوط به جنس و مواد اولیه به کار رفته برای ساخت این محصولات می باشد . به همین دلیل در بسیاری از نقاط از کباب پز های گازی استفاده می شود ، که به راحتی می توان آن ها را راه اندازی و روشن نمود . دور از واقعیت نیست اگر بگوییم داشتن چنین وسیله‌ای در هر آشپزخانه‌ یا بالکنی و تراسی، جزو ملزومات به شمار می ‌رود.

از مزایای این کباب پز دارا بودن سیستم سیخ گردان اتوماتیک و گردش دستی سیخ هاست. همچنین این کباب پز صد در صد بدون دود است زیرا روغن حاصل از کباب ها را روی شعله نمی ریزد. دارای حرارت غیر مستقیم و تابشی و طراحی منحصر به فرد بوده و کم حجم می باشد. 10 سیخ جوجه گردان دارد در واقع 5 سیخ برای جوجه و 5 سیخ برای کباب در این نوع کباب پز طراحی شده است. در ضمن این کباب پز عمر زیادی داشته و در هر نوبت می تواند حدود 2 الی 2.5 کیلوگرم کباب کند.