دادگاه سنت پیتر و پل / معماران Knorr & Pürckhauer


دادگاه سنت پیتر و پل / معماران Knorr & Pürckhauer

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی بیرونی
© فیلیپ هکهاوزن

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی بیرونیدادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی، آشپزخانه، طاقدادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوریدادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلیدادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی بیرونی
© فیلیپ هکهاوزن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. معماری Knorr & pürckhauer یک ساختمان جدید را در زوریخ تکمیل کرده است که در حیاط یک بلوک محیطی قرار دارد. معماران توضیح می‌دهند که این نوع سازه‌ها معمولاً در سراسر شهر یافت می‌شوند و از کارگاه‌ها، دفاتر، و مراکز پزشکی گرفته تا استودیو یا حتی گا،ی‌های هنری استفاده می‌شود. این ساختار حیاط خاص، واقع در منطقه ورد زوریخ، به ،وان توسعه مرکز بازنشستگی یک کلیسا طراحی شده است. از knorr & pürckhauer architekten، یک شرکت به رهبری فیلیپ کنر و موریتز پورکهاور، خواسته شد تا فضای بیشتری را برای یک مرکز بازنشستگی موجود که توسط خ. بنیاد کلیسای محله پیتر و پل.

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی، آشپزخانه، طاق
© فیلیپ هکهاوزن
دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - تصویر 18 از 22
طرح
دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی، شیشه
© فیلیپ هکهاوزن

علاوه بر این، ساختار جدید به ،وان فرصتی برای دمیدن روح تازه به حیاط و همچنین محله اطراف تلقی می شد. ساختمان جدید با الهام از نقاشی ما، لیبرمن “Biergarten in Brannenburg” نقطه شروعی برای طراحی مجدد جامع حیاط شد. حصارها برداشته شدند، در حالی که یک سطح شن یکنواخت به اطراف آن اعمال شد. ساختمان جدید که به ،وان یک آلاچیق محله ای در خدمت کل جامعه است، شامل سه اتاق پشته ای است که از نظر ظاهر متفاوت هستند.

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، شیشه
© فیلیپ هکهاوزن

طبقه همکف لعابدار به ،وان فضایی همه کاره برای ،نین مرکز بازنشستگی در نظر گرفته شده است که می توانند سرگرمی های خود مانند آشپزی، خیاطی، صنایع دستی یا گل آرایی را دنبال کنند. لعاب کف تا سقف ارتباط نزدیک با حیاط مجاور را تضمین می کند.

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلی
© فیلیپ هکهاوزن

سطح بالا که در زیر سقف چادر مانند ساخته شده از مس سبز رنگ قرار گرفته است، دفاتر جدیدی را برای مشتری در خود جای داده است. پنجره‌های بزرگ و مدور فضا را با نور طبیعی پر می‌کنند که به لطف سطوح روشن و سفید بر آن تاکید بیشتری می‌شود. در همین حال، یک سالن در زیرزمین پیدا شده است که نور از طریق نورگیر نیم دایره ای وارد آن می شود. هر سه اتاق با یک راه پله مارپیچ به هم متصل شده اند که به ساختمان موجود در زیرزمین متصل می شود.

دادگاه سنت پیتر و پل / معماری Knorr & Pürckhauer - عکاسی داخلی
© فیلیپ هکهاوزن




منبع: https://www.archdaily.com/954706/st-peter-and-paul-court،use-knorr-and-purckhauer-architekten