دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل


دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / Perkins & Will - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© عکاسی فضایی دوگانه

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، نمادانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، نمادانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / Perkins & Will - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره هادانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلیدانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - تصاویر بیشتر+ 33


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، نما
© عکاسی فضایی دوگانه

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. دانشکده مطالعات ادامه دار دانشگاه یورک (SCS) در یک سری از اقامتگاه های موقت پراکنده شد – یک نقص مهم برای دانشجویان و اساتید دانشکده. در پاسخ، دانشگاه نیاز به یک ساختمان اختصاصی را برای اثبات هویت و فرهنگ مدرسه، تعریف دروازه دانشگاه و دستیابی به اه، بلندپروازانه پایداری بیان کرد.

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - تصویر 24 از 38
طرح سایت

فرم پیچشی جسورانه خانه جدیدی برای مدرسه ایجاد می کند و لبه ج،ی محوطه را مشخص می کند و یک میدان عابر پیاده جدید را شکل می دهد. این ساختمان دارای محیط‌های آموزشی بسیار انعطاف‌پذیر، فضاهای اجتماعی و همکاری، و دفاتر برای دانشجویان و اساتید در فضایی رفیع است و جامعه، فرهنگ و هویت را برای SCS ترویج می‌کند.

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، نما
© عکاسی تام آربان

هدف اصلی این پروژه کاهش کربن و بهبود سلامت سرنشینان است. این طرح پتانسیل انرژی خالص صفر و کربن خالص صفر را بررسی می کند و برای دستیابی به گواهی طلایی LEED طراحی شده است. استراتژی‌ها شامل یک پوشش ساختم، است که با استفاده از استراتژی‌های خانه منفعل، تهویه مستقیم هوای بیرون، و پرتوهای سرد فعال در سراسر طراحی شده است. استفاده از استراتژی‌های طراحی خانه منفعل همراه با سیستم‌های تهویه مطبوع و انرژی بسیار کارآمد، بارهای انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و میزان تولید انرژی تجدیدپذیر مورد نیاز برای کمک به پروژه در دستیابی به انرژی خالص صفر را به حداقل می‌رساند.

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی
© عکاسی تام آربان
دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / Perkins & Will - عکاسی داخلی، پنجره، شیشه، هندریل
© عکاسی فضایی دوگانه

رویکرد طراحی به طور رسمی از پارچه ساخته شده اطراف با صرفه جویی در هزینه ها فاصله می گیرد. با بهره وری انرژی بالا و اه، آسایش سرنشینان، هزینه بودجه مرتبط با شکل پیچشی باید به حداقل برسد. این طرح در پاسخ، هندسه ای دقیق را به کار می گیرد که تکرار اجزای استاندارد و خارج از قفسه را بهینه می کند. بنابراین، فرم دینامیکی ساختمان از طریق منطق هندسی ساده، با صفحات مستطیلی شکل که حول یک مرکز مش، چرخانده شده اند، ایجاد می شود.

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© عکاسی فضایی دوگانه
دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - تصویر 33 از 38
رویکرد طراحی

چرخش فرم کلی یک منحنی دو طرفه را به نماهای شمالی و ج،ی وارد می کند. همانطور که ساختمان حول مرکز خود می چرخد، یک الگوی پانل مثلثی از تقارن منظم و دو محوری برای ایجاد مناطقی از اشکال پانل تکراری در هر دو نمای بلند و کوتاه ساختمان استفاده می کند. از طریق این حرکت ساده پیچشی، خلاصه ایجاد یک خانه جدید و خیره کننده برای مدرسه مطالعات مداوم، که برنامه های ،یبی بهره وری انرژی، رفاه ،نان، و ساختمان دانشگاه را ترویج می کند، انجام می شود.

دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه یورک / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی
© عکاسی فضایی دوگانه




منبع: https://www.archdaily.com/1001020/york-university-sc،ol-of-continuing-studies-perkins-and-will