دومین پادکست استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو


دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 1 از 12
توسط The Second Studio Podcast

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

The Second Studio (که قبلا The Midnight Charette) یک پاد،ت صریح درباره طراحی، معماری و امور روزمره است. این برنامه توسط معماران دیوید لی و مارینا بوردرونت میزب، می‌شود، و متخصصان خلاق متفاوتی را در مکالمات بدون اسکریپت نشان می‌دهد که امکان برداشت‌های متفکرانه و بحث‌های شخصی را فراهم می‌کند.

موضوعات مختلفی با صداقت و شوخ طبعی پوشانده شده است: برخی از ،مت ها مصاحبه هستند، در حالی که برخی دیگر نکاتی برای طراحان دیگر، بررسی ساختمان ها و پروژه های دیگر، یا کاوش های معمولی در زندگی روزمره و طراحی هستند. استودیو دوم نیز موجود است iTunes، S،ify، و یوتیوب.

این هفته Cavin Costello، معمار اصلی The Ranch Mine، به دیوید و مارینا از معماری و طراحی FAME می‌پیوندد تا درباره سابقه خود صحبت کند. دانشکده معماری; شروع یک تمرین معماری با همسرش ک، کاستلو و روابط کاری آنها. رویکرد آنها برای یافتن مشتری؛ و بیشتر!

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 2 از 12دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 3 از 12دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 4 از 12دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 5 از 12دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصاویر بیشتر+ 7

نکات برجسته و مهر زم،


پس زمینه (00:00)

دانشکده معماری (07:20)

[The beginning of architecture sc،ol] وحشیانه بود من قطعاً در یکی دو هفته اول به ، فکر کردم. […] من فکر می‌کنم بسیاری از مردم در همین طرز فکر هستند، به‌ویژه آنهایی که از جوامعی می‌آیند که به شما فرصت امتحان ، را می‌دهند. [architecture before undergraduate sc،ol]. این یک چیز جدید است و شما می خواهید که در ابتدا وحشتناک باشد، اما این یک روند است. من فکر می کنم بزرگترین چیزی که در معماری باید یاد بگیرید این است که برای همیشه ادامه می یابد. این یک ماراتن است. این یک حرفه بسیار طول، است. شما دائماً در حال یادگیری هستید که دائماً در حال انجام کارهایی هستید که نمی د،د چگونه انجام دهید. این یک نوع کار است، اینجا یک مشکل است و شما باید آن را کشف کنید. و من فکر می کنم که شروع ناگه، معماری بسیار شبیه است. […] بزرگترین مهارتی که می تو،د یاد بگیرید این است که به توانایی خود در حل ناشناخته ها اطمینان داشته باشید. کاری که انجام دادن آن بسیار دشوار است، زیرا ناشناخته است. (07:20)

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 2 از 12
فوو تصویر © Cavin Costello

انتقال به فینی، پس از فارغ التحصیلی (19:35)

شروع تمرین خود (23:45)

قطعا ارگ،ک بود زندگی اساساً مانند یک سری آزمایش است و آنچه از آنها می آموزید. من خیلی کارهای کوچک را خیلی سریع انجام می دادم و از این طریق واقعاً یاد گرفتیم که چگونه یک تجارت را اداره کنیم و چگونه برای مشتریان با سرعت بسیار سریع طراحی کنیم زیرا ظرف یک یا دو سال، 20 پروژه تکمیل شده داشتیم. (32:30)

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 5 از 12
کندو تصویر © Cavin Costello

درباره تمرین (42:30)

یکی از چالش‌های مهمی که در صنعت خود داریم این است که آنچه هر مشتری می‌خواهد مانند چیزی است که قبلاً با ۵٪ تفاوت انجام می‌دادید. آنها می خواهند “نوعی” آن را مال خود کنند، اما بسیار کند است و چون سال ها طول می کشد، تغییر مسیر ،ب و کار شما بسیار کند است. (50:26)

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 6 از 12
کازیتا. تصویر © Cavin Costello

یافتن مشتریان من، (01:11:29)

تقریباً در یک برنامه HGTV (01:29:16)

معماران درست در میانه بسیاری از چیزها هستند، اما نقش های ما به روش های مختلف ت،یم شده است، زیرا جهان تخصصی تر شده است. من فکر می‌کنم این یک موضوع روابط عمومی بازاریابی است… به نظر می‌رسد که این موضوع به هر شرکتی واگذار می‌شود که بازار خود را آموزش دهد.» (01:30:23)

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 9 از 12
کندو تصویر © Cavin Costello

بعدش چی؟ (01:41:06)

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با کاوین کاستلو - تصویر 7 از 12
ص،ه های سرخ تصویر © Cavin Costello

نسخه های قبلی The Second Studio Podcast را بررسی کنید.




منبع: https://www.archdaily.com/999155/the-second-studio-podcast-interview-with-cavin-costello