رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو*


رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو*

رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی
© یونگ جون چوی

رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرآهنرستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، میز، صندلیرستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلیرستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، صندلیرستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© یونگ جون چوی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Designstudiominwoo* دو فضا را ایجاد کرده است که تحت مفهوم “تجدد زم، بدون زمان” احساس متفاوتی داشته باشد، که در طول زمان تغییر نمی کند. دنیایی که از دو راه از ورودی وارد می شود، ی،ان است، اما حس متفاوتی به آدم می دهد. اولین فضای سالن که از طریق جاده دوشاخه وارد می شد، با ریزش نور از سقف بلند به طور ضعیفی منع، می شد و مه را در برکه تصور می کرد. یک سنگ کاری آرام بر روی حوض قرار دارد که فضایی از فضا را ایجاد می کند. اجسام با خواص فیزیکی متفاوت که از شاخ های مثلثی در بالای آنها ساخته شده اند به نقطه فضا تبدیل می شوند. فضای اتاق دوم جاده دوشاخه یادآور نور دیوار است که از میان درختان می تابد و زیبایی نور ملایم را بیان می کند. ،یب فضایی Otsu-seiromu، تا حد زیادی از یک ورودی، یک سالن، یک اتاق و یک آشپزخانه تشکیل شده است و هر یک صحنه فضایی متفاوتی را ایجاد کرده است.

رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرآهن
© یونگ جون چوی

در نما، توجه بصری آرام نی جلب شده و نور دیوار پیشخوان پذیرای مشتریان است. سقف تالار اصلی از ارتفاعی متفاوت از فضای موجود سرچشمه می‌گیرد، اما با بهره‌گیری از این شرایط سعی شده است تا با بیان شکل هندسی و ساختار سقف آن‌گونه که هست، معماری اصیل محقق شود. سقف های مختلف برای هر فضای سالن می تواند تجربیات ،یبی مختلفی از دیدگاه مشتری، که با فضا سروکار دارند داشته باشد. در ابتدای فضای داخلی، به منظور دادن یک ،صر نقطه، سعی کردیم از طریق چیدمان شی سقف و هنرمند Tae-soo Lee “،یب سنگ”، سکوت را بیان کنیم.

رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، حمام، میز، در، صندلی
© یونگ جون چوی
رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - تصویر 18 از 20
طرح
رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، صندلی
© یونگ جون چوی
رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - تصویر 19 از 20
بخش ها

متریال تکمیلی دیوار با استفاده از رنگ مخصوص با رنگ گرم، طبیعی بودن متریال را بیان می کرد و در نیمه اتاق داخل سالن از متریال چوب استفاده شده بود تا استقلال فضایی دیگری در داخل فضا ایجاد کند. در نیمه اتاق، استفاده از باریسول جلو بیانگر مینیمالیسم بود. دیوار مرکزی دارای یک پیکربندی میز داخلی است که می تواند برای افزایش تراکم فضا خالی به نظر برسد. در ادامه، سالن در محوطه اتاق با استفاده از ساختار سقف شیرو، طراحی شد. اگرچه از سقف بلند فضا استفاده شده بود، اما مقیاس بزرگ فضای سالن، سرگرمی فضایی دیگری را با طراحی به ارمغان آورد. ضلع مرکزی همان سالن است و آثار هنرمند Tae-soo Lee به ،وان فضای انتظار گسترده چیده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. دیوار ورودی با استفاده از یک باریسول چاپ شده که مفهوم را بیان می کند، فضای تاثیرگذاری ایجاد می کند و از ورق چوب برای ایجاد فضایی تمیز استفاده می شود تا وحدت با سوراخ را افزایش داده و همزمان آن را تضاد کند.

رستوران آشپزی سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، بیم
© یونگ جون چوی
رستوران غذاهای سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرآهن
© یونگ جون چوی

اتاق‌ها از سقف‌های بلند برای ایجاد فضایی باشکوه استفاده می‌کنند که در آن نور بیرون می‌ریزد و ثبات و حریم خصوصی را بیان می‌کند. Otsu-seiromu، برای هر صحنه از فضا تجربیات مختلفی را ارائه می دهد، اما سیستم نورپردازی برای هر روز، شب و فصل نورهای مختلفی ایجاد می کند، بنابراین می تو،د از لذت یک فضای غنی لذت ببرید. فضا از زیبایی شناسی ک،یک پیروی می کند و سعی می کند یک تجربه حسی برای تمرکز بر طعم اصلی خود ارائه دهد.

رستوران آشپزی سیروموشی / استودیو طراحی مینو* - عکاسی داخلی
© یونگ جون چوی




منبع: https://www.archdaily.com/995093/seiromu،-cuisine-restaurant-design-studio-minoo-star