رستوران لینگ لانگ / Meyer-Grohbrügge


رستوران لینگ لانگ / Meyer-Grohbrügge

رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Meyer-Grohbruegge

رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجرهرستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی، میز، صندلیرستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - میز، صندلیرستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلیرستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - تصاویر بیشتر+ 8


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    240 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    ایمیل معماران پیشرو Johanna Meyer-Grohbrügge: johanna@meyer-

رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© Meyer-Grohbruegge

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. لینگ لانگ یک رستوران عالی با غذاهای مدرن چینی در پکن است. وقتی لینگ لانگ در طول روز کار نمی کند، منطقه رستوران به یک استودیو گل تبدیل می شود. برای تطبیق این دوگانگی، رستوران به مناطق مختلف ت،یم شد که توسط گروه‌های مبلمان مختلف ساخته شده بودند: فواره گل در مرکز، احاطه شده توسط ایستگاه‌های سرو. در اطراف آن چیدمان میز است، در حالی که منطقه بیرونی به ،وان یک منطقه استراحت و فضای گردش عمل می کند.

رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Meyer-Grohbruegge
رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - تصویر 13 از 13
جزئیات

در طول روز، زم، که استودیو گل از این فضا برای تهیه چیدمان های سفارش داده شده به صورت آنلاین استفاده می کند، آبنما به ،وان منبع آب برای گل های تازه بریده شده عمل می کند. میزها به طور نزدیک در مرکز و زیر یکدیگر چیده شده اند تا جریان کار موثری را تضمین کنند، از آماده سازی مواد اولیه در بالا تا چیدمان نهایی آماده برای برداشت در پایین. در شب، گل باز می شود و میزها فضای بیشتری بین خود دارند تا فضای ناهارخوری خوبی ایجاد کنند. فواره ای که در مرکز قرار دارد، گل آرایی روزانه را که از پسماندهای روز تهیه می شود، در خود جای می دهد.

رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی، کانتر، پنجره
© Meyer-Grohbruegge
رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - تصویر 11 از 13
طرح

میزها دو سایز مختلف دارند، یکی دو نفره و دیگری چهار تا شش نفره. شکل گلبرگ آنها نه تنها به ظاهر کلی می افزاید، بلکه فضایی را در انتهای م،وطی آنها برای لوازمی مانند بطری ها و ادویه ها فراهم می کند و به افراد امکان می دهد نزدیکتر به هم بنشینند. رومیزی ها از یک صفحه سرامیکی ساخته شده اند که در Jingdezhen، “پایتخت چینی” که به دلیل تولید چینی باست، اش شناخته شده است، ساخته شده است. لعاب با شیب رنگی که دارد دست ساز است و از ج،ی به میز دیگر متفاوت است. کف ترازو با تکه های شیشه رنگی ساخته شده است که یادآور گلبرگ های پراکنده است.

رستوران LING LONG / Meyer-Grohbrügge - عکاسی داخلی
© Meyer-Grohbruegge




منبع: https://www.archdaily.com/992751/ling-long-restaurant-meyer-grohbrugge