ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر


ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، پنجره، نرده
© Aiste Rakauskaite

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، پله هاساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلیساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، هندریلساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی خارجی، پنجره، نماساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Aiste Rakauskaite

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ساختمان لانگولد دانشگاه اراسموس روتردام (EUR) یکی از پایدارترین ساختمان های آموزشی در جهان با گواهینامه برجسته BREEAM است. این ساختمان که توسط Paul de Ruiter Architects طراحی شده و توسط BAM Bouw en Techniek اجرا شده انرژی مثبت است و روی باد، خورشید و زمین اجرا می شود.

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی بیرونی، نما
© Aiste Rakauskaite
ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، نما
© Aiste Rakauskaite

توسط طبیعت. از طریق یک استراتژی طراحی هوشمند و یکپارچه، ساختمان آموزشی جدید انرژی مثبتی دارد. برای رسیدن به این هدف، یک اصل انقلابی جدید تهویه طبیعی اعمال شده است که با انرژی باد و خورشید کار می کند. دو دودکش خورشیدی در نمای ج،ی یک شفت عمودی ایجاد می‌کند که در آن هوای گرم کمر حتی بیشتر گرم می‌شود و یک کشش رو به بالا ایجاد می‌کند. در بالای این شفت ها، سقف ونتوری، به شکل بال هواپیما، باد را مجبور به شتاب می کند و در نتیجه مکش فشار را حتی بیشتر روی دودکش های خورشیدی ایجاد می کند.

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، پله ها
© Aiste Rakauskaite
ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - تصویر 14 از 26

این نیروها هوای تازه را به یک محور عمودی دیگر می کشند. در بالای این شفت هوای تازه، یک دوش آب سرد هوا را مجبور می کند تا در شفت پایین بیاید و جریان هوای تازه ثابتی را در ساختمان ایجاد کند. این سیستم به طور طبیعی 85٪ انرژی کمتری نسبت به سیستم تهویه سنتی مصرف می کند در حالی که هوای تازه بسیار بیشتری نسبت به معمول در ساختمان ها ارائه می دهد. این یک آب و هوای داخلی دلپذیر را برای ساختمان چند منظوره تضمین می کند. گرما در تابستان در اعماق زمین ذخیره می شود تا در زمستان برای گرم ، استفاده شود و در زمستان هوای سرد برای خنک شدن در تابستان در زمین ذخیره می شود. این ذخیره سازی طول، مدت حتی انرژی را کاهش می دهد. سلول های خورشیدی روی سقف ساختمان را انرژی مثبت می کند.

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، نما
© Aiste Rakauskaite

معماری با طبیعت ملاقات می کند. نماهای شفاف ساختمان ارتباط طبیعی با محوطه اطراف ایجاد می کند و اجازه می دهد نور روز به اعماق ساختمان نفوذ کند. بسیاری از فضای سبز و جزئیات چوبی، از جمله ساختمان آتریوم ساخته شده از تنه درختان واقعی، تجربه ای گرم، دلپذیر و هوای تازه طبیعی را ایجاد می کند. از ویژگی های بارز محیط مطالعه سبز و خانه درختی چوبی در دهلیز است. با استفاده از یک طرح بیوفیلیک، طبیعت به درون آورده می شود. به این ترتیب دانشگاه محیطی ایجاد می کند که به رفاه و سلامت دانشجویان کمک می کند.

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی
© Aiste Rakauskaite
ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی، هندریل
© Aiste Rakauskaite

ساختمان آموزشی دایره ای. ساختمان جدید دانشگاه از نظر ساخت دایره ای است. این بدان م،است که تا حد امکان از مواد بازیافتی استفاده شده است. مصالح ت،یب از سایر ساختمان‌ها مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرند و مواد مورد استفاده پایه زیستی هستند. به کلیه مصالح ساختم، که در ساختمان آموزشی جدید استفاده شده است هویت داده شده است که در گذرنامه متریال دیجیتال ثبت شده است. این پاسپورت پتانسیل مواد آینده را برای استفاده مجدد ارائه می دهد. این منجر به گواهینامه برجسته BREEAM شده است. طبق روش ارزیابی پایداری پیشرو در جهان، تنها کمتر از 1٪ ساختمان ها در هلند دارای این صلاحیت برتر هستند.

ساختمان لانگولد / معماران پل دو رویتر - عکاسی داخلی
© Aiste Rakauskaite




منبع: https://www.archdaily.com/1000541/langeveld-building-paul-de-ruiter-architects