ساختمان مسکونی ویریدی / معماری پلاس


ساختمان مس، وی، / معماری پ،

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، منظر شهری
© تام رو

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، منظر شهری، نماساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نماساختمان مس، Viridi / Plus Architecture - عکاسی خارجی، پنجره، چوب، نماساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، منظره شهریساختمان مس، وی، / معماری پ، - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی خارجی، نما
© تام رو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. با مشارکت توسعه‌دهنده املاک Little Projects و سازنده Cobild، شرکت معماری پیشرو استرالیایی Plus Architecture یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های استرالیا را برای یک پروژه مس، ارائه کرده است – استفاده از فناوری مح،اتی و مهندسی برای تحقق بخشیدن به چشم‌انداز یک نمای کاشی‌کاری زاویه‌دار پیچیده. واقع در خیابان Grattan 17-22، سبز آپارتمان ها نقطه عطف بصری جدیدی در قلب پرهران، ملبورن هستند که با سقفی تپه مانند با شیب عریض مشخص می شود که با پوششی موزاییک مانند از بیش از 15000 کاشی سفالی بام پوشیده شده در سایه های سبز شاداب پوشیده شده است.

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، منظر شهری، نما
© تام رو
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - تصویر 18 از 31
پلان – طبقه همکف
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، منظره شهری، پنجره
© تام رو

با تقلید از رنگ‌های باغ‌های مجاور، طرح کاشی با کمک یک اسکریپت کامپیوتری سفارشی که توسط معماران پروژه نوشته شده بود، زنده شد تا نسبت‌های رنگ و توالی ال،ا را از طریق یک مدل سه‌بعدی ترسیم کند. قبلاً در یک ساختمان آپارتم، استرالیایی در این مقیاس دیده نشده بود، ماهیت شیاردار نمای کاشی کاری شده به ا،امات شورا برای تحت الشعاع قرار ندادن باغ ها یا مسیرهای عابر پیاده پاسخ داد و الهام بخش پاسخی نوآورانه بود که مرزهای استفاده از مواد، رنگ و شکل را تغییر می دهد. . در فرآیندی شبیه به نقاشی با اعداد، Plus Architecture با استفاده از مدل سه‌بعدی، قرار دادن و ترتیب کاشی‌های رنگی را طراحی کرد، با این برنامه بیشتر به پیش‌بینی چگونگی ظاهر شدن رنگ‌ها در شرایط تغییر نور و تولید یک نقشه دقیق و ماهرانه کمک کرد. توسط کاشی کاری TLG Roofing Melbourne.

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© تام رو
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© تام رو

سه سایه کاشی‌های سبز جنگلی مستقیماً از برگ‌های نمونه‌برداری شده در پارک با هر یک از کاشی‌های سفالی سفارشی دست‌ساز در اسپ،ا انتخاب شدند – فرآیندی که از طریق همکاری نزدیک با Cobild و سازگاری مداوم با چالش‌های همیشه در حال تغییر همه‌گیری ممکن شد. برای ارائه طرح پویا سقف همانطور که در نظر گرفته شده است. یک پروژه نوآورانه فراتر از زیبایی‌شناسی آن، Plus Architecture یک سیستم نما را با مشارکت Cobild و مهندسان نما متخصص Inhabit طراحی کرد، با شکل پیچیده سقف که نیاز به توسعه فناوری جدید و رویکردهای ضدآب به طور خاص برای پروژه دارد. سیستم ،پا فولادی آبی سفارشی پروژه که توسط Bolt Blue Constructions و Dynamic Steel Frame توسعه داده شده است، پایداری کافی را برای هزاران کاشی و پنجره‌های بزرگ – که وزن برخی از آنها به بیش از 500 کیلوگرم می‌رسد – تضمین می‌کند و در عین حال مناظر غوطه‌وری از خط افق را می‌دهد. در مقایسه با آنچه که یک دیوار عمودی استاندارد اجازه می‌دهد، فرم زاویه‌دار سقف همچنین امکان افزایش نور طبیعی را در آپارتمان‌های بزرگ‌تر فراهم می‌کند.

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© تام رو
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - تصویر 28 از 31
ارتفاع
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، صندلی، پنجره
© تام رو

مطابق با آ،ین استانداردهای زیست محیطی، Viridi دارای رتبه بندی ESD 7 ستاره آپارتمان است و دارای ،اصر غیرفعال پایداری است که در طراحی تعبیه شده است، از پنجره های دو جداره گرفته تا عایق حرارتی که از خود نما و خانه های FP1 حاصل می شود. 4 انطباق ضد آب.

ساختمان مس، Viridi / Plus Architecture - عکاسی خارجی، پنجره، چوب، نما
© تام رو
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - تصویر 26 از 31
ارتفاع
ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© تام رو

Viridi یک سرمایه گذاری است که توسط پروژه های کوچک در کنار مالک زمین آغاز شده است و شامل 43 آپارتمان یک، دو و سه خوابه در هفت سطح، در کنار ،ده فروشی طبقه همکف و 500 متر مربع فضای اداری است. با ارجاع به اصول طراحی جامع شهری، این پروژه همچنین شامل احیای رابط خیابان در ارتباط با سایت از طریق پارک مجاور، ،ده فروشی طبقه همکف، و افزایش امکانات رفاهی برای عابر پیاده، ایجاد لحنی برای یک محیط محله ای دلپذیر است.

ساختمان مس، وی، / معماری پ، - عکاسی بیرونی، منظره شهری
© تام رو




منبع: https://www.archdaily.com/996865/viridi-residential-building-plus-architecture