ساختمان موسیقی / کنسوکه آیساکا


ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی بیرونی، نما
© Shigeo Ogawa

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجرهساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، ویندوزساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلیساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی بیرونی، نماساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی بیرونی، نما
© Shigeo Ogawa

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این مجتمع تجاری برای یک شرکت موسیقی با سابقه طول، شامل ک، های موسیقی، فروش ساز و فضاهای ذخیره سازی و دفاتر اصلی شرکت می باشد. این قطعه که در منطقه Kanda-Ochanomizu توکیو واقع شده است، که به خاطر فروشگاه های موسیقی فراوانش معروف است، کوچک و نامنظم است. مشتری ساختم، را درخواست کرد که عملکردهای مختلفی را به طور موثر ،یب کند، از جمله اتاق هایی برای آموزش پیانو، ویولن و سازهای دیگر. سالنی برای رسیتال؛ یک فروشگاه حرفه ای تج،ات ضبط؛ ذخیره سازی برای فروش ابزار عمده. و دفاتر برای مدیریت این جنبه های مختلف ،ب و کار.

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، ویندوز
© Shigeo Ogawa
ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - تصویر 13 از 15
بخش تفصیلی
ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی بیرونی، منظره شهری، نما، پنجره
© Shigeo Ogawa
ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© Shigeo Ogawa

ا،امات مربوط به عایق صدا، نماها، نور روز، سایه و زمان استفاده برای هر طبقه متفاوت بود و احتمال تغییر این ا،امات در آینده زیاد بود. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم از پوسته دوتایی استفاده کنیم که ظاهر بیرونی یکپارچه را بدون توجه به نحوه استفاده از اتاق ها یا باز بودن پنجره ها حفظ کند. ما یک غشاء مشبک را انتخاب کردیم که در ارتفاعات بالا می چرخد، می تواند به راحتی در همه جهات گرد شود تا نسبت های بهینه نمای آسمان را فراهم کند و نسبت به نور و هوا متخلخل باشد.

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© Shigeo Ogawa

ساخته شده از الیاف پلی استر پوشش داده شده با رزین PVC، غشای توری بیرونی نسوز دید از بیرون را مسدود می کند و در عین حال به افراد داخل اجازه می دهد تا بیرون را ببینند. نرخ بازتاب خورشیدی 33 درصد، بار تهویه مطبوع را تا 28 درصد کاهش می دهد. غشا را می توان به صورت سه بعدی خم کرد و به دلیل سبک بودن و سوراخ شدن آن، تنش ساختاری کمی از وزن خود ماده یا فشار باد وجود دارد. از آنجایی که هیچ خطری در رابطه با افتادن مواد روی زمین وجود ندارد، تعویض و نگهداری آن آسان بوده و قابل استفاده مجدد است. همه‌گیری کووید-19 جذابیت نماهایی مانند این را افزایش داده است که تهویه طبیعی را در عین حفظ حریم خصوصی افزایش می‌دهد.

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلی
© کنسوکه آی،ا
ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - تصویر 14 از 15
بخش تفصیلی
ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© Shigeo Ogawa

فرم ساختمان با توجه به شکل نامنظم زمین، کدهای مربوط به ارتفاع و پسرفت و ،اصر ضروری مانند پله های اضطراری، بالکن، لوله کشی و سیم کشی و همچنین نیاز به بیان هویت شرکت می باشد. ما اشکالی را با الهام از آلات موسیقی مختلف ،یب کردیم که برای به حدا،ر رساندن ظرفیت تنظیم شده بودند. نمای پوشیده شده از مشبک صدای بلندگو را تداعی می کند که موسیقی را به محله می فرستد و ساختمان را به تابلوی غول پیکری تبدیل می کند که شرکت را در داخل تبلیغ می کند.

ساختمان موسیقی / کنسوکه آی،ا - عکاسی داخلی، پرتو، فولاد
© Shigeo Ogawa




منبع: https://www.archdaily.com/993691/building-of-music-kensuke-aisak،