ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / VenhoevenCS


ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Ossip van Duiven،e

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، نما، پنجرهساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، نماساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی، پله ها، نما، پنجره هاساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی، پرتو، فولادساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Ossip van Duiven،e

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مجموعه ورزشی خنثی انرژی توسط Ven،evenCS برای دانشگاه اراسموس. ساختمان ورزشی در پردیس وودستاین روتردام افتتاح شد. ساختمان ورزشی زندگی دانشجویی اجتماعی و سالم را در پردیس Woudestein از دانشگاه اراسموس روتردام تحریک می کند. معماری + شهرسازی Ven،evenCS این مجموعه ورزشی را برای گنجاندن بیش از پنجاه ورزش با چیدن سالن ورزشی در یک زمین فشرده طراحی کرده است. عملکردهای پیچیده انرژی خنثی هستند و فضای داخلی پر جنب و جوش عمومی از موادی که به صورت دایره ای برداشت شده و دوباره استفاده می شوند، ساخته شده است. محور مرکزی از طریق ساختمان به طور همزمان به ،وان مقصد و گذر عمل می کند و یک رابط فیزیکی و اجتماعی واقعی است. ساختمان ورزشی پاییز امسال رسما افتتاح شد.

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، نما
© Ossip van Duiven،e
ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - تصویر 16 از 24
پلان – طبقه همکف
ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، نما
© Ossip van Duiven،e

بازی ادامه دارد! ساختمان جدید ورزشی دانشگاه اراسموس در روتردام یک مرکز آموزشی و مسابقه است. مک، برای حدود 11000 دانش آموز، همکاران و همچنین ورزشکاران برتر برای تمرین و انجام ورزش های گروهی. ساختمان ورزشی ورودی پردیس دانشگاه وودستاین را مشخص می کند. با احترام به چیدمان پردیس، همه امکانات ورزشی را با سازماندهی آنها در “جعبه های ورزشی” روی هم چیدیم. جعبه ها دو حجم را تشکیل می دهند که کمی از یکدیگر فاصله دارند و توسط هسته عمومی به هم متصل می شوند.

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی، پله ها، نما، پنجره ها
© Ossip van Duiven،e

این منطقه مش،، عملکردها، ورزش ها و ورزشکاران و همچنین هر دو طرف محوطه دانشگاه را به هم مرتبط می کند. «خیابان داخلی واقعاً یک رابط فیزیکی و اجتماعی واقعی است. سبک، مرتفع، با پله‌ها و مسیرهای پیاده‌روی، فضای سبز فراوان، و البته یک بار. از اینجا، نگاه به همه این دانش آموزان ورزشکار واقعا مشارکت را تشویق می کند.» – مانفرد وانسینک، معمار، و شریک کارگردان Ven،evenCS. شفافیت و ریتم. ساختمان ورزشی با یک پوسته شیشه ای و آلومینیومی با تعامل افقی و باله های عمودی در ریتم های متعدد پوشانده شده است.

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی، پله ها، نما، نرده
© Ossip van Duiven،e
ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - تصویر 21 از 24
بخش – ورزش

نمای شرقی کمی منحنی مجموعه با یک گوشه شیشه ای تمام ارتفاع باز می شود. همچنین هر دو انتهای گذرگاه مرکزی فقط شیشه ای است. البته، شفافیت نماها را به حدا،ر می‌رساند، یک انتقال روان به فضای باز را امکان‌پذیر می‌کند و اجازه می‌دهد نور روز وارد شود. همچنین نقاط پر جنب و جوش را مشخص می کند: عملکردهای عمومی، در سطح خیابان و بالاتر، به علاوه فعالیت های ورزشی که نیازی به سالن بسته ندارند.

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها
© Ossip van Duiven،e

بازسازی ا،یستم ها با توجه به جاه طلبی های بالا در زمینه پایداری و مصرف انرژی، مش، توسط Ven،evenCS و دانشگاه اراسموس، ساختمان عملکرد خنثی انرژی دارد، که یک وضعیت فزاینده فوری است. امکانات کامل برای جذب، حفظ، تبادل و استفاده مجدد از آب و انرژی خورشیدی ساخته شده است. و استفاده از آن را به حداقل برساند. اینها اصول پیشرو برای تمام طراحی های Ven،evenCS هستند، مانند مرکز ورزش های آبی برای پاریس 2024 و مجموعه های ورزشی جدید در لوکرن (BE، 2023). علاوه بر این، ما فضای داخلی عمومی را از مصالح ساختم، که از ت،یب دایره ای برداشت شده بود، شکل دادیم.

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی، پرتو، فولاد
© Ossip van Duiven،e
ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی داخلی
© Ossip van Duiven،e

به ،وان مثال، پانل های ف،ی از یک بازداشتگاه نوجوانان سابق در Zeist (NL) بار دیگر به ،وان یک سقف عمل می کنند و ما به 1100 متر مربع از کفپوش های چوبی غرفه دانشگاه فنی آیندهوون جان تازه ای به ،وان پانل های نما که مشخصه خیابان داخلی است، دادیم. با تأکید بر این استفاده مجدد، هدف ما این است که از نظر اجتماعی درگیر و الهام بخش این جامعه از دانش آموزان برای کمک به اقتصاد دایره ای باشیم.

ساختمان ورزشی دانشگاه اراسموس روتردام / Ven،evenCS - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Ossip van Duiven،e




منبع: https://www.archdaily.com/994130/sports-building-erasmus-university-rot،am-ven،evencs