سوله نور شب / پارچه | آرک دیلی


سوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© نانسی ژو

سوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، حصار، نماسوله نور شب / پارچه - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوسوله نور شب / پارچه - عکاسی داخلی، تیرآهن، نما، استیلسوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، در، نما، باغسوله نور شب / پارچه - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    10 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ابودو، آلسینیت، کارتر هولت هاروی، روکش آلومینیومی او،یش

سوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، باغ
© نانسی ژو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. نور شب شکاف کوچکی را در پا،ازی تاریخی کمربند کانوکا که در اطراف شهرک آکاروآ در شبه جزیره بن،، نیوزیلند پیچیده شده است، پر می کند. عملاً این ساختمان برای ارائه خدمات برای زندگی و ذخیره ابزار برای چشم انداز بلند مدت مالک برای بازسازی زمین و ساختن خانه ابدی خود بود. هنگامی که آن خانه کامل شد، این خانه موقت به جای اینکه از آنها کم کند، باید به محیط اطراف خود وارد شود و آن را بهبود بخشد.

سوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، حصار، نما
© نانسی ژو

پاسخ ساختاری است که در شبکه‌ای از چوب احاطه شده است که تنه‌های اطراف خط درخت کانوکایی را که در آن قرار گرفته است تقلید می‌کند. به جای اینکه این ساختمان را دور از دید مانند یک سوله معمولی قرار دهیم یا از آن فقط برای خدمات خود استفاده کنیم، Nightlight دوباره به این شکل تصور شده است. مجسمه ای سبک که با افتخار از فضای زندگی در فضای باز آینده دیده خواهد شد. نور فیلتر شده ای که در شب بین لت ها می درخشد، زیبایی شناسی متضادی با نمای مینیمالیستی است که در طول روز دیده می شود. نوری که ارائه می‌کند یک افزودنی خوش‌آمد به یک سایت تاریک است.

سوله نور شب / پارچه - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© نانسی ژو
سوله نور شب / پارچه - تصویر 16 از 16
طرح
سوله نور شب / پارچه - عکاسی داخلی
© نانسی ژو

با توجه به تأثیر ژاپنی ها بر معماری سبک کرایست چرچ که مالکان آن را دوست دارند، اتصالات و اتصالات مواد با افتخار بیان شده و در معرض دید قرار می گیرند، در حالی که تفسیر آن از شوجی اتصال دائمی به بوته اطراف و حریم خصوصی را در صورت ،وم در هنگام داخل شدن فراهم می کند. نور شب به لطف پوسته پلی کربنات خود به خوبی می درخشد و این اتصال را دارد، همچنین به دلیل قابلیت حمل آسان به محل و کار با ابزار دستی انتخاب شده است. کاج LVL به دلیل سفتی و صافی انتخاب شد تا امکان استفاده از اعضای چوبی کمتر و در نتیجه انتقال بهتر نور را فراهم کند. همه چوب‌ها و لت‌ها با دقت در ساختار داخلی ردیف شده‌اند و به مقدار کم مورد استفاده قرار می‌گیرند تا الگویی یکنواخت از درخشش در شب ایجاد شود. این هندسه و هم ترازی حیاتی یک چالش همیشگی در سرتاسر ساخت بود.

سوله نور شب / پارچه - عکاسی داخلی، تیرآهن، نما، استیل
© نانسی ژو
سوله نور شب / پارچه - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی
© نانسی ژو

این ساختمان که توسط معمار/مالک ساخته شده است، دارای اجزای بسیاری است که از ابتدا ساخته شده اند – صفحه های قابل اجرا، لغزنده سطح، پنجره ها و دیوار صفحه نمایش، پایه های شمع های بتنی دستی و وان آب گرم، و قفسه هایی که ابزار خود را در محل نگه می دارند. آماده برای بقیه این پروژه بلندپروازانه.

سوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، در، نما، باغ
© نانسی ژو
سوله نور شب / پارچه - تصویر 15 از 16
پلان – سایت

الوار تا جایی که ممکن بود برای اطمینان از خالص بودن کربن خالص منفی و نگهداری کم مورد استفاده قرار می گرفت. هم ماکروکارپا با منبع محلی برای عرشه و هم کاج اصلاح شده حرارتی برای تخته‌ها به رنگ نقره‌ای در تقلید از تنه‌های کانوکا باقی مانده‌اند و در مقابل، قاب‌بندی داخلی LVL برای استقبال از کاربران تن گرم دارد. افزودن رنگ سبز مه آلود یک پالت ساده ایجاد می کند که به راحتی وارد محیط می شود.

سوله نور شب / پارچه - عکاسی بیرونی، پله
© نانسی ژو




منبع: https://www.archdaily.com/993941/nightlight-shed-fabric