شرایط فروش اقساطی پژو پارس tu5 ایران خودرو اعلام شد! با مردم خبر فارسی | behtarinyab

شرایط فروش اقساطی پژو پارس tu5 ایران خودرو اعلام شد! با مردم خبر فارسی | behtarinyab

قیمت پژو پارس XU7P سال در بازار 505 میلیون است و پژو پارس XU7P سال در نمایندگی 260 میلیون و پژو پارس ELX-TU5 نیز 10 میلیون کاهش یافت و به 690 میلیون تومان رسید. قیمت انواع خودرو پژو پارس برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) پژو پارس LX 1402 صفر 610,000, پژو پارس XU7P سال 1402 صفر 505,000, https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ پژو پارس XU7P سال سفارشی 1402 صفر … گاهی برای استفاده از طرح‌های فروش اقساطی خودرو به مراکزی اعتماد می‌کنید که قراردادهایی گنگ تنظیم می‌کنند که هرگاه بخواهند از زیر بار تعهدات شانه خالی کنند.

  • رودری های جدید، تریم دو رنگ، قطعات دکوراتیو طرح چوب، کلیدهای کنترلی روی فرمان، دماسنج تعبیه شده روی داشبورد، شیشه بالابر برقی عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، همه و همه سبب شده اند تا این خودرو شکل لوکس تر و مدرن تری به خود بگیرد.
  • ایران خودرو ترجیح داده است که طراحی اصلی پژو پارس را حفظ کند، زیرا طراحی این خودرو همچنان محبوبیت بالایی دارد.
  • پژوپارس در مدل های ابتدایی خود یکی از بهترین محصولات ایران خودرو و یکی از سریع ترین خودروهای داخلی محسوب میشد که رفته رفته با تغییر موتور و بهینه سازی مصرف سوخت این خودرو اندکی دچار ضعف در قسمت فنی شد.
  • یکی از مسایلی که در خرید خودرو همواره برای مشتری اهمیت دارد، جادار بودن و راحتی کابین برای سفرهای طولانی است.
  • دلایل بسیار زیادی وجود دارد که ثابت کند بهتر از طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو برای ماشین‌دار شدن شما وجود ندارد!

همچنین براساس مشاهدات میدانی قیمت خودرو های خارجی در کشور، نسبت به دیروز با تغییرات کمی همراه بوده است. قیمت پژوپارس LX در بازار 615 میلیون است و پژوپارس LX در نمایندگی 327 میلیون و پژو پارس XU 7 P سال نیز 10 میلیون کاهش یافت و به 485 میلیون تومان رسید. اقتصاد24- پژو پارس ELX-XU 7 P در نمایندگی 275 میلیون و پژو پارس XU 7 P نیز کاهش یافت و به 480 میلیون تومان رسید.

بازیگر نقش «یعقوب نبی» سریال یوسف پیامبر در 71 سالگی (عکس)

همچنین تعبیه کپسول گاز در صندوق عقب خودرو سبب شده تا این مدل از صندوق کوچک تری بهره مند باشد. اما پارس LX اگرچه شتاب کمتری نسبت به دیگر اعضای خانواده خود دارد اما مجهز به بیشترین امکانات می باشد. مدل ELX که به دلیل قدرت موتور خود معروف است، دیگر عضو از خانواده پژو پارس بوده که قیمت بالای آن، تعداد خریداران را کاهش داده است.

مقایسه توان فنی و پیشرانه پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

افراد با توجه به علاقه مندی خود می توانند یک از مدل های پارس را انتخاب کنند و بدون معطلی آن را تهیه نمایند. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز را در خصوص بهترین زمان خرید اقساطی پارس TU5 به دست آورید و از این طریق تصمیم خود را برای خرید نهایی کنید. لازم است بدانید که این اتومبیل در رنگ های بسیار متفاوتی عرضه می شوند که هر یک از این رنگ ها دارای طرفداران بالایی می باشد. عواملی چون فضای جادار کابین، بازار فروش پر رونق، خدمات پس از فروش گسترده و بسیاری از موارد دیگر در کنار آپشن های قابل قبول این خودرو و قیمت آن سبب شده اند تا پژو پارس سال در لیست پرفروش ترین های ایران خودرو قرار گیرد. البته نمی توان مشکلات این ماشین از جمله مصرف بالای سوخت را نادیده گرفت اما به طور کلی می توان گفت که پژو پارس سال ارزش خریدن دارد. ایران خودرو، اتومبیل پژو پارس را در مدل های گوناگون و در سال های مختلف به بازار عرضه کرده است.

افزایش عجیب قیمت پژو پارس در بازار!

کولاک حراج زمستانه ایرانخودرو با خودروی جدیدش از امروز | با پیش پرداخت 250 میلیون سوار خودرو لوکس ایران خودرو شو + مشخصات فنی شاین مکس بازار خودرو حدود دوهفته ای است که در مسیر صعودی قرار گرفته است. بررسی تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو حاکی از افزایش شدید قیمت خودروهایی همچون پژو پارس، تارا و هایما است. بر این اساس قیمت پژو پارس صفر در بازار آزاد مدل ELX-TU5 امروز حوالی 705 میلی … سپند خودرو به عنوان یک نماینده معتبر و قابل اعتماد برای فروش اقساطی پژو پارس TU5 شناخته می‌شود.