فروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی


فروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی

فروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی خارجی، نما، پنجره، منظر شهری
© Rungkit Charoenwat

فروشگاه و رستوران سیتی فرش / معماری فضایی - عکاسی بیرونی، نمافروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلیفروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی - عکاسی داخلی، پنجره، میزفروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی بیرونی، پنجره، نمافروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    602 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ملت کشاورزی، فرمیکا، Grandsiam یونیورسال، اشنایدر، فرم سیستم


  • معماران اصلی:

    پراموت کیتکاناسیری، پتیتا خایان


فروشگاه و رستوران سیتی فرش / معماری فضایی - عکاسی بیرونی، نما
© Rungkit Charoenwat

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. سیتی فرش که در محله پ، بانومیونگ قرار دارد، یک خانه ردیفی منظم بود که به فضایی تبدیل شده است که پذیرای دوستداران میوه است. محل برگزاری تا حدودی مقصدی است که گروه هایی از افراد با علایق مش، می توانند در آن گرد هم آیند، مبا، کنند و به اشتراک بگذارند. فضای سطح اول برای جلسات کوتاه و کوچک آماده شده است. صندلی‌های موقتی با طیف گسترده‌ای از میوه‌ها و سالادهای تازه تولید شده خانگی برای انتخاب وجود دارد. House of Fruits مواد شفاف مختلف و کم‌کلید را در یک ساختار ،یب می‌کند تا نور طبیعی را به فضا اضافه کند و لایه‌هایی بسازد که بافت‌های بصری راحت را ایجاد کند. پانل های شیشه ای شفاف در جلو به طور متقابل ارتباط و انسجام را بین معماری و مجاورت آن ایجاد می کنند. فضای باز در سطح اول به طور همزمان به پیوند و ترسیم گردش از سطوح اول به بالا کمک می کند.

فروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Rungkit Charoenwat
فروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی - تصویر 22 از 23
ایزومتریک
فروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© Rungkit Charoenwat
فروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی - تصویر 18 از 23
پلان – طبقه 1
فروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی
© Rungkit Charoenwat

پوست ثانویه روی سازه فضای عمومی را از خصوصی متمایز می کند. این ،صر دارای شفافیت با حفره های تصادفی برای ایجاد قاب های بصری، ایجاد تجربیات مختلف و دیدگاه های مهم پس از نشستن است. نور طبیعی که از نما عبور می کند، با ایجاد لایه هایی از دید و سایه های سبز، جوهره مدرن را نرم می کند. تکمیل دیوارهای داخلی ،اصر بصری بافتی و زبان را از بیرون ادامه می دهد. مواد خنثی به رنگ میوه های تازه اجازه می دهند تا درخشنده و برجسته شوند. فضای طبقه دوم دارای انواع میز و صندلی برای انجام فعالیت های مختلف است. فضای مش، متصل در داخل منطقه، تعامل بین مردم را تشویق می کند. یک گروه بزرگ از دوستان آشنا می توانند یک میز مش، واقع در مرکز را برای ملاقات یا کار به اشتراک بگذارند. سایر گروه ها یا افراد کوچک نیز می توانند از فضای اطراف کل سطح لذت ببرند.

فروشگاه و رستوران City Fresh / معماری فضایی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Rungkit Charoenwat
فروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی - تصویر 21 از 23
ارتفاع
فروشگاه و رستوران سیتی فرش / معماری فضایی - عکاسی بیرونی، نما
© Rungkit Charoenwat

یک استودیوی آشپزی با یک آشپزخانه متحرک در سطح سوم به افراد امکان می دهد با چهره های جدید آشنا شوند و دوست شوند. ک، های آشپزی که توسط سرآشپزهای حرفه ای و سرشناس تهیه شده است برای ،، که می خواهند با گنجاندن سبزیجات یا میوه ها در غذاها سبک زندگی آشپزی سالمی ایجاد کنند باز است. دانش آموزان همچنین می توانند مواد تازه را از فروشگاه در سطح زمین برای ایجاد منوهای خاص انتخاب کنند. منطقه پخت و پز انعطاف پذیر به فضای ناهار خوری خصوصی متصل می شود که می توان آن را به هم متصل کرد و برای انجام فعالیت های گروهی تبدیل کرد. درخت خوش شانسی که در وسط قرار دارد نه تنها مرکز توجه منطقه و ساختار را به طور کلی می کند، بلکه باعث ایجاد سایه و راحتی برای کارمندان در هنگام کار در طبقه بالا می شود.

فروشگاه و رستوران شهر تازه / معماری فضایی - عکاسی داخلی
© Rungkit Charoenwat




منبع: https://www.archdaily.com/1000361/city-fresh-store-and-restaurant-،y-architecture