فیلیپس هاوس / بریسکو لوران


فیلیپس هاوس / بریسکو لوران

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، حیاط
© پیرس اسکورفیلد

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، حیاطخانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، پنجرهخانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، نما، صندلیفیلیپس هاوس / بریسکو لوران - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© پیرس اسکورفیلد

متن نوشته. فیلیپس هاوس که در کنار گوشه شمالی پارک کریستال پا، قرار دارد، بخشی از املاک Dulwich Wood Park است که در اوا، دهه 1950 به طراحی معماران آستین ورنون و شرکای ساخته شده است. این املاک شامل مجموعه‌ای از برج‌ها و تراس‌های کوتاه، پراکنده در میان درختان سرسبز بالغ، به‌،وان نمونه‌ای موفق از مسکن‌های مدرنیستی در حاشیه پارک است.

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما
© پیرس اسکورفیلد
خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما، باغ، حیاط
© پیرس اسکورفیلد

،نان خانه‌های پلک، املاک که با اتاق‌های نشیمن در طبقه اول ساخته شده‌اند و اتاق‌خواب‌هایی بالاتر از آن قرار دارند، در میان شاخ و برگ درختان غنی و زیبا زندگی می‌کنند و فضاهای کوچک‌تر، سقف کوتاه و طبقه همکف را تا حدودی فراموش می‌کنند. نقطه ضعف خانه ها که برای نگهداری یک سالن ورودی، گاراژ و اتاق ابزار طراحی شده است، از قطع ارتباط ،نان از باغچه هایشان پدیدار می شود. بریسکو لوران مأمور شد تا این شکاف را از طریق بازآرایی و گسترش طبقه همکف پر کند، در حالی که کارهایی که در سطوح بالا انجام می شود، یک ،د اتاق خواب یک اتاق خوابه، دفتر کار در طبقه دوم و حمام جدید ایجاد می کند.

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، نما، صندلی
© پیرس اسکورفیلد

طرح. کارهای فعال شامل حذف چهار پارتیشن، نمای پشتی طبقه همکف و یک پاسیو موجود بود. این ردیف که بر روی یک مکان شیبدار سابق بمب ساخته شده بود، بر روی شبکه ای از شمع ها و تیرهای زمینی تقویت شده ساخته شده بود که برای پشتیب، از ،د جدید به آن گره خورده و گسترش یافته بود. قرار دادن سطح کف فضای جدید در یک سطح پایین تر، سقف بلندتر و سقوط درجه بندی شده به باغ را ایجاد کرد، در حالی که پله های درونی و یک طاقچه به ارتفاع نیمکت، صحنه مانند، در فضای نشیمن ایجاد کرد. قابل توجه در بازآرایی این طرح، ایجاد پنج باند فعالیت از جلو به عقب است که با درها، پله‌ها، طرح‌بندی پارکت، ملون‌ها و نوارهای سنگ‌ریزه‌شده در سنگ‌فرش پاسیو مشخص شده‌اند.

فیلیپس هاوس / بریسکو لوران - تصویر 17 از 20
پلان – طبقه همکف

با کار در این چارچوب، ردپای گاراژ سابق برای تشکیل یک کمد دوچرخه خارجی کم‌عمق، اتاق‌های ابزار و انبار و حمام مهمان، مجدداً تخصیص داده شده است. اتاق ابزار قبلی در عقب تبدیل به یک فضای نشیمن دوم شده است که می تواند به ،وان اتاق خواب برای خانواده بازدید کننده استفاده کند، در حالی که فضای جدید غرق شده این منطقه نشیمن را به داخل باغ می فرستد، جایی که ممکن است از آستانه عبور کند تا تراس را اشغال کند. ماه های گرمتر زبان برنامه افزودنی به ،وان برون یابی از ویژگی های مشهود در طراحی آستین ورنون توسعه یافته است.

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، پنجره
© پیرس اسکورفیلد
خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© پیرس اسکورفیلد
فیلیپس هاوس / بریسکو لوران - تصویر 19 از 20
بخش – طولی

دیوارهای حزب آجری بیان شده در طبقه همکف پیش بینی شده اند تا دیوارهای کناری اتاق را تشکیل دهند و یک تیر پیش ساخته بین آنها آویزان شده است تا تیرچه های سقف چوبی ورودی را پشتیب، کند. صفحه‌ای از پنج در تاشو لعابدار بالا می‌رود تا به سطحی کم‌عمق برسد، با انتهای تیر و تیرچه که از طریق شیشه به باغ ارائه می‌شود. در حالی که اجازه می دهد نور روز و دید بیشتری وجود داشته باشد، جزئیات برای برجسته ، اقتباس ضربی ضربی قاب ها، ملیون ها و دیوارهای مهم، موجود در ردیف ایجاد شده است.

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی
© پیرس اسکورفیلد
خانه فیلیپس / Brisco Loran - عکاسی داخلی، پنجره، چوب، آجر، نما
© پیرس اسکورفیلد

کیفیت ویژه پروژه در ویژگی مش، طراحی مرز آن نهفته است، که با نزدیک شدن به دیوارهای مهم، شروع می شود که بر روی خط ملک ساخته شده اند، و به اندازه کافی برای میزب، بارهای توسعه های همسایه آینده ساخته شده اند. در ضلع ج،ی تراس باغ، یک دیوار کم ارتفاع و حصار باز امکان مکالمه بین همسایگان را با یک باربیکیو که برای خدمت به هر دو باغ با وجود یک گام مشخص در سطوح قرار دارد، می دهد. در ضلع شمالی، یک نیمکت کوتاه مرزی را تشکیل می دهد که خانواده های مجاور ممکن است زم، را با هم بگذرانند.

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© پیرس اسکورفیلد

این نیمکت و شمشیربازی زبان خود را از نازک کاری اصلی املاک با رولپلاک سفید و قاب مربعی گرفته است. مرکزی برای عملکرد فضای نشیمن طبقه همکف، کابینت های ساخته شده توسط Constructive and Co به طرح های Brisco Loran است. این واحدها در حالی که حجم زیادی از ذخیره‌سازی را در کنار دیگ بخار، لوله‌های پایین، تلویزیون، مشعل اتانول زیستی و قفسه‌های نمایش در خود جای می‌دهند، با تغییر سطح کف ،یب می‌شوند تا آستانه بین فضای قدیمی و جدید را مشخص کنند. با مشاهده از باغ، قطعات به ،وان اجزای یک قوس پیش‌نما با مشتری مورد بحث قرار می‌گرفتند، گویی پرده‌های کشیده شده ثابتی داشتند، و مجموعه‌ای از موارد کاربردی را به بال‌ها فشرده می‌،د. Brisco Loran فضاهای طبقه همکف را به موازات یک اتاق زیر شیرو، تک خوابه، دفتر طبقه دوم و حمام جدید تحویل داد.

خانه فیلیپس / بریسکو لوران - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل
© پیرس اسکورفیلد




منبع: https://www.archdaily.com/1001253/phillips-،use-brisco-loran