قلعه ویندزور / قطب جنوب | آرک دیلی


قلعه ویندزور / قطب ج،

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، پنجره، پاسیو، حیاط
© Field Carr

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، پنجره، نماقلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، نماقلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی داخلیقلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، صندلی، نماقلعه ویندزور / قطب ج، - تصاویر بیشتر+ 7


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا



  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2017


  • <،le>ع، ها
قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Field Carr

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. کلبه تخته آب و هوای تک پیش، موجود در سایت “قلعه ویندزور” در طی 10 سال گذشته دستخوش تغییرات متعددی شده است و فراتر از محدوده آن برای خانواده در حال رشد 5 نفره کشیده شده است. در وسط سایت با جهت گیری ضعیف و 4 همسایه قرار گرفته است. ساختمان موجود فرصت کمی برای گسترش ارائه می دهد.

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، صندلی، نما
© Field Carr

این پروژه در مورد ایجاد حجم در داخل و خارج بود. یک فضای بزرگ با یک باغ بزرگ در یک سایت کوچک. این در مورد ایجاد بسیاری با کمی بود.

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی داخلی
© Field Carr

این سازه فولادی ساده با یک دال بتنی ا،پوز به ،وان یک قاب پورتال فولادی که در برابر پوشش برنامه‌ریزی فشرده شده است، با لعاب و پلی کربنات در سطح زمین پر شده است. در اینجا فضای نشیمن به ،وان امتداد باغ در نظر گرفته شده است. یک گلخانه بزرگ پر از گیاهان و مبلمان شل، این فضای باریک با چشم‌اندازهای وسیع آسمان و سایه‌بان درختان در امتداد نماهای شمالی و غربی و همچنین وجود فضای خالی دو ارتفاع بزرگ در مرکز بزرگ‌تر شده است.

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، نما
© Field Carr

دو بلوک بنایی در سطح زمین به سمت مرز ج،ی و شرقی بیرون می‌روند و آشپزخانه، لباس‌شویی و مطالعه را تشکیل می‌دهند. یک سوله ف،ی بالای فضای اصلی شناور است که اتاق خواب و حمام خانواده را در خود جای داده است. طبقه فوق، که در فضای سقف کشیده قرار دارد با ا،تروژن های درمر برای لعاب و راه پله نقطه گذاری شده است. یک پنجره دایره ای بزرگ نمای جلو را پر می کند و مناظر خیابان را مانند یک کره چشم غول پیکر یا لنز یک دوربین بزرگ به تصویر می کشد.

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی داخلی، حمام، سینک
© Field Carr

این خانه در اعماق خیابان و در سایه‌ب، متراکم از شاخ و برگ‌های موجود، منظره خیابان را باز کرده است و به ،نان این امکان را می‌دهد تا ارتباط قوی‌تری با جامعه و محله‌ای که برایشان مهم بود، ایجاد کنند.

قلعه ویندزور / قطب ج، - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Field Carr




منبع: https://www.archdaily.com/999859/windsor-castle-antarctic،