لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد.

  • توجه دقیق در مطالعه پرونده، داشتن رزومه قابل ارائه و نیز حرف زدن با موکل به منظور تسلط کامل بر ابعاد متنوع پرونده.
  • سپهر صادقی نژاد وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته حقوق از سال ۱۳۸۸ که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه ی کار در حوزه ی وکالت در محاکم قضایی و غیر قضایی گشته اند.
  • بدون شک با مشاوره از وکلای آشنا به قوانین به راحتی می توان از هرگونه خسارات و اتلاف وقت و هزینه ای در امان بود.

پس نتیجه این می شود که زملنی که می خواهید وکیلی را برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید، به رزومه و سابقه‌ی کاری او دقت کنید چون این کار بسیار موثر و سودبخش است. با توجه به ماهیت آزاردهنده بسیاری از مسائل حقوقی، ممکن است بسیاری از شما نخواهید مشکلتان را در مکالمه‌ی تلفنی یا رو در رو بیان کنید. در این شرایط جست و جو در بلاگ وکیل اصفهان و یافتن پاسخ، بهترین گزینه‌ی پیشنهادی برای شما می‌باشد. به علاوه مهدی علیجانی، بهترین وکیل مردمی و بین‌المللی در اصفهان، با توجه به این موضوع خاص امکان درج سوالات در قسمت نظرات را برای شما فراهم کرده است. در این شرایط افراد می‌توانند ادعای خود را نزد مراجع قانونی مطرح کنند.

وکیل‌ اصفهان

به نماینده یک شخص حقیقی یا حقوقی، در مسائل حقوقی، وکیل حقوقی گفته می شود. وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد. همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. موسسه حقوقی در سال 1383 با به کارگیری بهترین وکیل در اصفهان و تیم حقوقی مجرب نسبت به موضوعات تخصصی و قبول وکالت و انجام خدمات حقوقی تشکیل گردید.

مهدی علیجانی، با تسلط کامل بر تمامی دعاوی و مباحث قضایی، می‌تواند هنگام مواجه شما با هر نوع مسئله حقوقی یا کیفری، راهنمایتان باشد. بدون شک با همراهی بهترین وکیل اصفهان، برای رویارویی با مشکلات قضاییتان، بهترین مسیر را تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان دارای پرونده پایه یک وکالت و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی با بیش از یک دهه تجربیات ارزشمند وکالت، در زمینه های مختلف حقوقی و تسلط کامل بر تمامی دعاوی حقوقی است. امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم. اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید.

فعالیت در زمینه دعاوی های استارت آپ ها، معاملات، شرکت های تجاری، ملکی، ثبتی و غیره را به عهده دارد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. ایشان تاکنون وکالت بیش از 55 ارگان و سازمان ها را به عهده داشته است. سایت وکیل اصفهان آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و پذیرفتن وکالت در تمامی مباحث ذکر شده می باشد لذا شما حضور یکی از بهترین وکلای اصفهان را تا دستیابی به موفقیت در پرونده حقوقی در کنار خود حس خواهید کرد. اگر به دنبال مناسب ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل حقوقی در اصفهان هستید میتوانید با استفاده از سایت وکیل در اصفهان و با کمک از مشاوران ما به پاسخ سوالات خود دست یابید.

لازم به ذکر است که هزینه‌ی ابطال تمبر مالیاتی به موجب ماده مذکور، ۵% از مبلغ حق الوکاله است. نکته‌ای که باید بسیار به آن دقت داشته باشید این است که نسخه دوم قرارداد مالی و وکالتنامه‌ی خود را از وکیل دریافت کنید. زیرا ممکن است عده‌ای از وکلا به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات مالی و شکایت موکل علیه آن ها در حالتی که تخلفی انجام داده‌اند، نسخه دوم وکالتنامه و قرارداد مالی را به موکل نحویل ندهند، آن هم در صورتی که وظیفه دارند این کار را انجام دهند. لذا وکیلی که نسخه دوم وکالتنامه را به موکل خود تحویل می دهد نشان از این دارد که به صورت شفاف تعهداتش را انجام می دهد. در نتیجه دقت داشته باشید که بعد از آن که وکیلی خوب را برگزیدید نسخه‌ای از قرارداد مالی و وکالتنامه از او دریافت کنید.

خدمات مشاوره

بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در اصفهان هستند. باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند.

در صورتی که بنا به پرونده خود نیاز به وکیل خانم دارید، صفحه بهترین وکیل زن اصفهان را ملاحظه نمایید. از اسنادی که در روابط حرفه‌ای کاربرد فراوانی دارند، دادن چک یا سفته به جای وجه نقد است. اما مهدی علیجانی همواره برای حل مشکل امور تجاری شما، آماده می‌باشد. به علاوه پیش از هر اقدام نادرستی می‌توانید از مشاوره و راهنمایی بهترین وکیل تجاری اصفهان استفاده کنید.

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

بهترین وکیل اصفهان به وکیلی گفته می شود که علیرغم تخصص در دعاوی حقوقی و کیفری و تنظیم لوایح مستند و مستدل بتواند با فن بیان قوی خود، بهترین دفاعیات شفاهی را در دادگاه های اصفهان از موکل بنماید. اما این که بهترین وکیل اصفهان کیست در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند. براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد.