لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز + اسامی وکلای شیراز به همراه شماره تماس-زبان وکیلی

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند.

  • با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد.
  • اینگونه با مطالعه پروفایل هر یک وکلا و تجربه کاری آن ها بر حد مهارت و مهارت آن ها آگاهی پیدا می کنید.
  • خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.
  • به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت.
  • ۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد.

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و هم اکنون در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. ایشان با سابقه بالای وکالت و موفقیتی که در پرونده های حقوقی مختلف داشته است به عنوان بهترین مجله وکیل شناخته شده است. همچنین ایشان به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در موسسه ها و سازمان های مختلف تجاری و دولتی هم فعالیت هایی داشته است. مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد.

تماس با وکالت آنلاین

همواره توجه داشته باشید که سالخوردگی و سن بالا سبب بر خبرت کافی و جوانی سبب بی تجربگی او نیست. منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها. انتخاب وکیل خوب ممکن است زمانبر باشد و ممکن است همیشه وکیلی را پیدا نکنید که بلافاصله با ایشان تماس حاصل نمایید. 2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید.

رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و با سابقه بالا و درخشانی که در زمینه وکالتی داشته است، توانسته تا به عنوان بهترین وکیل در شیراز در بین مردم شناخته شود. ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، مالی، حقوقی، کیفری، خانواده و غیره در شهر شیراز فعالیت می کند.

به همین دلیل در رفت و آمد ها به دادگاه ها و دادسرا ها، وجود یک فرد متخصص، خبره و مجرب در زمینه امور حقوقی و کیفری و قضایی الزامی می باشد. مشاور حقوقی شرکت سیمان فارس و وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری ایشان است. ایشان در زمینه دعاوی خانواده، اثبات زوجیت، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه، تمکین و … فعالیت می‌کنند. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد.

در بسیار از موارد ممکن است نیاز به مراجعه به مراجع قضایی جهت رفع مشکلتان داشته باشید. در این صورت باید از یک فرد حقوقی که به تمام قوانین قضایی و دولتی وارد است کمک بگیرد. وکیل دادگستری فردی است که میتوانید در جهت انجام امور حقوقی خود به او مراجعه کنید.

وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

او هیچگاه تا اینکه پس از اتمام پرونده اینگونه راز های موکل خود را پیش اصلا فردی فاش نمی کند. حال که با لزوم داشتن وکیل آگاه شدید، عالی است قدری هم با خصوصیات یک وکیل عالی و مناسب آگاه شوید. درصورتیکه در فکر یافتن وکیلی مناسب برای کار خود هستید، لازم است تا پیش از انتخاب، خصوصیات برجسته یک وکیل دانا و با خبرت را بدانید. به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید.

بهترین وکیل قتل عمد در شیراز

خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس . ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . با توجه به اهمیت پیدا کردن وکیل متخصص در شیراز در پرونده های حقوقی خانواده کیفری تصمیم گرفتیم تا با نوشتن این مقاله بهتر بتونید با بهترین وکیل شیراز آشنا بشید و با خیال راحت کارتون جلو بره و مشکلتون در سریع ترین زمان ممکن حل بشه.با ما همراه باشید. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آن ها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک در ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل , وکیل کیفری و …