لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-زبان وکیلی

در هر خانواده ای اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ایجاد می شود و این اختلاف ها ممکن می باشد که به دعاوی حقوقی زیادی منجر شوند. ساسا از جرائم و مجازات‌ها به وجود می‌آیند و بدین معناست که در آن افراد به واسطه رفتار فرد یا افراد دیگری، جان، مال و آبروی آن‌ها مورد تعرض قرار بگیرد. این پرونده‌ها عموما به دلیل فقر فرهنگی، مشکلات مالی و اقتصادی و یا مشکلات روحی به وقوع می‌پیوندند. اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. بنا بر قانون کسی می تواند در مراجع قضایی از طرف خواهان یا خوانده حضور پیدا کند که دارای پروانه وکالت باشد.مراجع قضایی کسی را به عنوان وکیل می پذیرد و اجازه طرح دعوا یا دفاع از دعوا به او می دهد که پروانه وکالت داشته باشد و برای وکیل تهران بودن باید پروانه مخصوص وکالت در تهران را داشته باشند.

  • شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور حقوقی و کیفری را برای مشاوره حقوقی تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری برایتان قرار می‌دهیم.
  • همه وکلا، وکیل پایه یک دادگستری نیستند و اشخاصی که قصد دریافت وکالت پایه یک دادگستری هستند باید نسبت به موضوعات ذیل آگاهی لازم را کسب نمایند.
  • بنابراین کوچکترین اشتباهی می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب موثر باشد.
  • ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم.
  • قبل از این که وکیلی را انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی می تواند کارها و مشکلات حقوقی تان را به نفع شما حل کند.

یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند. آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند. تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. در صورتی که برای حل مشکل حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران دارید می توانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

پرونده های حقوقی خود را به بهترین وکیل تهران بسپارید

آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است. تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه مجله وکیل به شرایط موکل به او ارائه دهد. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. وکیل پایه یک این مدرک را پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی از کانون وکلای دادگستری دریافت می نماید و می تواند در تمامی پرونده ها در مناطق مختلف کشور وکالت نماید.

وکیل آنلاین+ ۱۰۰٪ تخصصی و رایگان

در رابطه باویژگی یک وکیل خوب حقوقی در تهرانباید خدمتتان عرض کنیم که یکوکیل کار کشتهبه تجزیه و تحلیل ماجرا می پردازد و ماجرا را از چندین جهت بررسی می کند و بهترین پیشنهاد را به موکل خود می دهد. چنان چه قصد داریدبهترین وکیل حقوقی در تهرانرا انتخاب کنید بررسی که آیا ویژگی های زیر را دارد یا خیر. دفتر وکالت ره جویان عدالت همچنین یک مرکز مشاوره حقوقی در محدوده هفت حوض نارمک میباشد که با ارائه مشاوره حضوری و تلفنی و همچنین راه اندازی بزرگترین کانال حقوقی تلگرام ، سعی در بالا بردن سطح حقوقی افراد و آگاهی ایشان دارد. ممکن است برخی افراد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت به دلیل عدم تمکن مالی، نتوانند از خدمات وکلای دادگستری بهره‌مند گردند.

البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. دکتر محمود حبیبی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.