مجتمع مسکونی محله کلاه فرنگی / blrm Architects


مجتمع مس، محله کلاه فرنگی / blrm Architects

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، پنجره، نما، حیاط
© Joshua Delissen

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، نما، پنجرهمجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، پنجره، نمامجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، طاق، آرکیدمجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، پنجره، آجر، نمامجتمع مس، Pergolenviertel / معماران blrm - تصاویر بیشتر+ 6


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Joshua Delissen

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Pergolenviertel “بلوک در سبز” را در محیط شهری بین شهر نورد هامبورگ و بارمبک توصیف می کند. بلوک‌های ،ن که با گذرگاه‌هایی به شکل طاق‌های گرد به سمت طبیعت باز می‌شوند، در فضای سبزی قرار دارند که در ابتدا به‌،وان س،تگاهی مورد استفاده قرار می‌گرفت و از میان آن جریان می‌یابد و محله جدید را شکل می‌دهد.

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Joshua Delissen

وضعیت شهری. Pergolenviertel “بلوک در سبز” را در محیط شهری بین شهر نورد هامبورگ و بارمبک توصیف می کند. در غرب Pergolenviertel، پارک شهر هامبورگ قرار دارد. ساختمان ها در نواحی شمالی و ج،ی تقریباً واقع شده اند. 80000 متر مربع ملک بزرگ و با فضای باز به هم متصل می شوند. فضای باز توسط آلاچیق های همنام تعریف می شود که به صورت طاق های گرد طراحی شده اند که ،نان و بازدیدکنندگان را در منطقه راهنمایی می کنند. قرارگیری و چرخش بلوک های مس، نسبت به یکدیگر، فضاهای خیابان مانند با هندسه های متغیر را در ناحیه ج،ی محله ایجاد می کند. وقفه ها و گذرگاه های سازه ای فضاهای خیابان را با فضاهای سبز و مسیرهای اطراف متصل می کند.

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، جنگل
© Joshua Delissen
مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architects - تصویر 7 از 11
طرح سایت

معماری. طراحی بر اساس یک شبکه شفاف است که هم در طراحی نمای خارجی و هم در ساختار داخلی ساختمان منع، می شود. اصل برنامه ریزی شهری در اینجا به یک موضوع طراحی در مقیاس متقابل تبدیل می شود و حتی اجرای بصری خود را در جلوه فضایی داخلی می یابد. هندسه ساختمان به وضوح مشخص شده است. طول ضلع ها ی،ان است، در حالی که بخش های ساختمان در ضلع های شرقی، ج،ی و غربی به 3 طبقه و در ضلع شمالی به 6 طبقه کامل محدود شده است که نتیجه گیری را انجام می دهد.

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، طاق، آرکید
© Joshua Delissen

دسترسی به آپارتمان ها تقریباً منحصراً از طریق حیاط داخلی مش، است. استفاده قبلی به ،وان یک س،تگاه باغ در اینجا در یک تکه تکه بر اساس شبکه طراحی منع، شده است. طراحی متمایز مناطق منع، کننده عملکردهای متنوعی است. ا،ر واحدهای مس، فضاهای زندگی پراکنده را تشکیل می دهند. ،نان این فرصت را دارند که از یک سو با فضای سبز بیرون روبرو شوند و از سوی دیگر در زندگی حیاط شرکت کنند.

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architects - تصویر 8 از 11
پلان طبقه
مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architects - تصویر 11 از 11
بخش

نما. یک گرادیان رنگی ظریف در کل ،مت آلاچیق گسترش می یابد. در شمال، شهر همسایه نورد به نظر می رسد رنگ می گیرد، و در ناحیه ج،ی محله، رنگ قرمز محله مس، مجاور Barmbek رنگ می گیرد. به طور کلی، نما با یک آجر کلینکر قهوه ای مایل به قرمز در یک نیمه پیوند روبرو است. در ارتفاع طبقات، آجرهای کلینکر به ،وان نقش برجسته شکل می گیرند: هر ردیف دوم از آجرها در این ،مت به عقب می پرند و درجه بالایی از انعطاف پذیری ایجاد می کنند.

مجتمع مس، Pergolenviertel / blrm Architekt*innen - عکاسی خارجی، پنجره، آجر، نما
© Joshua Delissen




منبع: https://www.archdaily.com/995694/pergolenviertel-residential-complex-blrm-architekt-star-innen