مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی Cannon


مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی Cannon

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی توپ - عکاسی بیرونی، نما
© لورا پیترز

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی بیرونیمدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی توپ - عکاسی بیرونی، پله‌ها، نما، نرده‌ایمدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی بیرونیمدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی داخلیمدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی Cannon - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    180000 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری
مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی بیرونی
© لورا پیترز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. آکادمی نوآوری کرکلند رنچ (KRAI) نشان دهنده یک رویکرد جدید رادیکال برای تقویت نوآوری و سرمایه گذاری اقتصادی است. این دبیرستان با راهنمایی جامعه حومه شهر تامپا، به گونه ای طراحی شد که یک کشتی تأثیرگذار برای دانش آموزان و اقتصاد محلی باشد. این آموزش فنی حرفه ای پیشرفته (CTE) را ارائه می دهد، با تمرکز بر یادگیری تعاملی که مهارت ها را بیش از تئوری آموزش می دهد – دانش آموزان را با شایستگی های مورد نیاز برای انتقال موفقیت آمیز از دبیرستان به مشاغل، یا به کالج و فراتر از آن، مسلح می کند.

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی توپ - عکاسی بیرونی، نما
© لورا پیترز
مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری کرکلند رانچ / CannonDesign - تصویر 15 از 15
نمودار

با نمایش مکان استراتژیک و معماری خیره کننده، این مدرسه دارای فضاهای مختلفی است که برای ایجاد یک محیط آموزشی الهام بخش، مشارکتی و ایمن طراحی شده است. فضاهای خوشه‌ای آکادمیک – که دوره‌های CTE را در خود جای داده است که با نیازهای خاص اقتصاد محلی مطابقت دارد – با دیوارهای شیشه‌ای در سراسر طبقه همکف ت،یم شده‌اند. این شفافیت یادگیری مبتنی بر فعالیت را تسهیل می کند و امکان ارتباط بیشتر بین دانش آموزان و دوره های شغلی را فراهم می کند. نتیجه یادگیری بین رشته ای، درک عمیق تر، و مهمتر از همه، انتخاب است.

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / طراحی توپ - عکاسی بیرونی، پله‌ها، نما، نرده‌ای
© لورا پیترز

ورودی اصلی خیره‌کننده مدرسه از فضای بزرگ «مدرسه آتن» و معماری بومی الهام گرفته شده است، که «ایوان جلویی» بزرگی را تعریف می‌کند که بالای تالاب طبیعی زیر آن قرار دارد. این ساختمان با طراحی حیاط وسیع، حلقه ای درونی از گردش بیرونی ایجاد می کند که نسیمی طبیعی را در مرکز ایجاد می کند – یک ویژگی برجسته که همچنین از خانه های بومی قرن نوزدهم الگوبرداری شده است. به م،ای واقعی کلمه، KRAI به ،وان یک مدرسه “باحال” طراحی شده است.

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی بیرونی
© لورا پیترز
مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی داخلی
© لورا پیترز

ساختمان دو طبقه به منظور افزایش ایمنی در لایه ها سازماندهی شده است. این مدرسه که در وسط یک سایت 150 هکتاری قرار دارد، مانعی طبیعی برای کند ، یا جلوگیری از پیشرفت تهدیدهای خارجی ایجاد می کند. این ساختمان با داشتن یک نقطه ورودی در طبقه همکف، فضاهای ت،یم‌بندی شده و ،وجی‌های فقط در فضای باز از هر اتاق در طبقه اول، امنیت را ارائه می‌کند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد احساس راحتی کنند و در جامعه مدرسه شرکت کنند.

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© لورا پیترز
مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی داخلی
© لورا پیترز

در طول دهه گذشته، ما شاهد یک تغییر الگو در مورد هدف و ارزش آموزش دبیرستان بوده ایم. برخی از دانش آموزان ممکن است بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در کالج ثبت نام کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است انتخاب کنند که وارد نیروی کار شوند. KRAI برای تشویق دانش آموزان به انتخاب مسیری که برای آنها بهترین است طراحی شده است. KRAI به ،وان یک مدرسه جدید که دانش‌آموزان را از سراسر شهرستان به مطالعه طیف وسیعی از موضوعات می‌کشاند، ارتباطات طبیعی بین دانش‌آموزان و جامعه را تقویت می‌کند.

مدارس شهرستان پاسکو آکادمی نوآوری در مزرعه کرکلند / CannonDesign - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیر
© لورا پیترز




منبع: https://www.archdaily.com/1001314/pasco-county-sc،ols-kir،d-ranch-academy-of-innovation-cannondesign