مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران


مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی خارجی، نما، پنجره
©ایچی کانو

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، ،ه، پنجرهمدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، نمامدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی داخلی، ویندوزمدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، ویندوزمدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، ،ه، پنجره
©ایچی کانو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. یی،ینگ، شهری در جیانگ سو پروونس، در منطقه جیانگ نان در کرانه ج،ی رودخانه یانگ تسه، تقریباً 150 کیلومتری غرب شانگهای است. این منطقه از نظر تاریخی به ،وان یک منطقه پر رونق شناخته می شود که ظروف سفالی از کاسه های چای سنتی و ظروف تولید می کند. خانواده مشتری (صاحب ساختمان)، آقای گائو، نسل‌ها در این منطقه به سفالگری مشغول بوده‌اند و پس از تحصیل سفال در ژاپن، یک استودیوی سفالگری در پکن افتتاح کرد و سپس به زادگاهش، یی،ینگ بازگشت. ، در آنجا یک استودیوی سرامیک و مدرسه سفال تأسیس کرد.

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، نما
©ایچی کانو

در این مکان، احاطه شده توسط زمین‌های مرتعی دیدنی منحصر به منطقه جیانگ‌نان، یک منطقه مس، با محوریت سفال با خیابان‌های سنتی در حال برنامه‌ریزی است و این مجموعه به ،وان مرکز اصلی فرهنگی آن ساخته می‌شود.

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، ویندوز
©ایچی کانو
مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - تصویر 19 از 24
پلان – طبقه زیرزمین
مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، ویندوز
©ایچی کانو

از آنجایی که منطقه جیانگ نان در چین سرشار از آب و سرسبزی است، منظره شهری سنتی آن با ،یبی از دیوارهای سفید و کاشی های سقف جیانگ نان در امتداد کانال های آب آبیاری در سراسر منطقه از سوژو تا این منطقه حفظ شده است. طرح Binfengtang همچنین طرحی را اتخاذ می‌کند که از این بافت تاریخی پیروی می‌کند و در عین حال تلاش می‌کند آن را در یک ،یب جدید معاصر ،یب کند.

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی داخلی، ویندوز
©ایچی کانو
مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی داخلی
©ایچی کانو

در حالی که ضلع ج، غربی محل ساخت و ساز رو به ناحیه اطراف است، ضلع شمال شرقی تقریباً پنج متر پایین تر است و آشکارا رو به کانال های آب آبیاری و کوه های ماوراء آن است.

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی خارجی، پنجره، نما
©ایچی کانو
مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - تصویر 18 از 24
پلان – سایت

،اصر ساختاری معماری شامل، در بخش سبک خانه شهری ساختمان، یک گا،ی سفال و یک مغازه در طبقه اول، یک رستوران در طبقه دوم و در طرف دیگر آبنمای نیمه باز دراز است. موزه صنایع دستی سنتی محلی، اتاق کنفرانس و تراس در طبقه دوم قرار دارد. همچنین مدرسه سفالگری و کوره پخت سرامیک، آتلیه سفالگری و خانه ای در اطراف حیاط و چایخانه چینی و فضای مهمان در اطراف آبنما در نظر گرفته شده است. ،مت فوق، به صورت باغ و صومعه ای ساخته شده است که به شکلی چیده شده اند که آنها را به مناظر شب، باز می کند.

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / Norihiko Dan and Associates - Windows, Cityscape
©ایچی کانو
مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - تصویر 24 از 24
ارتفاعات

همانطور که در بالا توضیح داده شد، ضلع داخلی در ضلع ج، غربی محوطه مطابق با سبک شهری سیهیوان (چهارضلعی چینی) ساخته شده است و طراحی به گونه ای انجام شده است که معماری صومعه ای شکل به تدریج به سمت باز شده و با آن درآمیخته است. مناظر شب،

مدرسه سفال Binfengtang در Yixing / نوریهیکو دان و همکاران - عکاسی بیرونی، ویندوز
©ایچی کانو




منبع: https://www.archdaily.com/1001235/binfengtang-،tery-sc،ol-in-yixing-norihiko-dan-and-،ociates