مزرعه تپه های مولمور / طرح ترکل


مزرعه تپه های مولمور / طرح ،ل

مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Maxime Brouillet

مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی خارجی، آجر، نما، باغ، حیاطمزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیرآهن، کانترمزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، چوب، پنجرهمزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجرهمزرعه تپه های مولمور / طرح ،ل - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    4300 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: اعتدال، آرتمیس، لگراند، لوون، ماروین، ماروین ، ساختارهای NA، نورستون، رینور آلوماویو، ترمالوود
مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی خارجی، آجر، نما، باغ، حیاط
© Maxime Brouillet

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مزرعه مولمور هی، که نشان دهنده احترام و عشق دیرینه مالکان به مزرعه قرن نوزدهمی و ساختمان‌هایی است که محوطه 100 هکتاری آن را تزئین کرده‌اند، با دقت در لبه جنگلی در مجاورت مستقر می‌شود. فراتر از دیواری از گر،ت محلی روی هم چیده شده، اتاق‌های خانه با مهرب، به مناظر و مزارع باز می‌شوند و از جریان آزاد نسیم و حرکت خانواده، دوستان و سگ‌ها به طور ی،ان استقبال می‌کنند.

مزرعه تپه های مولمور / طراحی تورکل - عکاسی بیرونی
© Maxime Brouillet
مزرعه تپه های مولمور / طراحی تورکل - عکاسی بیرونی
© Maxime Brouillet

این خانه هم به ،وان یک فرار مکرر از تورنتو نزدیک و هم به ،وان یک اقامتگاه نیمه وقت برای چندین نسل از یک خانواده در حال رشد در نظر گرفته شد. خانه ای که برای صمیمیت در کنار آتش، ارتباط با طبیعت، و اشتراک در مجالس تعطیلات در نظر گرفته شده است، گرم، پذیرا و بادوام است.

مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© Maxime Brouillet
مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، تیر
© Maxime Brouillet

اتاق بزرگ به بیرون در زیر گستره‌ای از تیرهای ص،ر داگ، چند لایه و پوشش‌های سرو قرمز غربی باز می‌شود. برای ایجاد تعادل در روستایی بودن و ظرافت، معماران یک نوع تیر سفارشی با لایه‌های لایه‌بندی در هر دو محور بخش ایجاد ،د: مرکز تیر شامل ص،ر داگ، چند لایه با درجه معماری جدید است، در حالی که لبه‌ها با لایه‌کاری ساختاری آب به پایان رسیده است. ص،ر داگ، با انگشتی کهنسال نجات یافته است. تیرهای به‌دست‌آمده دارای دانه‌بندی و بافت مبلمان ظریف هستند، اما از مواد قدیمی استفاده می‌کنند.

مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، آشپزخانه، سینک، کانتر، میز، آجر، تیر، پنجره
© Maxime Brouillet

این ساختمان در منطقه ای قرار دارد که بار برف قابل توجهی دارد، که لازم است تیرها تا حدودی ابعاد قهرمانانه داشته باشند تا خواسته مشتری برای سازه چوبی برآورده شود. معماران صفحه سقف را در داخل بخش تیر آویزان ،د، بنابراین نمایه ای نازک تر ایجاد ،د و نسبت های کلی سقف را برای یک اقامتگاه من، تر ،د. در طبقه فوق،، الوار متقاطع چند لایه (CLT) از یک استودیوی یوگا و نقاشی کنسولی پشتیب، می کند که پناهگاه و منظره ای از کل زمین را ارائه می دهد.

مزرعه مولمور هی، / طراحی تورکل - عکاسی داخلی، چوب، پنجره
© Maxime Brouillet

هم معمار و هم مشتری اصرار داشتند که خانه تا جایی که ممکن است از مصالح و تجارت محلی استفاده کند. برای ارتقای پایداری و کاهش سر و صدا و سفرهای خودرو در محل، سازه و پوسته درست خارج از شهر بومی مشتری کبک پیش ساخته شد. این اجزای پانل شده از محصولات چوبی مهندسی شده داخلی ساخته شده اند و در نتیجه ساختم، صاف تر و محکم تر ایجاد می کنند. روکش سیاه شده از خا،تر اصلاح شده حرارتی است که به دوام و زیبایی خانه کمک می کند.

مزرعه تپه های مولمور / طراحی تورکل - عکاسی داخلی
© Maxime Brouillet

بسیاری از جزئیات تکمیل شده توسط یکی از دوستان قدیمی خانواده که از نزدیک با معمار کار می‌کرد، از انتخاب چوب‌های گردو و بلوط برای کیس گرفته تا ساخت فاسیا و ناودان آلومینیومی خم‌شده سفارشی گرفته تا شکل‌دهی نرده‌ای ایده‌آل به بهترین شکل برای درک مشتری ساخته شده‌اند.

مزرعه مولمور هی، با تکیه بر چوب های محلی، همراه با بتون، دیوارهای سنگی و لهجه های ف،ی سیاه شده، تصفیه شده و روستایی، ساده و باز است. به جنگل‌های نورد و میراث کشاورزی این سایت احترام می‌گذارد.

مزرعه تپه های مولمور / طراحی تورکل - عکاسی بیرونی، جنگل، باغ
© Maxime Brouillet




منبع: https://www.archdaily.com/999105/mulmur-hills-farm-turkel-design