معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند


معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 1 از 6
پاسخ به مطالعه مدیریت ریسک طوفان ساحلی سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده / استودیو طراحی کرتیس + راجرز. تصویر با حسن نیت از اداره توسعه مرکز شهر میامی

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

در روز زمین، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، کامالا هریس، مزایای بسیاری از راه حل های مبتنی بر طبیعت را برجسته کرد و به نقش مهم معماران منظر در این کار پی برد. در دانشگاه میامی، او همچنین 562 میلیون دلار بودجه برای پروژه های مقاوم سازی ساحلی، حمایت از 149 پروژه در 30 ایالت، از طریق ابتکار سواحل آماده برای آب و هوا اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA). اظهارات معاون رئیس جمهور هریس مبتنی بر حمایت ،ت بایدن هریس از برنامه ریزی و طراحی سیستم های زیست محیطی به روشی عادلانه است.

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 2 از 6معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 3 از 6معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 4 از 6معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 5 از 6معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصاویر بیشتر+ 1

،ت تصویب این دو حزب را رهبری کرد قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیربنایی و قانون کاهش تورم (IRA)، که میلیاردها دلار را برای راه حل های مبتنی بر طبیعت ارائه کرد و بسیاری از آنها را شامل می شود توصیه های خط مشی ASLA.

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 6 از 6
نقشه راه راه حل های مبتنی بر طبیعت / کاخ سفید. تصویر از کاخ سفید

و پاییز گذشته در COP27 در شرم الشیخ مصر، ،ت “اولین استراتژی ملی در مورد راه حل های مبتنی بر طبیعت” را منتشر کرد. نقشه راه که «توصیه‌های راهبردی» را برای «باز ، پتانسیل کامل» این رویکردها برای «مق، با تغییرات آب و هوا، از دست دادن طبیعت، و نابرابری» ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، ،ت بر این باور است که اگر به خوبی برنامه ریزی و طراحی شود، راه حل های مبتنی بر طبیعت می توانند کاهش یکپارچه کربن، انعطاف پذیری، تنوع زیستی و مزایای برابری را فراهم کنند.


مقاله مرتبط

حفاظت مبتنی بر طبیعت در برابر طوفان


در میامی، هریس استدلال کرد که «زیرساخت‌های طبیعی تأثیر طوفان‌ها و طوفان‌ها را کاهش می‌دهد. و به هر حال، زیرساخت های طبیعی اغلب موثرتر از موانع بتنی و دیوارهای حائل هستند.

اوایل امسال، هریس در جشنواره ایده‌های آسپن در میامی سخنر، کرد، جایی که معمار منظر کیت ارف، FASLA، بنیانگذار SCAPE معماری منظر، نیز ارائه شده است. شاید در آنجا بود که هریس و تیمش از آن مطلع شدند موج شکن های زنده در استاتن آیلند، شهر نیویورک، که از ص،ه های صدف برای کاهش تأثیر طوفان استفاده می کند.

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 3 از 6
Living Breakwaters، Staten Island، NYC. تصویر © SCAPE معماری منظر و طراحی شهری

هریس برای روز زمین به میامی بازگشت و گفت: «ما ص،ه‌های صدف را بازسازی خواهیم کرد. و این کار تأثیر طوفان‌های استوایی و طوفان‌ها را کاهش می‌دهد و اقیانوس‌های ما را با فیلتر ، رواناب‌های آلوده از شهرهایمان پاک می‌کند.» هریس تصریح کرد که مزایای راه حل های مبتنی بر طبیعت نظری نیست. «همه اینها منطقی است. و کار می کند! بسیار قابل انجام است؛ در اختیار ماست و به همین دلیل است که من به همه اینها بسیار خوشبین هستم.»

معاون رئیس جمهور همچنین مزایای اقتصادی طراحی با طبیعت برای مق، با تغییرات آب و هوایی را به رسمیت شناخت. این سرمایه گذاری ها نه تنها از محیط زیست ما محافظت می کند، بلکه اقتصاد ما را نیز تقویت می کند. به ،وان مثال، اینجا در فلوریدا، کار ما برای کارگران ساختم،، مهندسان محیط زیست و معماران منظر شغل ایجاد می کند.

معمار منظر، آیدا کورتیس، ASLA، یکی از بنیانگذاران استودیو طراحی کورتیس + راجرز، در سخنر، هریس در میامی شرکت کرد. او شخصاً توسط کاخ سفید به دلیل رهبری طول، مدتش در راه حل های مبتنی بر طبیعت در میامی دعوت شد.

کورتیس در مرکز a حمایت محلی و کمپین رسانه ای متقاعد کننده که سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده را متقاعد کرد که یک مطالعه جدید و توسعه یافته برای یک پروژه 6 میلیارد دلاری برای محافظت از میامی از طوفان های آینده، سیل های ساحلی و اثرات آب و هوایی. رندرهای او که ریشه در تجزیه و تحلیل علمی دارد، جایگزین هوشمندانه ای را برای پیشنهاد اولیه سپاه نشان داد، که این بود که مرکز شهر میامی را با دیوارهای بتنی خط کشی کند.

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 2 از 6
پاسخ به مطالعه مدیریت ریسک طوفان ساحلی سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده / استودیو طراحی کرتیس + راجرز. تصویر با حسن نیت از اداره توسعه مرکز شهر میامی

تیم کرتیس درعوض، «سواحل گیاهی با درختان حرا را به همراه جزایری با مکان‌های استراتژیک در خلیج تصور می‌،د که می‌توانند در طول موج‌های طوفان، امواج را کاهش دهند. این یک راه حل خا،تری/سبز است، نه همه مبتنی بر طبیعت، اما برای جامعه و محیط زیست و افزایش دسترسی به پارک بسیار بهتر است.

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند - تصویر 4 از 6
پاسخ به مطالعه مدیریت ریسک طوفان ساحلی سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده / استودیو طراحی کرتیس + راجرز. تصویر با حسن نیت از اداره توسعه مرکز شهر میامی

درک معاون رئیس جمهور هریس که راه حل های مبتنی بر طبیعت می توانند مؤثرتر از دیوارها و موانع بتنی باشند، روشنگر بود. خوش بینی و تعهد او به جوامع ساحلی من را به میامی امیدوار می کند. کورتیس به ما گفت که ادامه تلاش‌هایمان برای دفاع از راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت و طراحی آن‌ها به من انگیزه زیادی می‌دهد.

و در سطح شخصی، “شنیدن معاون رئیس جمهور به رسمیت شناختن کاری که ما – معماران منظر – در سازگاری با آب و هوا و انعطاف پذیری انجام می دهیم شگفت انگیز بود. این واقعیت که راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت در قلب پیام او قرار داشت، به من دلگرمی زیادی می‌دهد که در مسیر درستی هستیم.»

هریس اعلام کرد که 562 میلیون دلار از بودجه IRA صرف چند برنامه کلیدی تحت مدیریت NOAA خواهد شد. این به این دلیل است که NOAA می گوید: «تقاضا برای بودجه متمرکز بر آماده سازی و انطباق با تغییرات آب و هوایی زیاد است. درخواست‌های بودجه‌ای که جوامع تا به امروز ارائه کرده‌اند بیش از آنچه در دسترس است، بوده است.

از 526 میلیون دلار، 477 میلیون دلار به «پروژه‌های با تأثیرگذاری بالا» اختصاص می‌یابد که فواید متعددی را به طور همزمان ارائه می‌کنند:

  • «ایجاد راه حل های آب و هوایی با تقویت توانایی جوامع ساحلی برای واکنش به رویدادهای شدید آب و هوایی، آلودگی و ، های دریایی
  • بازسازی زیستگاه های ساحلی برای کمک به رشد حیات وحش و انسان
  • ذخیره کربن
  • ایجاد ظرفیت جوامع محروم برای رسیدگی به مخاطرات اقلیمی و حمایت از بازسازی جامعه محور
  • و ایجاد شغل در جوامع محلی».

46 میلیون دلار از طریق صندوق ملی تاب آوری ساحلی بنیاد ملی ماهی و حیات وحش برای کمک به جوامع برای آماده شدن برای افزایش سیل ساحلی، افزایش سطح آب دریا و طوفان های شدیدتر و در عین حال بهبود هزاران هکتار از زیستگاه های ساحلی توزیع می شود.

و 39.1 میلیون دلار از بودجه غیررقابتی به 34 برنامه مدیریت ساحلی ایالتی و سرزمینی و 30 ذخیره ملی تحقیقاتی دهانه رودخانه اختصاص خواهد یافت.

به گفته NOAA، این برنامه ها “برنامه ریزی اساسی، توسعه و اجرای سیاست، تحقیق، آموزش و تعامل مش، با جوامع” را ارائه می دهند. هدف “حفاظت از ا،یستم های ساحلی و مصب رودخانه ای است که برای انعطاف پذیری اقتصادهای ساحلی و سلامت محیط های ساحلی مهم هستند.”

این مقاله بود در ابتدا منتشر شد بر خاک.


مقاله مرتبط

حفاظت مبتنی بر طبیعت در برابر طوفان





منبع: https://www.archdaily.com/1001402/vice-president-harris-makes-the-case-for-nature-based-solutions