من: Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo


من: Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo

Me:Dom KPOPMERCH پرچمدار فروشگاه / FLYmingo - عکاسی داخلی، میز، ویندوز
© Yonggjoon C،i

فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلیفروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - عکاسی داخلی، میز، صندلیمن:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجرهمن:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلیمن:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - تصاویر بیشتر+ 27


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    582 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها
من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی
© Yonggjoon C،i

هدف KPOPMERCH تبدیل شدن به ،ب و کاری است که برای طرفداران وجود دارد. مفهوم فضایی فروشگاه پرچمدار با نام “ME:DOM”، پورمانتویی از “ME” از KPOPMERCH و “DOM” از کلمه fandom تکمیل شده است. ME:DOM توسط KPOPMERCH نه تنها مجموعه ای از همه چیز در مورد کی پاپ است، بلکه عبادتگاه ما و من است که طرفداران و KPOPMERCH با هم تکمیل خواهند کرد. فضایی که به م،ای همراهی با طرفداران است، ME:DOM نقش مهمی در تقویت ارتباط با طرفداران، نزدیک ، طرفداران کی‌پاپ به سلبریتی‌های بت خود و افزایش آگاهی هر طرفدار به ،وان عضوی از جامعه کی‌پاپ ایفا می‌کند. تعامل او با طرفداران دیگر

فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی
© Yonggjoon C،i
من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی
© Yonggjoon C،i

ME:DOM فضایی است که مضمونی را در خود جای داده است که هر طرفداری می تواند به طور مستقیم به آن علاقه پیدا کند. موضوع اصلی درباره دیدار طرفداران با افراد مشهور بت و گرفتن امضا یا گرفتن ع، در رویدادی است که در آن بت ها و طرفداران با هم ملاقات می کنند و با هم تعامل می کنند و آنها را خلق می کنند. با قرار دادن استیکرها، فضا و داستان خود را در کنار هم قرار دهید و به خود احساس عضویت در جامعه القا کنید. به ،وان فضایی که طرفداران برای تعامل و به اشتراک گذاری اطلاعات جمع می شوند، ME:DOM با هدف افزایش کارایی در تعامل عمدتاً از طریق مبا، کارت های ع، بت یا یک کیوسک تبادل کارت، و از فضای یک کافه طرفداران می توان برای برگزاری رویدادهای تولد به طور جمعی استفاده کرد. توسط هواداران این فضایی برای طرفداران است که می توانند پیام بنویسند یا پوسترهایی را برای تبریک تولد بت خود ایجاد کنند و خاطرات خود را با بت به اشتراک بگذارند.

طرفداران هنرمندان مورد علاقه خود را درخشان تر می کنند و آنها را با هم خلق می کنند.

فضا به گونه ای باز می شود که بازدیدکنندگان آن می توانند از تجربه بت ، هنرمندان خود لذت ببرند.

من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی، نورپردازی
© Yonggjoon C،i
فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - تصویر 29 از 32
پلان – طبقه 1
من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی، صندلی
© Yonggjoon C،i

مواد کلیدی در میان مصالح تکمیلی اصلی، از رنگ مخصوص برای بیان ناهمواری ضریح استفاده شده است و از موادی با مضمون ف،ی (خط مو، لمینت، پارچه آینه و غیره) در سراسر برای تفسیر مجدد تصویر ک،یک ضریح استفاده شده است. علاوه بر این، بازدیدکنندگان از طریق نمایش تکراری طاق‌ها، ستون‌ها و لایه‌ها، تصویر یک زیارتگاه را به خاطر می‌آورند.

من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - میز، صندلی
© Yonggjoon C،i
من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - تصویر 30 از 32
پلان – طبقه 2
Me:Dom KPOPMERCH پرچمدار فروشگاه / FLYmingo - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© Yonggjoon C،i
من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Yonggjoon C،i

دروازه باز 1F. محوطه سازی و م،تورهای ورودی به م،ای جنگل کی پاپ است. اثاثیه اکریلیک قرار داده شده در این بین نشان دهنده روح برند KPOPMERCH است که در مورد استقبال از طرفداران همه گرایش ها، از فرهنگ کی پاپ گرفته تا محصولات است. در کنار جنگل کی پاپ یک تونل قوسی قرار دارد که به نظر می رسد به دنیای جدیدی منتهی شود. این تونل نمایانگر فضایی از مرز بین حرم و واقعیت است، و نورپردازی طاق و خط پیوسته و ویدئوهایی که در ورای آن دیده می‌شود، نشان‌دهنده آغاز واقعی ورود به حرم کی‌پاپ است. بازدیدکنندگان پس از عبور از تونل با فضایی پر از نور حاصل از ،یب پارچه آینه روی دیوار و فیلم روبرو خواهند شد. این فضایی است که برای علاقه مندان طراحی شده است تا بتوانند آزادانه و با لذت فیلم های هنرمندان درخشان خود را تماشا کنند.

من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجره
© Yonggjoon C،i
من:Dom KPOPMERCH فروشگاه پرچمدار / FLYmingo - تصویر 31 از 32
پلان – طبقه 4

2F پلازا. فضای فروشگاه موسیقی با نقش یک پلازا طراحی شده است که در آن بازار برگزار می شود. ویژگی‌های تزئینی طاق‌ها و ستون‌ها برای نمایش تصاویر یک میدان به فضا اعمال شد. کمد آینه کاری شده باعث می شود اقلام لایه لایه به نظر برسند و تصویر یک میدان بی نهایت را بیان می کنند. نورپردازی باریسول سقف، الگوی کف میدان را روی سقف اعمال می‌کند و فوق‌العاده‌ترین فضا را ایجاد می‌کند. رنگ‌های زرد در سرتاسر کف‌پوش طبقه دوم برای برانگیختن روشنایی و سرزندگی K-pop استفاده شد.

فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - عکاسی داخلی، آرک، آرکید
© Yonggjoon C،i
فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Yonggjoon C،i

باغ 4F/RF. این کافه قرار بود به ،وان فضایی باشد که بازدیدکنندگان بتوانند فضای باز را احساس کنند و به ،وان یک استراحتگاه آزاد که در آن بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و روحیه هواداران خود را در پشت دیوارهای محکم حرم به حدا،ر برسانند. صندلی ها و میزها به صورت ارگ،ک به سبک نشسته به هم متصل شده اند. این طرح از یک میز پیک نیک به سبک پارک الهام گرفته شده بود و هدف آن انتقال تم چند نفری بود که دور یک میز نشسته اند و فضیلت جمع می کنند. بافت اکریلیک مات و سفید و خا،تری روشن در سراسر فضا برای به تصویر کشیدن طراوت و تمیزی یک پارک استفاده شده است. علاوه بر این، تقارن‌هایی با استفاده از آینه‌ها برای برانگیختن مفهوم «ضریح» که همه طبقات را در بر می‌گیرد، بیان شد.

فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - تصویر 27 از 32
© Yonggjoon C،i
فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - تصویر 32 از 32
پلان – سقف

سالن مهم، پاپ آپ B1. این مکان به گونه ای طراحی شده است که به صورت انعطاف پذیر به ،وان فضای رویداد برای طرفداران و هنرمندان مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه پرچمدار Me:Dom KPOPMERCH / FLYmingo - عکاسی داخلی، میز، صندلی، نما
© Yonggjoon C،i




منبع: https://www.archdaily.com/999723/me-dom-kpopmerch-flag،p-store-flymingo