نانوایی هارت / Spacon & X


Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی خارجی، در، نما، تیر، ستون
© Spacon & X

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، قفسه بندی، در، پنجرهHart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی، کانتر، پرتوHart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، میز، ویندوزHart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، پنجره، نما، تیر، ستونHart Bakery / Spacon & X - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی، کانتر، پرتو
© Spacon & X

نوع جدیدی از دستور العمل برای طراحی یک نانوایی. Spacon & X توسط ریچارد هارت و تیمش استخدام شد تا ا،یستم نانوایی های محبوب HART را در اطراف کپنهاگ گسترش دهد. آنها برای ایجاد یک طرح فضایی با مبلمان، لامپ ها و آثار هنری سفارشی برای مکان جدید خود در Mærsehuset، در جزیره Holmen، در مرکز کپنهاگ آورده شدند. طرحی که نشان دهنده مهارت پشت محصول خود HART است. یکی از جنبه‌های کلیدی هنگام تولید مبلمان، اطمینان از استفاده خارجی از آن بود، به این م،ی که می‌توان آن را در مکان‌های احتمالی آینده HART با در نظر گرفتن طول عمر و پایداری گنجاند.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، قفسه بندی، در، پنجره
© Spacon & X
Hart Bakery / Spacon & X - تصویر 16 از 16
طرح

Mærsehuset یک ساختمان فهرست شده با بیش از 200 سال قدمت، بخشی از میراث فرهنگی کپنهاگ است که با جایزه Mies van der Rohe و همچنین جایزه معماری Københavns Kommunes اعطا شده است. در اصل، این ساختمان «مرداب‌ها» یا سبد دکل نیروی دریایی دانمارک را در خود جای داده بود و صفحات افقی و رنگ گلی قرمز فالو حفظ شده است. در طول بازسازی، ساختمان چوبی زیبا و ویژگی های تاریخی آن حفظ شد.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، میز، قفسه بندی، پنجره
© Spacon & X

مبلمان سفارشی. Spacon & X در سرتاسر محوطه Hart Mærsehuset، به طور سفارشی انواع مبلمان و ،اصر فضایی را طراحی کرده اند و میراث تاریخی و فرهنگی ساختمان ها را در ،یب با صنایع دستی خلاقانه نانوایی HART تایید کرده اند.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، میز، ویندوز
© Spacon & X

نوار پهن از چوب بلوط جامد ساخته شده و با روغن بذر کتان درمان می شود. قفسه‌ها، میزها و صندلی‌ها توسط Spacon & X طراحی شده‌اند و از همان نوع چوب بلوط جامد ساخته شده‌اند و توسط Nørrebros Snedkerservice ساخته شده‌اند تا مهارت‌های محلی را نشان دهند. قفسه های پشت میله به طور خاص با پس زمینه آلومینیومی طراحی شده اند تا نوردهی نان در قفسه را تقویت کنند، زیرا مواد نوری را که از پنجره های فراوان در هر طرف ساختمان می آید منع، می کند.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتو
© Spacon & X

یکی از جنبه‌های کلیدی زم، که S&X Productions در حال تولید مبلمان بود، اطمینان از اینکه می‌توان آن را در سایر مکان‌های احتمالی آینده HART، با در نظر گرفتن طول عمر و پایداری، گنجاند. بالای بار و در سرتاسر محوطه کافه، لامپ دست ساز با شکل سبک و ارگ،ک خود، محیطی جذاب را ایجاد می کند.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی
© Spacon & X

یکی دیگر از ،اصر سفارشی قطعات دیوار است. ساخته شده از «کاناپه» نانوایان فرانسوی که معمولاً برای پخت نان استفاده می‌شود تا باگت‌ها هنگام بلند شدن به هم ن،بند.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی
© Spacon & X

کاناپه از 100% کتان ساخته شده است که در فرانسه بافته شده است و برای ایجاد این اثر هنری با نیل طبیعی با دست رنگ شده است.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Spacon & X

در نهایت، Spacon & X پس‌زمینه‌ای بازیگوش پر از «نماد دست HART» در حمام طراحی کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد با طرحی که در انعکاس آن در آینه حمام همه‌جا حضور دارد، تعامل داشته باشند. این کار از آنجایی انجام شد که بخشی ضروری از هویت برند هارت است که مردم را درگیر کند، کاری که آنها با ،یب “مفهوم آینه سلفی حمام” از مشتری، که تصاویر خود را در حین درگیر شدن با فضا به اشتراک می گذارند، انجام داده اند.

Hart Bakery / Spacon & X - عکاسی داخلی، پنجره، نما، تیر، ستون
© Spacon & X

اساساً، این نانوایی جدید نه تنها طیف وسیع تری از نان و شیرینی ها را ارائه می دهد، بلکه طراحی خلاقانه ای از صنایع دستی محلی دارد و همچنین ادای احترام به میراث فرهنگی شهر است.





منبع: https://www.archdaily.com/992667/hart-bakery-،on-and-x