نصب آیوتا / کریم+الیاس | آرک دیلی


نصب آیوتا / کریم+الیاس

نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی خارجی
© Michal Stancelewski

نصب آیوتا / کریم+الیاس - ویندوزنصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی داخلینصب آیوتا / کریم+الیاس - تصویر 4 از 22نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی خارجینصب آیوتا / کریم+الیاس - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

نصب آیوتا / کریم+الیاس - ویندوز
© Michal Stacelewski

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. IOTA با استفاده از یکی از فراوان‌ترین مواد طبیعی یافت شده در امارات متحده ،ی – شن و ماسه، یک تاسیسات بزرگ در فضای باز است که بیش از 150 کره م،ار از شن را به نمایش می‌گذارد، که برای استقبال از مهمانان در نمایشگاه Downtown Design 2022 طراحی شده است.

نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی خارجی
© Michal Stancelewski
نصب آیوتا / کریم+الیاس - تصویر 19 از 22
پلان طبقه – تفرجگاه
نصب آیوتا / کریم+الیاس - تصویر 20 از 22
ارتفاع
نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی خارجی
© Michal Stancelewski

شن و ماسه بی انتها وجود داشته است و از بسیاری جهات، تصویر م،اداری از تاریخ، فرهنگ و هویت شهر ترسیم می کند. به طور غریزی، دوتایی طراحی این را فرصتی می دانستند که ارزش آن را دارد در حالی که از خود می پرسیدند – چگونه می توان از فراوان ترین مواد محلی یافت شده به ،وان یک سرود زیست محیطی برای دبی استفاده کرد؟

نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی داخلی
با احترام از کریم+الیاس
نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی داخلی
با احترام از کریم+الیاس

این اثر روش قدیمی فشار دادن لایه زمین را در بالای لایه حفظ می کند که اکنون در قالب های مدرن ریخته می شود. دوتایی طراحی، روش را از طریق فرم دوباره تصور کرده اند، و یک ماده به طور محسوس سنگین را به ،وان مدرن، نرم و به ظاهر بی وزن به نمایش می گذارند. هر کره لمسی در بافت و ،یب منحصر به فرد است و به طور طبیعی در مجموعه ای از رنگ ها رنگدانه می شود.

نصب آیوتا / کریم+الیاس - تصویر 4 از 22
با احترام از کریم+الیاس

ا،ر کره‌های صورتی رنگ نارنجی و پودری برای مشخص ، مناطق گردش خون و استراحت تشکیل شده‌اند – یک چیدمان بازیگوش که اجازه تخلخل عابر پیاده را به نقطه ورودی نمایشگاه می‌دهد. ،یب م،ار به یک نقاشی تشبیه شده است، که در آن هر منظر در سراسر نصب تمرینی از جهت هنری است که به منظور متعادل ، و هماهنگ ، پالت رنگ ها است. با توجه به چیدمان همه کاره آن، لحظات متغیری که در طول نصب تجربه می شوند، فرصت های متعددی را برای لحظات زیبا ارائه می دهند.

نصب آیوتا / کریم+الیاس - تصویر 22 از 22
طراحی

کریم + الیاس که توسط داستان IOTA جرقه زده شد، برای کشف خلاقانه شن و ماسه از طریق هنر و طراحی تاسیس شد. این دو شن و ماسه را به ،وان ماده ای با م،ی، در کیفیت جاودانه و جه، اش می شناسند. به ،وان جایگزینی بالقوه برای سنگ، مرمر یا حتی بتن، پایه و اساس فلسفه کاری آنها است. کریم + الیاس با تکه‌هایی از دبی شروع می‌کند و مأموریتی برای ساخت آثار خاکی و تجربیات فضایی از مناظر سراسر جهان دارد.

نصب آیوتا / کریم+الیاس - عکاسی داخلی
© Michal Stancelewski




منبع: https://www.archdaily.com/992791/iota-installation-karim-plus-elias