نمازخانه نی / جمعی | آرک دیلی


نمازخانه نی / جمعی

کلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونی
© لورا روتلان

کلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونیکلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونینمازخانه نی / Kollektiiv - عکاسی داخلی، طاق، بازی، ستوننمازخانه نی / Kollektiiv - عکاسی داخلی، پرتو، پنجرهکلیسای نی / جمعی - تصاویر بیشتر+ 34


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    40 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: چوب قوس، بازار چوب، سادالا آگرو، تولید – محصول

نمازخانه نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونی، طاق
© لورا روتلان

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. «کلیسای نی» غرفه‌ای است که به روش‌ها و مصالح ساختم، پایدار، فعالیت‌های جمعی، نگرش خودت انجام بده، و گذراندن وقت در فضای باز اهمیت می‌دهد. این غرفه با فراهم ، فضایی برای برگزاری رویدادها، کارگاه ها یا استراحت ساده در یک پیاده روی طول،، مردم محلی و مسافران روزمره را از بزرگراه Pollinator به هم متصل می کند. کلیسای کوچک در طول یک کارگاه آزمایشی با مشارکت جامعه محلی ساخته شد.

کلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونی
© لورا روتلان
کلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونی
© لورا روتلان

مفهوم. نمازخانه کاه که در آستانه بین یک منطقه مس، و صنعتی در تالین، استونی قرار دارد، از مزرعه ای از چمن های وحشی به ،وان یک ساختار منحنی برمی خیزد و زم، که استفاده نشده بود، منطقه را فعال می کند. هنگام دور شدن از راهرو سبز (بزرگراه گرده افشان)، کاربران می توانند ا،یستم متنوع آن را کشف کنند. جهت‌گیری غرفه از مسیر خورشید الهام گرفته شده است: در طول روز، نور خورشید گرم می‌شود و دیوارها را روشن می‌کند و با نور در ساختار چوبی قوسی بازی می‌کند تا اینکه در عصر ناپدید می‌شود.

نمازخانه کاهی / جمعی - تصویر 30 از 39
نمودار

با استراحت در زیر سقف، می‌توان به دیوار کاهی نرم تکیه داد و مسیر شلوغ دوچرخه‌سواری را مشاهده کرد یا از منظره طبیعت لذت برد. نمازخانه استراو با ایجاد فضایی برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها: دروس در فضای باز، جلسات، کنسرت‌های کوچک، نمایشگاه‌ها و غیره، هویت محلی را تقویت می‌کند. کاربران می توانند با جابجایی عدل های نی، فضا را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.

نمازخانه نی / Kollektiiv - عکاسی داخلی، طاق، بازی، ستون
© لورا روتلان

انتخاب مواد و چرخه عمر آنها کاه یک محصول جانبی کشاورزی است. کیفیت عایق صوتی آن، غرفه را به مک، من، برای برگزاری رویدادها بدون ایجاد مزاحمت در محله تبدیل می کند. کاه همچنین ماده ای جذاب برای ،ات، پرندگان و سایر حیوانات است و سرپناهی گرم به ویژه در ماه های سردتر فراهم می کند. در مرحله طراحی، فکر زیادی روی استفاده مجدد و بازیافت شد. بنابراین، چوب برای سازه تراس دست دوم تهیه شد و از سنگ های یافت شده در محل ساختمان برای پشتیب، برخی از ،اصر غرفه استفاده شد.

نمازخانه نی / Kollektiiv - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره
© لورا روتلان
کلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی داخلی
© لورا روتلان
کلیسای نی / Kollektiiv - عکاسی داخلی
© لورا روتلان

در پایان چرخه زندگی، تمام مواد قابل تعویض یا استفاده مجدد هستند و نی تصفیه نشده پس از استفاده در غرفه در طبیعت تجزیه می شود. شکل طاق تمام شده غرفه، انعطاف پذیری و ارزش نی را به ،وان یک مصالح ساختم، پایدار نشان می دهد. با اجازه دادن به نیروهای طبیعی سطوح را تغییر می دهد، می توان مشاهده کرد که غرفه چگونه در طول زمان تغییر می کند. فرآیند ساخت. قوس های CLT پیش ساخته و برای مونتاژ توسط Arcwood تحویل داده شدند. بقیه نمازخانه توسط تیم پروژه در محل ساخته شد. در طول دوره ساخت و ساز، این تیم میزبان یک کارگاه دو روزه بود که با جامعه محلی راه حل های در محل را از کاه ساخت.

نمازخانه نی / Kollektiiv - عکاسی بیرونی، سینک




منبع: https://www.archdaily.com/993132/straw-chapel-kollektiiv