هتل کوتوبوکی / میسل | آرک دیلی


هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Lemmart

هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی داخلی، نما، باغهتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پرتوهتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی بیرونی، پنجره، نماKotobuki Hotel / Micelle - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، طاقهتل کوتوبوکی / میسل - تصاویر بیشتر+ 35


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1888 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • معمار اصلی:

    کاتادا توموکی

هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Lemmart

هتل تجاری در کانویا، شهر مرکزی ج،ی ترین شبه جزیره ژاپن. ایده این بود که یک هتل تجاری با بودجه کم ساخته شود که برای شرایط فعلی لازم بود و فرصتی برای شهر فراهم شود که به وضوح از نظر منابع گردشگری کمبود دارد، جایی که زمین های خالی مانند ،ات خودنمایی می کنند. پارکینگ پشت هتل نیز به ،وان یک سایت تملک شد و یک ساختمان الحاقی برای تامین فضای لازم بدون ت،یب ساختمان موجود احداث شد. این گسترش تعداد زمین های خالی در خیابان را کاهش داد، حتی اگر اندکی، و یک منظره کوچک خیاب، با چهار ساختمان (سه تأسیسات)، از جمله یک کارخانه پنیرسازی که توسط ما در یک سایت همسایه برای آموزش مواد غذایی پیشرفته و یک رستوران موجود در کنار آن طراحی شده بود، ایجاد کرد. به آن، ایجاد فعالیت ها و رویدادهای پر جنب و جوش در مقیاس عابر پیاده.

Kotobuki Hotel / Micelle - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، طاق
© Lemmart

جامعه محلی به جای یک هتل قدیمی، خواهان یک نوآوری بود، بنابراین برای دستیابی به هر دو، ،د به ساختمان موجود متصل نشد، بلکه در یک شکاف عادلانه (بین فضاها) ساخته شد، که نه کوچه است و نه حیاط. برای ایجاد ارتفاعی از ساختمان ها که هر کدام فضای متفاوتی دارند. علاوه بر این، ارتفاع ،د با ساختمان موجود متفاوت است و شکل کلی آن مخدوش شده است به طوری که یک فضای مربع ساده نیست و به این فضا یک رول شکل می دهد. پل های متصل کننده دو ساختمان و راهروی ساختمان الحاقی در فضای باز هستند و ،یب ساده اما غنی است به طوری که وقتی اتاق خود را ، می کنید می تو،د بوی مزرعه و مناظر خارق العاده مانند غبار صبحگاهی را بچشید.

هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Lemmart
هتل کوتوبوکی / میسل - تصویر 39 از 40
طرح ها
هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی داخلی، نما، باغ
© Lemmart

پرداخت های داخلی و خارجی نیز تضاد بین هرج و مرج، تازگی، و پیچیدگی، قرابت را در بر می گیرد. زیرا هتل فضایی است که افراد و اشیاء با پیشینه های مختلف در آن رفت و آمد می کنند و بنابراین لازم است مک، باز و ناپایدار از اشیا با شکاف های زیاد در بین فضاها ایجاد شود که بتواند افراد و اشیاء متنوعی را بپذیرد. به جای یک وحدت مطلق که مست،م سازگاری یک معمار برای همه اشیاء قرار داده شده در فضا است. به این دلیل که لازم بود آن را محلی برای پذیرش افراد و اشیاء قرار دهیم.

هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© Lemmart
هتل کوتوبوکی / میسل - تصویر 40 از 40
طرح ها و بخش
Kotobuki Hotel / Micelle - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، میز، صندلی، تخت، پرتو
© Lemmart

اشیاء موجود در هر فضا به سه گروه یا چند گروه ت،یم می شوند که هر کدام اندازه، بافت و سبک ی،، دارند، اما با تفاوت ها و تضادهای کافی بین گروه ها، جریان فضا را دنبال می کنند. ما فکر می‌کردیم که این تفاوت‌ها و تضادها به «سرنخ‌ها»، «شکاف‌هایی» (در بین فضا) تبدیل می‌شوند که باعث می‌شود افراد و اشیا احساس راحتی و تنش کنند، بنابراین بدون اینکه آن‌ها را متحد کنیم، آن‌ها را همان‌طور که بودند رها کردیم.

هتل کوتوبوکی / میسل - تصویر 37 از 40
نمودار
هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Lemmart

این نوع فضا بر اساس رابطه بین اشیاء، مانند فضای آ،ف لوس، از طریق تکرار طرد و شمول، آسایش و تأثیر گروه‌بندی را ایجاد می‌کند و می‌تواند به چشم‌انداز جدیدی از فضا در یک جامعه مصرف‌کننده تبدیل شود. به ،وان یک فضای کیچ که پیچیدگی پیچیده ای به زندگی عادی می بخشد.

هتل کوتوبوکی / میسل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Lemmart




منبع: https://www.archdaily.com/992712/kotobuki-،tel-micelle