وکیل آنلاین در شیراز 09178002693 وکیل آنلاین آقا در شیراز-زبان وکیلی

وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می شود که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌ تراز آن در حوزه علمیه، در آزمونی برگزار میگردد، در رقابتی سنگینی با بقیه افراد قرار میگیرند. با پذیرفته شدن این آزمون فرد میتواند به عنوان وکیل رسمی شناخته شود. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود.

  • ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند.
  • در زندگی شهری به شکل امروزی، کمتر پیش می‌آید فردی در طی زندگی خود با مشکلات حقوقی رو به رو نشود.
  • وکیل های مجرب و متخصص بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام در هر شهری مشغول به فعالیت هستند و دارای سوابق درخشان هم می باشند.
  • کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد.
  • راه دیگری که بتوان بهترین وکیل در شیراز پیدا کرد، مراجعه به سایت وکلا و یا سایت های معتبری که این وکلا را معرفی کرده اند می باشد، در واقع با استفاده از سوابق یک وکیل و میزان رضایت موکل هایی که وکیل خود را انتخاب کرده اند، می توان به یکی از آنها اعتماد کرد و با ملاقات حضوری و مشاوره تخصصی در مورد پرونده، بهترین تصمیم و انتخاب را گرفت.

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما مجله وکیل توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای فارس که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود .

وکیل در خرم آباد

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود.

تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند.

جناب آقای مجتبی قربانپور وکیل پایه یک دادگستری

یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد. وکیل های مجرب و متخصص بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام در هر شهری مشغول به فعالیت هستند و دارای سوابق درخشان هم می باشند. برای جستجوی این وکلا و تحقیق و بررسی میتوان به سایت وکیل از ما مراجعه کنید و یا از افراد قابل اعتماد شروع کرد مانند دوستان، آشنایان و افرادی که قبلا پرونده هایی مشابه پرونده شما داشته اند.

معمولا در کشور ما فرهنگ استفاده و در اختیار گرفتن یک وکیل پایه یک دادگستری در شیراز هنوز نهادینه نشده است و افراد در زمانی که دیگر دفاعی باقی نمانده به وکلا مراجعه می نمایند.دلیل این موضوع را می توان تبلیغات منفی بر علیه وکلا، نداشتن آگاهی مردم نسبت به حق و حقوق، رواج روش سنتی کدخدا منشی، بالا بودن نرخ حق الوکاله ها و … دانست. البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد.