وکیل حقوقی در مشهد 09152055986وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-زبان وکیلی

قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است. بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد. بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود.

  • سلام وعرض احترام جوادخداداده هستم بابیش از18 سال سابقه وکالت درامورمختلف حقوقی وکیفری ،وعلی الخصوص متخصص درپرونده های کیفری ومهاجرتی به سایرکشورهاوهمچنین متخصص درپرونده های مطروحه علیه ثبت احوال واخذتابعیت،خوشحال می شوم بتوانم درمسیرحرفه ای خودمشگل گشای مشکلات شماباشم .
  • بخشیدن مهریه در ازای حضانت دائم فرزند در بعضی از اوقات مادر نمی‌تواند در هیچ صورتی موفق به گرفتن حضانت فرزند خود شود و در این شرایط ممکن است با مرد توافق کند و در ازای بخشیدن مهریه خود حضانت از پدر به او منتقل شود.
  • در صورتی که قرادادی خصوصی فی مابین وکیل و موکل وجود نداشته باشد حق الوکاله بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکیل مصوب 1398 تعیین می گردد.
  • با توجه به اینکه چندین سال است خدمتگزار هموطنان عزیزمان می باشیم به تجربه ثابت شده است که عدم توجه به کار گروهی و تخصصی و نبودن مجموعه های منسجم و عدم همکاری در حوزه های حقوقی کشور اسباب اطاله ی دادرسی و تضییع حقوق مردم را فراهم آورده.
  • در بسیاری از موارد زوج برای فرار از پرداخت مهریه اقدام به انتقال اموال می‌کند، در مورد مهریه عندالاستطاعه چون زمان پرداخت مهریه منوط به توانایی مالی زوج است، اکثرا زوج فرصت کافی دارد تا اموالش را به نام غیر انتقال دهد، در این صورت زن باید مدارک و شواهد کافی برای دادگاه تهیه کند تا بتواند به مهریه قانونی اش برسد.

اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. سلام.معیار شما در قرار دادن اسامی وکلای فوق بع عنوان بهترین ها چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. به همین علت از درجه اعتبار پایین‌تری نسبت به وکیل پایه‌یک برخوردار می‌باشد.

دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ مجله وکیل انجام میگیرد. در صورتی که در جستجوی وکیل متخصص در مشهد می باشید لازم است با یکی از شماره های درج شده در انتهای این مطلب تماس بگیرید و یا به واتس اپ دادیاران پیام دهید.

تخصص های گروه وکلای آریامهر

وقتی بتوان فردی را فریب داد تا سند غیر واقعی را به عنوان سند اصلی تحویل دهد درواقع امکان به اشتباه انداختن دیگری را فراهم آورد در واقع جرم جعل و عناصر ان تشکیل شده است. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401

وکیل پایه‌یک می‌تواند پرونده‌های حقوقی یا کیفری را بپذیرد و دفتر وکالت تأسیس نماید. قابل پیش‌بینی در الزامات قانونی وکالت و لایحه‌ی قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری تحت عنوان قوانین و شرایط خاص شغلی می‌باشند. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم.

لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند.