وکیل خوب در اصفهان وکیل خانم گروه حقوقی مهر اصفهان-زبان وکیلی

خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، دارای پروانه پایه یک وکالت ، مشاور حقوقی و دانش آموخته رشته حقوق خصوصی هستند. اگر می خواهید در شهر اصفهان ثبت آگهی کنید و آگهی وکالت خود را ثبت کنید در این سایت به آسانی می توانید خود را در کمترین زمان ممکن به بیش از میلیون ها فرد که نیاز به مشاوره حقوقی و انجام کارهای حقوقی دارند معرفی کنید. وکالت دعاوی کیفری از آنجایی اهمیت بسیار زیادی دارند که برخلاف دعاوی حقوقی، در بیشتر موارد مجازات هایی شامل حال متهمین دعاوی کیفری میشوند که شامل زندان و حتی اعدام می باشند.

  • لازم به ذکر است که این لیست، کامل ترینلیست وکلا قوه قضاییه اصفهاننبوده و شما می توانید برای دسترسی بهلیست کامل وکلا قوه قضاییه اصفهانبه سایت مرکز وکلا قوه قضاییهبه نشانی 23055.ir مراجعه نمایید.
  • پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد.
  • خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است.
  • شماره تلفن وکیل اصفهان شما را راهنمایی می کند تا در فرم تشکیل مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک و یا تلفن، بتوانید شخصی که جرم را انجام داده را پیدا کنید.
  • دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.

با قطعیت تمام نمی‌توان گفت که معروف‌ترین وکیل در اصفهان، بهترین وکیل در آن شهر است. علت معروفیت یک وکیل شاید پیروزی در یک پرونده قضایی خاص باشد که در یک زمان خاصی توانسته باعث شهرت آن وکیل شود که همین وکیل ممکن است در زمینه های حقوقی دیگر تخصص آنچنانی نداشته باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

وکیل مالکیت ادبی

کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

پس بهترین کار این است که راه ارتباطی وکیل اصفهان را داشته باشید تا بتوانید در صورت مشکل اضطراری یا حتی مشاوره برای یک تصمیم گیری، یک مشاوره حقوقی اولیه با وکیل اصفهان داشته باشید. موسسه حقوقی در سال 1383 با به کارگیری بهترین وکیل در اصفهان و تیم حقوقی مجرب نسبت به موضوعات تخصصی و قبول وکالت و انجام خدمات حقوقی تشکیل گردید. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است.

امروزه وکیل های زیادی وجود دارد که در شهر اصفهان مشغول به انجام کارهای حقوقی می باشند خیلی از وکیل هایی که مشغول به انجام امور حقوقی در شهر اصفهان می باشند وکیل پایه یک دادگستری می باشند در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل های پایه یک دادگستری در مجله وکیل اصفهان را مشاهده نمایند. به نماینده یک شخص حقیقی یا حقوقی، در مسائل حقوقی، وکیل حقوقی گفته می شود. وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد.