ویلا A / معماران پل دو رویتر


ویلا A / معماران پل دو رویتر

  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی بیرونی، باغ
© Tim van de Velde

  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل، باغ  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی بیرونی، جنگل، باغ  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجره  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، صندلی  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی خارجی، آجر
© Tim van de Velde

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. معماران Paul de Ruiter ویلای A را با توجه عمیق به طبیعت طراحی ،د. این ویلای پایدار و بی‌انرژی که در تپه‌های شنی Aerden،ut قرار دارد، آسایش مس، فراو، را ارائه می‌کند، در حالی که به حفاظت‌گاه طبیعی مجاور Natura2000 متصل است و به آن احترام می‌گذارد.

  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل، باغ
© Tim van de Velde
  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - تصویر 13 از 15
طرح نمای کلی

احترام به طبیعت – طرح ارتباط با محیط طبیعی اطراف را با نهایت احترام به آن در اولویت قرار می دهد. حجم شیشه شناور دارای یک شکل پیچ خورده است تا دو کاج بزرگ را حفظ کند و جری، ارگ،ک در اطراف آنها ایجاد کند، بدون اینکه نیازی به ب، آنها باشد. به نظر می رسد این ،مت شناور خانه با دو برآمدگی بزرگ در دو طرف آن بر روی زمین شناور است. یک لندفرم شیبدار، حجم شناور را به باغ متصل می کند و فضاهای زندگی کودکان را در سطح پایین تر در این فرم یکپارچه می کند. ارتباط با طبیعت از طریق برش هایی که در شکل زمین ایجاد می شود، تاکید می شود و تاثیر آن بر محیط طبیعی را به حداقل می رساند و در عین حال فضاهای زندگی با کیفیت بالا را فراهم می کند.

  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی بیرونی، باغ
© Tim van de Velde
  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ، جنگل
© Tim van de Velde

ویلا A یک اقامتگاه دو طبقه است که از یک سطح بالای زمین و یکی در داخل چشم انداز دفن شده است. دسترسی به سالن ورودی جادار و شفاف از طریق ،متی که یک راه پله شناور به طبقه همکف، ،مت نشیمن ویلا منتهی می شود، به دست می آید. این سطح دارای یک اتاق نشیمن سخاوتمندانه، یک آشپزخانه واقع در مرکز با فضای ناهار خوری، یک اتاق مطالعه، و یک اتاق خواب اصلی با حمام اختصاصی است. چیدمان زاویه دار فضای نشیمن نمایی متفاوت از طبیعت اطراف را از هر اتاق می دهد. ارتفاع جزئی این طبقه از سطح زمین منظره منحصر به فردی را ایجاد می کند که گویی در میان تنه درختان زندگی می کند و بخشی از جنگل است.

  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - عکاسی بیرونی، جنگل، باغ
© Tim van de Velde
  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، صندلی
© Tim van de Velde
  ویلا A / معماران پل دو رویتر - تصویر 14 از 15
طرح طبقه همکف

سطح زیرزمینی خانه شامل چندین اتاق خواب با حمام اختصاصی، و همچنین یک اتاق ابزار و فضای ذخیره سازی است. فضاها با دیوارها، کف ها و سقف هایی مشخص می شوند که در جای خود با حداقل پرداخت اضافی و تنها با استفاده از مواد لازم ریخته گری شده اند. ،اصر مختلف داخلی از بلوط ساخته شده است.

  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی داخلی، حمام، وان حمام، پنجره
© Tim van de Velde
  ویلا A / معماران Paul de Ruiter - تصویر 15 از 15
پلان زمین ج،ی

نمای شیشه ای انعکاسی ویلا، مناظر سبز را منع، می کند و یک تعامل جذاب از خطوط را ایجاد می کند. این ساختمان به طور کامل با چشم انداز ادغام شده است، زیرا محیط های مواج اطراف سازه را می پوشاند و ساخت و ساز را در بر می گیرد، از جمله تراس بزرگ با است، و جاده دسترسی که از همان مصالح و فرم های ویلا ساخته شده اند. اضافه شدن یک لبه سایبان در بالا و پایین حجم این تصور را ایجاد می کند که ویلا شناور است و از محیط اطراف خود جدا شده است.

  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Tim van de Velde

خانه خودکفا – این ویلا به دلیل ادغام آن در بدنه زمینی با عایق کاری خوب و شیشه های سه گانه، با انرژی تولید شده توسط پمپ های حرارتی و سلول های خورشیدی در بام سبز تنوع زیستی، خنثی از انرژی است. بام سبز همچنین برای جمع آوری آب باران و افزایش تنوع زیستی با ایجاد فرصت های لانه سازی برای پرندگان، خفاش ها و زنبورها عمل می کند. ،مت شناور از فولاد و چوب ساخته شده است و ساختمان با استفاده از تج،ات ساختم، عمدتاً الکتریکی در فرآیندی بدون نیتروژن ساخته شده است.

  ویلا A / Paul de Ruiter Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© Tim van de Velde




منبع: https://www.archdaily.com/1001053/villa-a-paul-de-ruiter-architects