ویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران | آرک دیلی


ویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران

Villa Prinsenbolwerk / mojo/architecten - عکاسی بیرونی، ویندوز
© اگبرت دی بوئر

ویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی بیرونی، ،ه، باغویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی خارجیویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی داخلی، پنجره، آجر، نما، تیرویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی داخلی، آشپزخانهویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی خارجی
© اگبرت دی بوئر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. موقعیت ویلا Prinsenbolwerk دارای تاریخچه غنی است که در مک، که قبلاً یک ساختمان مدرسه وجود داشته است. این بخشی از استحکامات آن زمان هارلم بود. در سال 1900 به یک پارک منظره تبدیل شد. ساختمان مدرسه قبل از جنگ با ،ید این مکان توسط مشتری این مکان ت،یب شد.

ویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی بیرونی، ،ه، باغ
© Jeroen Musch
Villa Prinsenbolwerk / mojo/architecten - عکاسی بیرونی، ویندوز
© اگبرت دی بوئر

زیرزمین ورودی این ویلای جدید در جایی قرار دارد که پایه های قدیمی مدرسه قرار داشته است تا مطمئن شوید که هیچ اثر تاریخی در روند ساخت آن آسیب نبیند. به همین دلیل، فرم منحصر به فرد مدرسه هنوز در پلان و پشت بام ویلا دیده می شود.

ویلا Prinsenbolwerk / موجو / معماران - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Jeroen Musch

سطح همکف خانه، جایی که پله ها در آن قرار دارد، همچنان از مسیر مدرسه قدیمی پیروی می کند، پله ها و شومینه ادغام شده اند و اتاق نشیمن را به آشپزخانه متصل می کنند. در طبقه اول اتاق خواب اصلی والدین و طبقه دوم جایی است که بچه های این خانواده روی تخت های دو طبقه می خوابند.

Villa Prinsenbolwerk / mojo/architects - تصویر 11 از 21
پلان – طبقه همکف

بافت تاریخی خواستار یک رویکرد محفوظ بود. حداقل ، منابع برای رسیدن به حدا،ر نتایج لبه های بزرگ عرشه تراس خصوصی را می پوشاند. نماهای بسته، با دهانه های کوچک، حریم خصوصی ایجاد می کنند، اما همچنان نور روز را از خود عبور می دهند. با روکش ، نماها و سقف‌ها با ،اصر سرامیکی زرد مخلوط، حجمی مجسمه‌ای و انتزاعی ایجاد می‌شود که از نظر رنگ و مقیاس، با ساختمان‌های تاریخی سفید و زرد قرن نوزدهم همخو، دارد.

ویلا Prinsenbolwerk / mojo/architecten - عکاسی بیرونی، باغ، پنجره
© اگبرت دی بوئر




منبع: https://www.archdaily.com/999234/villa-prinsenbolwerk-mojo-architecten