پارک کتابخانه درختی / معماری درون بیرونی


پارک کتابخانه درختی / معماری درون بیرونی

Bibilioteca degli Alberi Park / معماری داخلی بیرون - منظره شهری
© آندریا چرچی

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - Exterior P،tographyBibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 3 از 22Bibilioteca degli Alberi Park / معماری داخلی بیرون - عکاسی بیرونی، منظره شهریBibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - عکاسی بیرونی، باغکتابخانه پارک آلبری / معماری درون بیرونی - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - Exterior P،tography
© آندریا چرچی

حالت قبلی از زمان جنگ جه، دوم، این پارک یک زمین قهوه‌ای کشت‌نشده بود، که برای ذخیره‌سازی مصالح ساختم،، رویدادهای موقت و سیرک سالانه استفاده می‌شد – که اساساً به هم ریخته بود. در مجاورت ایستگاه گاریبالدی و در محاصره ترافیک شلوغ، خاک به مرور زمان به شدت آلوده شد.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 3 از 22
© آندریا چرچی
Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 6 از 22
© آندریا چرچی

چهار بار، شهر میلان مسابقاتی را برای زنده ، این سرزمین برگزار کرد، اما هرگز پروژه ای محقق نشد. تا اینکه تیم Inside Outside در سال 2003 آمد و از سال 2009 به بعد، بر ،وم ساخت طرح پارک برنده این بار اصرار داشت! Comunne di Milano کمیسر ما شد که بعداً توسط توسعه دهنده Manfredi Catella به او پیوست.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 18 از 22

هدف مداخله “Biblioteca degli Alberi” (کتابخانه درختان) شکل جدیدی از پارک عمومی است – به ،وان یک رابط شهری، پردیس فرهنگی، زمین ورزشی، و باغ گیاه شناسی خدمت می کند. و به ،وان یک لایه قابل نفوذ بر روی گره های زیرساخت زیرزمینی مهم همه در یک. این پارک با همکاری Michael Maltzan، Mirko Zardini، Piet Oudolf، Irma Boom و Studio Giorgetta طراحی شده است.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 7 از 22
© آندریا چرچی

شرح. این پارک مجموعه ای از 23 گونه مختلف درختی را به نمایش می گذارد که هر کدام در شکل های دایره ای – به اصطلاح جنگل های دایره ای – دسته بندی شده اند و بر روی پارک گسترده شده اند. هر درخت به ،وان متون ادغام شده در مسیر آنها توصیف و نامگذاری می شود.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - عکاسی بیرونی، باغ
با حسن نیت از Inside Outside
Bibilioteca degli Alberi Park / معماری داخلی بیرون - عکاسی بیرونی، منظره شهری
با حسن نیت از Inside Outside
Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 21 از 22

دایره‌های درختان بالغ می‌شوند و سقف‌هایی از شاخ و برگ رشد می‌کنند که «غرفه‌های گیاهی» را با تج،ات مختلف برای ورزش، بازی و استراحت تشکیل می‌دهند. سازه‌های فضایی که اتاق‌های سایه‌دار و سرپناهی را برای استفاده‌های متعدد فراهم می‌کنند. مسیرهای مستقیمی در سراسر پارک کشیده شده اند تا نقاط دیدنی و مناطق اطراف را به یکدیگر متصل کنند و شبکه ای چند مرکزی و شبکه مانند ایجاد کنند.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
با حسن نیت از Inside Outside

این «وب از مسیرها» مجموعه‌ای از زمین‌های نامنظم، مجموعه‌ای از گونه‌شناسی‌های باغ بسیار متفاوت را ایجاد می‌کند. کاشت برای مزارع مختلف با دقت انتخاب شده است تا – همراه با حوضچه بیولوژیکی و درختان – محیطی پویا و متنوع در طول فصول ایجاد کند. برای منطقه پارک در اطراف Fondazione Catella، ما یک حصار پرده‌مانند ویژه طراحی کردیم که از طریق آن ساختار پارک بدون مزاحمت ادامه می‌یابد. از آنجایی که پارک، در بزرگترین بخش آن، یک “بام گاردن” است، درختان و گونه های باغ به طور استراتژیک برای اطمینان از طول عمر آنها قرار گرفته اند.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - عکاسی بیرونی، ،ه، باغ
با حسن نیت از Inside Outside
Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - عکاسی داخلی
با حسن نیت از Inside Outside
Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 19 از 22
Bibilioteca degli Alberi Park / معماری داخلی بیرون - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ، جنگل
با حسن نیت از Inside Outside

ارزیابی. این پارک به ،وان یک رابط و رابط مهم بین محله های مختلف اطراف طراحی شده است: دفاتر شهرداری، گره های حمل و نقل عمومی حیاتی، مناطق تجاری، و خیابان های شلوغ و همچنین مناطق مس، آرام مانند “Quartiere Isola”. بازسازی آن اتصالات زیرساختی ضروری را اضافه کرده است که جریان ترافیک روان تر و اتصالات عابر پیاده کارآمد را تسهیل می کند. یکی از جاده های اصلی که قبلاً در مجاورت پارک بود، اکنون از زیر پارک عبور می کند که صدای ترافیک را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - تصویر 17 از 22
© آندریا چرچی

پارک Biblioteca degli Alberi با برنامه های متنوع خود برای بازی، ورزش، استراحت، و رویدادهای فرهنگی، به قلب تپنده منطقه تبدیل شده است. ارائه فرصتی برای ساختمان‌های تجاری و مس، متعدد که اخیراً در نزدیکی توسعه یافته‌اند و کاربران آن‌ها به ،وان مکان‌هایی در فضای باز برای جلسات و تأمل مستقر شوند.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - Exterior P،tography
با حسن نیت از Inside Outside

فرآیند آماده سازی و اجرای پارک یک دهه به طول انجامید. به دلیل کیفیت استراتژیک طراحی – با استفاده از مواد ساده با تعریف فضایی واضح – ثابت شد که انعطاف پذیر بوده و قادر به تطبیق با نیازها و تنظیمات مختلف بدون از دست دادن قدرت است و جوهر مفهوم اولیه را در تمام طول مسیر حفظ می کند.

Bibilioteca degli Alberi Park / Inside Outside Architecture - عکاسی بیرونی، باغ
© آندریا چرچی




منبع: https://www.archdaily.com/1001076/bibilioteca-degli-alberi-park-inside-outside-architecture