پل به هنر / معماری LOMA. چشم انداز. شهرسازی


پل به هنر / معماری LOMA. چشم انداز. شهرسازی

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© نیکولای بنر

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونیپل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره، نماپل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغپل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، نما، پنجرهپل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© نیکولای بنر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. به ابتکار موسسه عمل طراحی و علم هنر در دانشگاه لایبنیتس هانوفر، دسترسی به شعبه خود موسسه در Königsworther Platz قرار بود دوباره طراحی شود. برای جلب توجه به انواع رویدادها و نمایشگاه ها، فضاهای گا،ی که از بیرون تقریبا غیرقابل دسترس هستند باید در معرض دید عموم قرار گیرد. از نظر محتوایی، اثر هنری محقق شده «پلی به سوی هنر» و گا،ی «نگاه کن و بیندیش» که در زمین لنگر انداخته است، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، زیرا ساختار گا،ی موجود به صورت موضوعی به ،وان پایه و ظرفی برای هنر به تصویر کشیده شده است. پل شناور روی آن پایه به شکلی هنرمندانه منع، شده است.

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی
© نیکولای بنر

خود گا،ی تا حد مستقل شدن و ارتقاء به ،وان یک ،صر مجسمه‌سازی در مفهوم مجسمه‌سازی ادغام شده است. این بدان م،ی است که قطعه نهایی که از این دو ،صر تشکیل شده است، در حد فاصل بین عمومی و خصوصی قرار دارد. این فضا دنیای درون را با دنیای بیرون، باغ آرام دانشگاه را با مایل فرهنگی شهر در رابطه همزیستی پیوند خواهد داد.

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره
© نیکولای بنر
پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - تصویر 17 از 19
طرح

به ،وان یک فرستنده خدمتکار، جزء پل دقیقاً بالای پلکان بتنی موجود شناور می شود و به ،وان یک خط کش عمل می کند و تنها راه دسترسی به گا،ی را تقویت می کند. با نزدیک شدن مستقیم به اثر هنری در پایه آن، می توان از پیش حیاط به ،وان فضایی برای نمایشگاه ها استفاده کرد. بر خلاف محیط شهری شلوغ Königsworther Platz، منطقه باغ ویلا سایمون سابق محیطی آرام و درونگرا را ارائه می دهد. علاوه بر این، به نظر می رسد از زمان استفاده و زمان خارج شده است. از نظر تاریخی، این فضای باغ نسخه ای رمانتیک شده از ایده باغ منظره در قرن 19 است.

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ
© نیکولای بنر
پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، نما، پنجره
© نیکولای بنر

برای تن، با بافت بورژوازی کوچک شده است، که سپس از طریق لبه‌های آن به شیوه‌ای معاصر تفسیر می‌شود. بنابراین هر دو فضای داخلی و خارجی برای خدمت به تولیدات هنری آینده طراحی شده اند. یک قاب کاملاً مشخص با یک قاب به آرامی در تضاد است. این اثر هنری رابط بین فضای عمومی و خصوصی را تشکیل می‌دهد، دنیای داخل و خارج، منطقه آرام باغ و منطقه شلوغ بیرونی در Königsworther Platz را متعادل می‌کند. به یک م،ا، پل، بسته به مسیریابی و ،یب اجزا، به مک،زم پل، تاکید ورودی و دروازه تبدیل می شود.

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی داخلی، پنجره
© نیکولای بنر
پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی داخلی، پنجره
© نیکولای بنر

از منظر برنامه ریزی شهری و هنری، زمینه سازی و به حداقل رساندن نیز به گسترش طولی خط تراس سابق به سمت میدان ،گزورتر اشاره دارد. “پل به هنر” جمعیت درخت بیرونی را با جمعیت درختان داخلی پیوند می دهد و یک تقاطع بین تراس ساختمان و باغ بالای پلکان موجود را تشکیل می دهد. با استفاده از آثار هنری پل به ،وان وسیله ای برای تعیین تراس سابق رو به Königsworther Platz به ،وان یک فضای عمومی، اکنون منطقه به وضوح قابل دسترسی است.

پل به هنر / معماری LOMA.  چشم انداز.  شهرسازی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© نیکولای بنر




منبع: https://www.archdaily.com/996517/bridge-to-the-arts-loma-architecture-landscape-urbanism