چای سیاه دست ساز لاهیجان تی استودیو | OkChay

چای سیاه دست ساز لاهیجان تی استودیو | OkChay

دم کردن چای تو قوری فلزی روی طعم و ترکیبات اون چای در فنجان سیاه تاثیر می ذاره. برای فرآوری این چای، باغداران نظارت دقیق و کاملی روی داشت بوته‌های چای دارند و تمام تلاش در باغداری برای کیفیت محصول بوده است. امین عزیز وزن بسته 300 گرم هستش که برای 12 دفعه یا 36 لیتر تهیه کامبوجا کفایت میکنه. برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا از این چای غافل نشید.

  • کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها می باشد.
  • چای سیاه لاهیجان به دلیل داشتن عطر، طعم و رنگ مورد نظر بسیاری از مصرف کنندگان و طی آمار موجود از پرفروش ترین انواع چای ایرانی نام دارد.
  • به همین جهت اگر به دنبال بسته بندی بهتر با استانداردهای ملی و پروانه بهداشت برای خرید چای هستید، این محصول طبیعی را به شما معرفی می‌کنیم.
  • زمانی که در فصل بهار کل برگ های بوته چای رو می چینن و با هم مخلوط و خشک می کنن چای ممتاز بدست میاد.
  • این چای اگه در فصل بهار چیده شده باشه، طعم و عطر قابل قبولی به نسبت قیمتش داره.

گلسرخ موجود در این چای به کبد کمک میکنه که سموم بدن رو دفع کنه. از طرفی گلسرخ ادارآور هم هست و با اینکار سموم رو از طریق کلیه ها از بدن خارج میکنه. پلی فنول موجود در آن، از تشکیل مواد سرطانزا در بدن جلوگیری می کند . سفارش‌های بالاتر از 1 میلیون تومان بصورت اختصاصی (تا 24 ساعت) ارسال میشوند. سفارش‌های بالاتر از 500 هزارتومان بصورت رایگان ارسال میشوند.

چای پاییز

اگر به دنبال عطر و طعم واقعی چای هستید بهتر است که چای سیاه ایرانی خریداری کنید. برای بررسی کیفیت رنگ چای قلم باید کمی از پرمصرف ترین چای ایران یعنی چای ممتاز بگوییم. رنگ چای ممتاز به جهت وجود درصد بالای برگ و سرگل چای و ریزتر بودن قطعات چای در مرحله اکسایش نسبت به چای قلم تیرگی بیشتری دارد که به این دلیل معمولا مقداری (حدود 20 درصد) از قلم موجود در چای ممتاز را غربال نمی کنند که رنگ چای خوشرنگ تر شود.

فروشگاه آجیل و خشکبار تواضع ایران

اگه عطر خوبی نداشت شاید به این دلیله که به اندازه کافی حرارت ندیده و خام مونده. به طور خلاصه عطر چای مرغوب و ممتاز باید شما رو مست کنه و هیچ عطر اضافه و ناآشنایی نباید ازش به مشام برسه. راه دیگه تشخیص چای درجه یک لاهیجان اینه که چایی که شما تو لیوانتون می ریزید نباید کدر باشه و باید کاملا شفاف باشه. در آخر اینکه چایی که رنگ و اسانس نداره، بعد از گذشت چند ساعت همچنان رنگش یکدست باقی می مونه. محبوبیت و معروفیت چای های لاهیجان بر کسی پوشیده نیست و این امر افزایش فروش و بالطبع بالا رفتن سطح کیفیت چای را به دنبال خواهد داشت. اما از طرفی این معروفیت می تواند دست های مختلف را دخیل و در کاهش افت کیفیت تا مصرف کننده نهایی بسیار تاثیرگذار باشد، بنابراین باید از فروشگاه های معتبر آن را تهیه کنید.