چگونه Enscape یک گردش کار طراحی سریع و آسان را ارائه می دهد


چگونه Enscape یک گردش کار طراحی سریع و آسان را ارائه می دهد

چگونه Enscape یک گردش کار طراحی سریع و آسان ارائه می دهد - تصویر 1 از 3
با حسن نیت از Enscape

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

تجسم در زمان واقعی یک مدل معماری سه بعدی را می گیرد و آن را به چیزی تبدیل می کند که می تواند برای برقراری ارتباط با افرادی که از نظر فنی کمتر تمایل دارند استفاده شود. دیدگاه و هدف طراحی شما به راحتی قابل درک است، که به شما امکان می دهد سریعتر تصمیم بگیرید.

فناوری تجسم معماری این فرآیند را در دسترس قرار داده است، اما بسیاری از ابزارهای موجود در بازار ادعا می کنند که همان چیزی را ارائه می دهند. به‌روزرس،‌های بی‌درنگ، یک تجربه طراحی یکپارچه، و رندرهایی با کیفیت بالا و استاندارد شده در صنعت. بنابراین، چگونه می د،د کدام یک را انتخاب کنید؟

بسیاری از ابزارها نتایج مشابهی تولید می کنند، نحوه جریان کار شما تفاوت را ایجاد می کند

تجسم در زمان واقعی با یک افزونه آسان می شود. استفاده از آن ساده است، زمان‌های رندر سریع دارد و تصاویری با کیفیت بالا تولید می‌کند. هیچ چیز به اندازه یک افزونه در جریان کار طراحی شما یکپارچه نیست.

ادغام به این م،ی است که شما از یک منبع حقیقت کار می کنید – شما از یک مدل طراحی و تجسم می کنید. هر تغییری که در CAD یا BIM شما ایجاد شود به صورت زنده در پنجره رندر منع، می شود. این بدان م،است که شما مجبور نیستید فایل‌ها را وارد یا صادر کنید و می‌تو،د در فایل پروژه خود کار کنید.

چگونه Enscape یک گردش کار طراحی سریع و آسان را ارائه می دهد - تصویر 3 از 3
با حسن نیت از Enscape

یک پلاگین تجسم در زمان واقعی یک همراه ثابت در طول سفر طراحی شما است

یک پلاگین تجسم در زمان واقعی نتایج رندر با کیفیت بالا و سریع ترین و ساده ترین راه برای انجام آن را به شما ارائه می دهد. Enscape یک افزونه است و مانند سایر ابزارها، به روز رس، های بلادرنگ، تجربه طراحی یکپارچه و رندرهایی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

اما برخلاف سایر ابزارها، سبک وزن، کاملاً یکپارچه است و یک برنامه مستقل نیست. این برنامه مستقیماً به برنامه CAD یا BIM شما متصل می شود، به این م،ی که در طول سفر طراحی شما دقیقاً در کنار شما است. مسیرهای طراحی و تجسم شما جدا و موازی با یکدیگر نیستند، در عوض، یکپارچه هستند.

“این فرآیند ما را متحول کرد. ما متوجه شدیم که می تو،م زودتر به نقاط تصمیم گیری برسیم. Enscape می تواند مدت زم، را که برای طراحی صرف می کنیم افزایش دهد.” باب شمول، مدیر ارشد در Overland Partners می گوید.

مزایای کلیدی رندر با افزونه تجسم زمان واقعی

1. در عرض چند دقیقه شروع به رندر کنید

Enscape راه اندازی سریع و آسان است. برای شروع به سادگی آن را به ابزار CAD یا BIM خود وصل کنید و سپس از نصب تا ایجاد اولین رندر خود فقط چند کلیک طول می کشد.

2. بازخورد بهتر را سریعتر تبادل کنید

توسعه طراحی بهتر را با چرخه های بازخورد کارآمدتر تجربه کنید. با تیم یا مشتری خود در پروژه خود قدم بزنید یا پرواز کنید و با سرعت برق تصمیمات طراحی بهتری بگیرید. هر گوشه ای از طراحی خود را با راه رفتن یا پرواز در صحنه ها در زمان واقعی کاوش کنید و مسائل را به راحتی شناسایی و حل کنید.

3. فقط با یک کلیک به VR دسترسی پیدا کنید

به مشتری خود اجازه دهید تا مقیاس واقعی پروژه را با تجربه آن در واقعیت مجازی درک کند. آنها را تنها با یک کلیک وارد یک محیط غوطه ور کنید و به آنها درک عمیق تری از شکل ظاهری فضا پس از ساخته شدن بدهید. از رقبا متمایز شوید و کارهای بیشتری برنده شوید.

چگونه Enscape یک گردش کار طراحی سریع و آسان را ارائه می دهد - تصویر 2 از 3
با حسن نیت از Enscape

4. از طراحی زمان واقعی به رندرهای واقعی بروید

را Enscape به سازگاری V-Ray به شما این امکان را می‌دهد که جریان کار طراحی بلادرنگ خود را در Enscape با قابلیت‌های رندر فوق‌عکاسی V-Ray متصل کنید. شما می تو،د یک صحنه Enscape را به V-Ray منتقل کنید، جایی که می توان اصلاحات را برای افزایش واقع گرایی در تجسم شما انجام داد. با V-Ray 6 برای SketchUp، Rhino و Revit موجود است.

5. از آن در مک خود استفاده کنید

کاربران مک می توانند سهولت و سرعت استفاده از یک افزونه تجسم زمان واقعی را در جریان کار طراحی خود با Enscape برای Mac تجربه کنند. این برای SketchUp 2021 و 2022 در دسترس است و سازگاری بیشتری در راه است.

یک گردش کار سریع و آسان با Enscape انتخاب کنید

Enscape یک افزونه تجسم در زمان واقعی برای Archicad، Revit، Rhino، SketchUp و Vectorworks است. با Enscape، در عرض چند دقیقه رندر می‌کنید و در ساعت‌ها صرفه‌جویی می‌کنید، و با غوطه‌ور ، مشتریان، همکاران و سایر ذینفعان پروژه در محیط‌های سه‌بعدی با VR، دیدگاه خود را به راحتی در میان می‌گذارید.

با آزمایشی 14 روزه رایگان و به بیش از 500 هزار کاربر فعال ماهانه بپیوندید که Enscape را به ،وان ابزار تجسم بیدرنگ روزمره خود انتخاب کرده اند.




منبع: https://www.archdaily.com/993709/real-time-visualization-made-easy