کافه دونات فری قدیمی / استودیو GIMGEOSIL


کافه دونات فری قدیمی / استودیو GIMGEOSIL

کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز
© Donggyu Kim

کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، میز، پنجرهکافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میزکافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلیکافه دونات فری قدیمی / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلیکافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    86 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    یونگچول کیم

کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز
© Donggyu Kim

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. فری دونات قدیمی، علیرغم نام مشخص آمریکایی اش، با مقدار شگفت انگیزی از ،اصر کره ای پر شده است. کافه دونات با زیبایی سنتی کره ای، بی نظیر نیست؟ مشتری ما می خواست به گردشگران خارجی نشان دهد که “کره نیز دونات های خوشمزه ای دارد” و به دنبال طراحی فضایی بود که زیبایی شناسی متمایز کره ای را تجسم کند. در نتیجه، پروژه‌های داخلی و برندسازی ما شروع به تفسیر مجدد ،اصر سنتی کره‌ای به سبک معاصر کرده‌اند.

کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، میز، پنجره
© Donggyu Kim

،اصر سنتی کره‌ای مانند سنگ‌های پایه، پرده‌های تاشو و نقاشی‌های عامیانه با دقت در جزئیات طراحی داخلی گنجانده شده‌اند. انتخاب مواد از جمله تخته سه لا، گردو، برنج و سنگ برای ایجاد فضایی طبیعی و شرقی انجام شد. سنگ بنای الماسی شکل که پشتیبان کافه بار است با الهام از سنگ پایه استفاده شده در هانوک، خانه ای به سبک سنتی کره ای طراحی شده است. شیشه Moru که برای پنهان ، لوله‌کشی در فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود، ظاهری چوبی دارد که یادآور Hanok است. علاوه بر این، پارتیشن متحرک با قفسه‌ها شباهت زیادی به صفحه نمایش تاشو کره‌ای دارد. این پارتیشن می تواند کالاها و علائم Old Ferry Donut را در خود جای دهد و در عین حال جدایی در فضا ایجاد کند و از ظاهری تنگ با قاب های خود جلوگیری کند. دیوار نقاشی های عامیانه چاپ شده بر روی کاغذ دیواری ابریشمی را به نمایش می گذارد و دونات های مد روز را به نمایش می گذارد که به طور هماهنگ در تصاویر ک،یک ادغام شده اند.

کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© Donggyu Kim
کافه دونات فری قدیمی / استودیو GIMGEOSIL - تصویر 13 از 17
طرح
کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، صندلی
© Donggyu Kim

این فضا تا حدودی باریک و تقریباً 50 متر مربع است، اما دارای ساختاری منحصر به فرد با سقف بلند 7 متری در یک طرف است. در حین برجسته ، این ویژگی ها، سیستم روشنایی و تهویه مطبوع را با دقت ترتیب دادیم تا اطمینان حاصل شود که دید بیرون از پنجره و نور طبیعی مسدود نمی شود. سیستم روشنایی و تهویه مطبوع عمدتاً برای کارایی در سراسر سقف نصب شده است، با این حال، در این فضای خاص، چنین قرارگیری مانع دید از طریق پنجره می شود. برای جلوگیری از هرگونه انسداد دید، یک چراغ روشنایی سفارشی به طول 7 متر را بالای میله آویزان کردیم و همچنین یک چراغ روشنایی غیرمستقیم به طول 7 متر را در طرف مقابل آویزان کردیم. علاوه بر این، ما سیستم های تهویه مطبوع یک طرفه را در سه مکان مختلف در نوار نصب کردیم تا دیدی بدون مانع داشته باشیم و قرار گرفتن در معرض لوله ها را به حداقل برس،م.

کافه دونات فری قدیمی / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی
© Donggyu Kim
کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - تصویر 17 از 17
ارتفاع D

مبلمان Old Ferry Donut دارای تغییرات منحصر به فردی از شکل معمولی گرد دونات است. فضا به شکلی ساده و در عین حال پویا طراحی شده است. فولاد ضد زنگ به دلیل دوام و سهولت نگهداری به ،وان ماده اولیه انتخاب شد. بالشتک‌ها و پشتی‌ها با رنگ آبی مشخص این برند اعمال شده‌اند تا هویت آن را با رنگی معمولی و در عین حال ثابت تقویت کنند. مبلمان ما با مواد بادوام ساخته شده است که می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش و باران مقاومت کند. همچنین به گونه ای طراحی شده است که در برابر نمای بیرونی بتنی ا،پوز متمایز باشد و در عین حال با فضای داخلی Old Ferry Donut نیز ،یب شود. تغییرات جزئی از رنگ های آبی آسم، و ن،ایی بیشتر برای بهبود دید مدفوع در مقابل دیوار بتنی اعمال شد.

کافه قدیمی فری دونات / استودیو GIMGEOSIL - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی، تیر
© Donggyu Kim




منبع: https://www.archdaily.com/1000871/old-ferry-donut-cafe-studio-gimgeosil