کافه هاوس / معماری TETRO


کافه هاوس / معماری TETRO

کافه هاوس / معماری TETRO - عکاسی بیرونی
© Luisa Lage

کافه هاوس / معماری TETRO - عکاسی بیرونیکافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی داخلی، بیمکافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی، کانترکافه خانه / TETRO Arquitetura - عکاسی داخلی، حمام، آجر، پله، پنجره، صندلیکافه هاوس / معماری TETRO - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    2766 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: لیوان های کریستالی، سنگ های مستقیم، Laiza Decorações، MA Stainless، محوطه سازی بومی، توولی موویس، روشن ،


  • معماران اصلی:

    کارلوس مایا، دبورا مندس و ایگور ماسدو

کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Luisa Lage

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. کافه هاوس در وسط سرادو، در داخل کشور برزیل واقع شده است. مک، با منظره روستایی که تصویر خاک سرخ و تنه درختان پیچ خورده در آن غالب است. در حالی که در تمام قلمرو برزیل، قهوه دعوت به یک مکالمه طول، است.

کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی، کانتر
© Luisa Lage
کافه هاوس / معماری TETRO - تصویر 18 از 21
پلان – طبقه همکف
کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی داخلی، بیم
© Luisa Lage

اندیشیدن به معماری که زمینه ای را که در آن تعبیه شده است، تفسیر می کند، خوانشی حساس در مورد مکان، فرهنگ و افرادی که در آن فضا ،ن خواهند شد، می تواند بهترین منبع الهام برای خلق مفاهیم طراحی باشد. طراحی این خانه به دنبال درک و ارتباط بین مکان و ،نان، عادات و علایق آنها بود. از این نظر، با درک اینکه چقدر قهوه یک نوشیدنی مهم برای ،نان آینده است، این سوال را مطرح کردیم: چگونه پروژه ای بسازیم که در مفاهیم خود، شاعرانه و ذهنی، ویژگی های قهوه را نشان دهد؟

کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی داخلی
© Luisa Lage

جستجوی مراجع در خود نوشیدنی. کیفیت قهوه تا حد زیادی تحت تأثیر ویژگی های زمین و آب و هوای محل کشت آن است. علاوه بر این، این نوشیدنی شاید یکی از نوشیدنی‌هایی باشد که بیشتر به هوا مربوط می‌شود و با رایحه آن شناخته می‌شود. از این نظر، زمین و هوا الهام بخش بزرگی بودند. وزن و سبکی. بنابراین، تحقق این مفهوم از طریق ایجاد دو ،صر اصلی که این تضاد را نشان می دهد، صورت گرفت. دیوارهای جانبی بتنی رنگدانه‌ای ضخیم به زمین و دو صفحه نازک، سفید و منحنی که بر روی خانه شناور هستند به هوا اشاره دارد. آنها مانند دو ورق کاغذ هستند که روی دیوارها قرار گرفته اند و به نظر می رسد از زمین جوانه می زنند.

کافه هاوس / معماری TETRO - عکاسی بیرونی
© Luisa Lage

برنامه خانه در زیر صفحات منحنی به دو بلوک ت،یم شد: اجتماعی و صمیمی. برای گردش بین یک بلوک و بلوک دیگر، یک راهرو بین دو دیوار خاکی ایجاد شد. این آمادگی برای عبور و مرور بین دو جو متمایز است.

کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، میز، صندلی، آجر
© Luisa Lage
کافه هاوس / معماری TETRO - تصویر 19 از 21
بخش AA
کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی بیرونی، باغ، حیاط
© Luisa Lage

خانه، ضمن برقراری ارتباط با ،نان، پاسخی بود به خواندن درباره مکان. دیوارهای خاکی مناظر را هدایت می کنند. زمین دست نخورده باقی می ماند و توپوگرافی ی،ان باقی می ماند. درختان قطع نشدند و اکنون با حجم های ساخته شده روابط جدیدی برقرار می کنند. آنها در ابعاد اولیه زمین کاشته شدند و در بین آنها باغی پلک، ایجاد شد.

کافه هاوس / معماری TETRO - عکاسی بیرونی
© Luisa Lage

این پروژه به دنبال درک این بود که چگونه معماری می تواند از طریق زبان شاعرانه، ،نان را از نظر احساسی به خانه متصل کند و نمادهایی را ایجاد کند که به فرهنگ مکان یا افرادی که در آن فضا ،ن خواهند شد اشاره دارد.

کافه هاوس / TETRO Arquitetura - عکاسی بیرونی، ،ه، باغ
© Luisa Lage




منبع: https://www.archdaily.com/1000188/cafe-،use-tetro-arquitetur،