کربن آپارتمان / معماران CoDA


کربن آپارتمان / معماران CoDA

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره
© لاریسا ساد

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، ویندوزکربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، پنجره، کانتر، سینککربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، پنجره، صندلیکربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجرهکربن آپارتمان / CoDA arquitetos - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1647 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: مجموعه مبلمان، نازک کاری آنتونس، خانه شیشه ای، دکورتیل ها، فهرست گا،ی، لیمپیدوس، لومینی و التریکا کپیتال، Ona&Mint، والوری، دبلیو اس گر،توس


  • معماران اصلی:

    پدرو گریلو، جولیا کوتینیو، رایان سانتانا

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره
© لاریسا ساد

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این زوج به دنبال یک پروژه نوسازی در آپارتمان خود واقع در آسا نورته، برازیلیا، به دفتر آمدند. هنگامی که آنها با CoDA تماس گرفتند، در جاکارتا، اندونزی زندگی می ،د و بزرگترین چالش دفتر این بود که فرآیند را با نیازهای یک مشتری از راه دور تطبیق دهد، مانند تطبیق منطقه زم، و مستندسازی ساخت و ساز از طریق ویدئو.

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی
© لاریسا ساد

به طور مثبت، این ویژگی مالکان، پروژه را به فضای جه، و بین المللی آپارتمان سوق داد، که به دنبال بازتاب تمام شهرهایی است که در سال های اخیر در خارج از کشور در آن زندگی کرده اند. استراتژی اتخاذ شده رویارویی با معماری به ،وان پس‌زمینه، با رنگ‌های خنثی، برای برجسته ، تمام مبلمان و اشیایی که در سفر به دست آورده‌اند، و همچنان انتقال شخصیت آنها بود.

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، پنجره، صندلی
© لاریسا ساد
کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - تصویر 20 از 21
پلان طبقه موجود
کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی
© لاریسا ساد
کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - تصویر 21 از 21
پلان طبقه پیشنهادی
کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، پنجره، کانتر، سینک
© لاریسا ساد

تقاضای اصلی الحاق مناطق اجتماعی آپارتمان به آشپزخانه بود تا فضای کافی برای دعوت دوستان و خانواده فراهم شود. برای این منظور، یک نیمکت بتنی از یک سر تا سر دیگر اتاق ایجاد شد تا تعداد صندلی‌های کنار پنجره افزایش یابد و چیدمان وسیع‌تر و انعطاف‌پذیرتر در ،مت مرکزی اتاق ایجاد شود که بسته به شرایط، می‌توان آن را تطبیق داد. نیازها

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، ویندوز
© لاریسا ساد

آشپزخانه همچنین با برداشتن اتاق خدمات گسترش یافت و به طور طبیعی توسط قاب شیشه‌ای سیمی که آن را از لباس‌شویی جدا می‌کند، روشن شد، که همچنین اجازه می‌دهد نور حتی با در و پنجره‌های بسته وارد فضای اجتماعی شود. این پروژه همچنین بر توزیع مجدد مناطق مرطوب برای ایجاد یک توالت، علاوه بر حمام های موجود تمرکز داشت.

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، صندلی
© لاریسا ساد

برخلاف رنگ‌های خنثی ذکر شده، بافت مواد در این پروژه برجسته شده‌اند و با ظرافت به جزئیات می‌پردازند. در آشپزخانه، قهرمان بزرگ، سنگ آتشفش، هیتم است که اصالتاً اندونزیایی است، که همراه با میزهای گر،تی سائو گابریل، نازک کاری گرافیتی و کف خا،تری تیره، سه صفحه تیره محیط را تشکیل می دهند که با سقف گچی متضاد است.

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی
© لاریسا ساد

در تقابل با آشپزخانه، اتاق نشیمن منطق رنگ ها را مع، می کند و دال عظیم بتن و تیرها را در صفحه بالایی محیط نشان می دهد. دیوارهای سفید و کف پارکت اصلی، زیبایی خنثی اتاق را تکمیل می کنند، در حالی که همچنان بافت های اصیل مواد را برجسته می کنند.

کربن آپارتمان / CoDA arquitetos - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، میز
© لاریسا ساد




منبع: https://www.archdaily.com/999131/carbon-apartment-coda-arquitetos