کلبه گاوتورن / معماران کامرون اندرسون


کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی
© Amber Creative

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی داخلی، چوبکلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی داخلی، اتاق خواب، کانترکلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونیکلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونیکلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی
© Amber Creative

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. CAARCH توسط مشتری درگیر طراحی یک بوتیک اقامتی کوچک در یک ملک روستایی نزدیک به شهر Mudgee بود. کلبه Gawt،rne در بحبوحه خش،الی NSW متولد شد تا به مالک زمین کمک کند تا درآمد متنوعی را برای ملکی ایجاد کند که تاکنون 100٪ به مدل سنتی پرورش ، و چرا متکی بود. هدف این پروژه ایجاد یک تجربه گردشگری منحصر به فرد و پایدار بود که به طور مستقیم به تاریخ و زمینه ملک پاسخ می دهد.

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی
© Amber Creative
کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی
© Amber Creative

پوسته روکش گالو،زه زاویه‌دار و داخلی با اندود چوبی غنی به زبان محلی غالب در یونجه‌خانه‌ها و ساختمان‌های جانبی و به ویژه یونجه‌خانه موجود که در سال 2017 در اثر طوفان ویران شد، اشاره دارد. فرم سقف زاویه‌دار فولاد گالو،زه هر دو اشاره‌ای به یادگاری از سوله موجود و همچنین تمایل کارفرما برای قرار دادن آرایه خورشیدی بر روی ساختمان. فرم زاویه دار در داخل از طریق یک سقف با خط مشکی که نماهای دره را به سمت شرق نیز قاب می کند، تاکید می شود.

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی داخلی، چوب
© Amber Creative
کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - تصویر 18 از 22
طرح
کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی داخلی، اتاق خواب، کانتر
© Amber Creative

آجرهای بازیافتی به دقت از تنها بخش باقی مانده از کلبه اصلی در ملک، شومینه، تغییر کاربری داده شده اند. دیوار آجری بازیافتی در داخل فضا، اشاره‌ای به دودکش موجود است و در عین حال به سرویس‌ها اجازه می‌دهد از سقف پایین بیایند و درجه‌ای از جدایی را برای حمام فراهم کنند. کورس باند پشته بر این واقعیت تأکید دارد که آجرها دیگر باربر نیستند. پالت کلی مواد گرم و جذاب است، با چوب طبیعی سیاه و سفید که به طور گسترده در داخل و خارج استفاده می شود. کلبه ،تورن از نام صاحب تاریخی ملک بنجامین ،ثورن گرفته شده است، آجرهای بازیافتی که از بقایای کلبه اصلی او می آیند.

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی داخلی، حمام
© Amber Creative

این ملک فرصت های ساخت ردپای کوچکتر و ،یب ،اصر طراحی پایدار را به مهمانان نشان می دهد. در این پروژه یک سیستم خورشیدی خارج از شبکه و ذخیره باتری، 40000 لیتر ذخیره آب باران، پنجره‌ها و درهای دوجداره سیاه، جرم حرارتی از طریق دال بتنی صیقلی، آب گرم گاز، وسایل حمام کارآمد و سایه‌اندازی غیرفعال خورشیدی از طریق بافر غربی ایجاد شده توسط محفظه خدمات. مرحله 2 شاهد اضافه شدن سایه‌زنی به شیشه‌های غربی و ج،ی خواهد بود، اما مشتری به دنبال ارزیابی عملکرد حرارتی در 12 ماه قبل از تکمیل کار است. برای این پروژه، پنهان ، خدمات بسیار مهم است تا از محیط زیبای روستایی و تجربه بازدیدکنندگان کم نشود. تلاش زیادی برای پنهان ، خدمات دور از دید با درب گالو،زه بزرگ به دهانه نمای غربی انجام شده است تا فضای ذخیره سازی نمایان شود.

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی داخلی، حمام، چوب
© Amber Creative
کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی، در
© Amber Creative

با مساحت تنها 40 متر مربع، حداقل ردپای کلبه Gawt،rne به گونه ای طراحی شده است که از فضای داخلی با پلان باز حدا،ر استفاده را ببرد و چشم انداز را به داخل بیاورد. جهت گیری، دید به شرق و ج، را به حدا،ر می رساند. دهانه ها برای اولویت دادن به مناظر خاصی از دره ماجی، مانند حمام و پنجره باریکی که امکان دید از تخت را فراهم می کند، تنظیم شده است.

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - تصویر 21 از 22
بخش
کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی، ،ه
© Amber Creative

کلبه Gawt،rne به ما آموخته است که گاهی اوقات کوچکترین مداخلات توانایی ایجاد بزرگترین تفاوت را دارند.

کلبه ،تورن / معماران کامرون اندرسون - عکاسی بیرونی
© Amber Creative




منبع: https://www.archdaily.com/972140/gawt،rnes-hut-cameron-anderson-architects