گاراژ / دفتر واگنر | آرک دیلی


گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلی، ویندوز
© Florian Holzherr

گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلی، پنجره، روشناییگاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلیگاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلیگاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی بیرونیگاراژ / بوئرو واگنر - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

گاراژ / Buero Wagner - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© Florian Holzherr

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. تبدیل یک گاراژ به فضای اداری در سال 2023 تکمیل شد و در Breitbrunn am Ammersee واقع شده است. در طول همه‌گیری کرونا، تمرکز کار به توسعه‌های مس، از طریق دفاتر خانگی معطوف شد. این همچنین به بخشی جدایی ناپذیر از یک محیط کاری جدید در دوران پس از همه گیری تبدیل خواهد شد.

گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی بیرونی
© کیم فوهمن

فضای کار به گاراژ دوتایی موجود منتقل شد تا امکان زندگی و کار در یک مکان فراهم شود. از آنجایی که ما احساس می کنیم دیگر ساخت سازه های خودرو معاصر نیست، فضاهای پارک جلوی گاراژ در مسیر ورودی قرار گرفتند. بدین ترتیب فضاهای جدید زندگی و کار در سازه موجود بدون آب بندی و ساخت و ساز در زمین جدید ایجاد می شود.

گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلی، پنجره، روشنایی
© Florian Holzherr
گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلی
© Florian Holzherr

در ،مت عقب گاراژ، خانه کوچکی تعبیه شده بود که شامل ورودی، سرویس بهداشتی و باجه تلفن است. بنابراین ،مت جلوی آزاد منحصراً برای کار استفاده می شود. درب گاراژ با نمای پلی کربنات جایگزین شد تا اتاق ها از نور کافی برخوردار باشند و در عین حال آنها را از منظره های خیابان محافظت کند. دید به حیاط ،ت با یک دهانه دیوار امکان پذیر شد. نورگیر، همچنین جدید، دایره ای از نور را به داخل دفاتر می اندازد و امکان خواندن موقعیت خورشید را فراهم می کند.

گاراژ / بوئرو واگنر - تصویر 19 از 21
طرح

دیوارهای بنایی خارجی موجود به طور اضافی عایق بندی نشده اند، فقط ،مت سقف و پنجره های موجود از نظر انرژی ارتقا یافته اند. به دلایل اقتصادی، فضای داخلی با سیستم دیوار خشک معمولی تکمیل شد. روکش خشک نمایان و مهر و موم شده بود.

گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی داخلی
© Florian Holzherr

پوسته ف،ی خانه کوچک از پانل های ف،ی گالو،زه تشکیل شده است که معمولاً برای دیوارهای دیوار خشک استفاده می شود. این پانل ها با پروفیل های دیوار خشک متصل شدند. روشنایی بر روی سینی کابل نصب شده و از سقف آویزان شده بود. میز و چهارپایه از رنده پرس گالو،زه ساخته شده است. فضای داخلی جعبه کوچک برخلاف سطوح روشن و ف،ی فضای اداری کاملا مشکی است و بر روی خود تمرکز دارد.

گاراژ / بوئرو واگنر - عکاسی بیرونی، میز
© Florian Holzherr

مواد صنعتی انتخاب شده در فروشگاه های مصالح ساختم، معمولی موجود است. کانن مواد متشکل از مواد ارزان قیمت و مستحکم با ماندگاری طول، است که از طریق رفتار، کاربرد و ،یب آنها با یکدیگر ارزش جدیدی به خود می گیرند و سؤال کفایت و پذیرش زیبایی شناسی جدید را در تعامل ما با ساختارهای موجود مطرح می کنند.

گاراژ / Buero Wagner - عکاسی بیرونی، کانتر
© کیم فوهمن




منبع: https://www.archdaily.com/1000696/garage-buero-wagner